Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voihan....  (Luettu 27424 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #15 : 07.11.2005 14:09:36 »

Tää kuuluisi uniin, mutta; Unessa näin noin muutaman päivän ikäisen hirven vasan ja tuntui, etten tiedä miten sitä auttaa. Muutaman koiran sain hätistettyä pois ja yritin soittaa poliisille, mutten saanut apua.
Kas, kas, sieltähän sitä uutta voimaa jo pukkaakin!  Smiley smitten smitten smitten
tallennettu

manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #16 : 07.11.2005 14:40:03 »

Älä itke sitä, että yhteinen aika on ohi
vaan iloitse siitä,
että se on ollut.

-J.W. von Goethe-

Voimahalit myös täältä.. smitten
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
Cleo
Vieras
« Vastaus #17 : 07.11.2005 16:22:01 »

Aivan, Kaakkis, kuka kissan hännän nostaa ellei kissa itse!
Tänä aamuna hieman ahdisti taas, mutta onneksi on toisaalta niin paljon velvollisuuksia mitä pitää hoitaa, ettei ehdi jäädä rypemään itsesääliin vaikka siltäkin välillä tuntuu. Wink

Ja sitten on myös tämä foorumi, joka ainakin minulle on varsinainen henkireikä ja muistuttaa niistä elämän hyvistä puolista. Hassua muuten, kuinka sitä tosiaan voi jälkeenpäin hymyillä koko asialle ja toisinaan jopa nauraa- onhan ihmissuhdedramaatiikassa väliin niin koomillisiakin piirteitä! Joo, kyllä se vielä iloksi muuttuu. Voimia!  smitten
tallennettu
kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55


sininen kristalli myrsky


Profiili
« Vastaus #18 : 07.11.2005 16:45:53 »

Tämä nyt on vähän hassua, mutta pakko kertoa.

Pyysin yläkerrasta apua ammatinvaihdokseen ja ihmissuhdeongelmiin.  Niin mulla on kassalla käynyt eräs vanhempi, hiukan koomisen (anteeksi) näköinen mies. Ja kun ajattelen meitä yhdessä niin   :Smiley
Niin hän tarjosi minulle mahdollisuutta jäädä pois työelämästä ja nälkää ei tarvitsisi nähdä.

Eli ohjeenani on: Ennenkuin toivot jotain, niin muotoile se tarkasti, sillä sitä saa mitä tilaa. Uskokaa.

Ei ollut tarkoitus pilkata häntä, mutta kuitenkin asia ON koominen.

Ps. Marketin kassa on ihanteellinen työpaikka, jos haluat mies seuraa. Ei tarvitse kuin hymyillä ja miehet usein tulkitsee sen niin, että se merkitsee jotain. Sorrrrry miehet.
« Viimeksi muokattu: 10.11.2005 09:02:13 kirjoittanut kaakkimarjatta » tallennettu

IHMINEN ON SE MIKSI TEKEYTYY, SIKSI ON SYYTÄ OLLA TARKKANA MIKSI TEKEYTYY
Cleo
Vieras
« Vastaus #19 : 07.11.2005 16:52:17 »

Heh, olen myös usein havainnut tuon saman "syndrooman"..kannattaa tosiaan miettiä mitä haluaa ja miten. Universumillakin on huumorintajunsa, ja toisinaan musta sellainen!  laugh
tallennettu
kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55


sininen kristalli myrsky


Profiili
« Vastaus #20 : 10.11.2005 09:04:53 »

Pikku hiljaa alan toipua Smiley

Menin meditaatioryhmään, jossa oli käsiteltiin anteeksiantamista. Sattuma sattuman perään. Tuntui kuin vetäjä olisi puhunut minulle hmmm...

Kiitos tuestanne


Jaana
tallennettu

IHMINEN ON SE MIKSI TEKEYTYY, SIKSI ON SYYTÄ OLLA TARKKANA MIKSI TEKEYTYY
maaret
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #21 : 10.11.2005 12:16:30 »

o..oouu
taas tuo hirvi. se taitaa olla aikamoinen voimaelukka. serkkulikka sanoi minulle, kun olin noita hirveitä nähny unissa ja muualla, että menepä ostamaan kalevalan hirvikoru, sen voimaeläimesi..samoin muille meen heti tilipäivänä hirvikorukauppaa. Wink
maratyttö
tallennettu
maaret
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #22 : 10.11.2005 13:21:05 »

kaakki, jo on mukava nimi marjatalla, eihän vain ole hevostelua taustalla?? kysyy outo mara, mutta tuo meditaatio on kiinnostavaa. sitä sivuten löysin vanhan tiikesilmä-kiven, aidon kotimaisen jalokiven. laitoin sen otsalle ja hiljennyin. kuinkas ollakaan käsi, joka piteli kiveä otsalla KUUMENI! ! !  en uskonut ja vaihdoin kättä...taas sama ilmiö..ihanaa
martsu 2funny
tallennettu
Starseed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #23 : 10.11.2005 21:37:07 »

Itse samassa tilanteessa joten tiedän hyvin tuon katkeruuden tunteen ajoittain..etenkään kun mies ei millään päästäisi irti vaan eipä se yhteiselokaan suju. Sad Sitten pitäisi tässä olla se vahvempi osapuoli tai ainakin siis johdonmukaisempi..On-Off-meininki kun todella kuluttaa ihmistä ja vie voimat pidemmän päälle.

Huolitteko minut mukaan, Cleo ja Kaakkimarjatta Embarrassed Embarrassed. Olen samassa veneessä ja tilanteeni lopputulos  on aika lailla samanlainen kuin Cleo, kuvaamasi. Voisin tulla pitämään vaikka peräsintä tähän veneeseen...

On vaikeaa lähteä pitkästä liitosta, kun syynä ei ole mikään konkreettinen asia, vaan kliseinen erilleenkasvaminen ja erilaisten asioiden haluaminen elämältä. Jos itse kasvaa sisäänpäin ja toinen jää vain kaikkien ulkoisten asioiden vangiksi, on kuristavaa olla yhdessä, ja pahinta on se ettei toinen osapuoli näe suhteessa mitään peruuttamatonta vikaa. Kuinka kauan pitäisi yrittää, kuinka monta vuotta pitäisi odottaa muutosta? Niinkö kauan että itse on ihan lopussa. Itselläni on huono omatunto, olen kuin heitteillejättäjä...mieheni on muuttunut lapseksi joka ei tule toimeen ilman minua. Hän ei nuku, ei syö. Minun pitäisi olla itsekäs ja ajatella omaa parastani ja samalla pitää häntä pystyssä  Sad .

Ei ole hääviä elämä juuri nyt, mutta minäpä tein aarrekartan  smitten. Liimasin siihen kaikki haluamani ja toivomani asiat ja ihailen sitä pari kertaa päivässä. Turha kai sanoa että olen piilottanut sen visusti mieheltäni... Se antaa minulle onnellisia tulevaisuudennäkymiä ja tunnen itseni ihan onnelliseksi kun olen omissa oloissani. Mutta kun hän on kotona, aikani menee hänen psyykkaamiseensa. Kai tämä tästä.....

Voimia teille molemmille, kaikki mikä ei tapa, vahvistaa  smitten.
tallennettu

aur kalat~asc vaaka~kuu vesimies
~valkoinen itsevallitseva peili~
rasvapakara
Vieras
« Vastaus #24 : 10.11.2005 21:41:45 »

Ota minut! Wink

 Lips Sealed
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #25 : 10.11.2005 21:44:14 »

Lainaus
On vaikeaa lähteä pitkästä liitosta, kun syynä ei ole mikään konkreettinen asia, vaan kliseinen erilleenkasvaminen ja erilaisten asioiden haluaminen elämältä. Jos itse kasvaa sisäänpäin ja toinen jää vain kaikkien ulkoisten asioiden vangiksi, on kuristavaa olla yhdessä, ja pahinta on se ettei toinen osapuoli näe suhteessa mitään peruuttamatonta vikaa. Kuinka kauan pitäisi yrittää, kuinka monta vuotta pitäisi odottaa muutosta? Niinkö kauan että itse on ihan lopussa. Itselläni on huono omatunto, olen kuin heitteillejättäjä...mieheni on muuttunut lapseksi joka ei tule toimeen ilman minua. Hän ei nuku, ei syö. Minun pitäisi olla itsekäs ja ajatella omaa parastani ja samalla pitää häntä pystyssä  Sad .

Minäkin tähän keskustelunne väliin heitän jotain... Undecided
Nimittäin tuo mitä kirjoitit, on lähestulkoon samaa, jota itse koin muutamia vuosia sitten.
Pitkään jaksoin, koska en ollut varma, pitäisikö minun muuttua ja osata iloita tällaisesta arjesta...minullahan oli kaikkea mitä voi toivoa. Ulkoisesti.
Pitkään ahdistuin siinä, ja kun en tietoisesti uskaltanut sitä suurta ratkaisua tehdä, ajauduin siihen kipeiden ratkaisujen kautta kuitenkin...

Joten tsemppiä vain kaikille, jotka tuon kaltaisessa tilanteessa on...
Kuunelkaa omaa sydäntänne!
 smitten



Lainaus
tallennettu
Starseed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #26 : 10.11.2005 22:23:12 »

Ota minut! Wink

 Lips Sealed

Ihanaa, ensimmäinen tarjous  Grin. Jospa nyt kuitenkin malttaisin vielä vähän aikaa olla hötkyilemättä, mutta lupaan pitää sinut mielessäni  smitten.
tallennettu

aur kalat~asc vaaka~kuu vesimies
~valkoinen itsevallitseva peili~
Starseed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #27 : 10.11.2005 22:35:43 »


Minäkin tähän keskustelunne väliin heitän jotain... Undecided
Nimittäin tuo mitä kirjoitit, on lähestulkoon samaa, jota itse koin muutamia vuosia sitten.
Pitkään jaksoin, koska en ollut varma, pitäisikö minun muuttua ja osata iloita tällaisesta arjesta...minullahan oli kaikkea mitä voi toivoa. Ulkoisesti.

Kiitos, Mirjam. On rauhoittavaa kuulla että on muitakin joille tämä tilanne on tuttu. Toisen miehen matkaan karkaaminen menisi tilapäisen mielenhäiriön piikkiin ja miehen olisi helpompi käsitellä se kuin tällainen epämääräinen tyhjyydentunne ja etäisyys, jota ei osaa sanoiksi toiselle pukea. Mies vain yrittää muuttua olemalla mieliksi kaikin tavoin, mutta koska hänessä ole sellaista kaipaamaani ominaisuutta mitä hän voisi itsestään esille kaivamallakaan löytää, on yhtälö toivoton. Mistä minä voin tietää kaksikymmentä vuotta sitten että tarvitsen nyt sellaista mitä hän ei voi minulle antaa, siis nimenomaan henkisesti.

Lainaus
Pitkään ahdistuin siinä, ja kun en tietoisesti uskaltanut sitä suurta ratkaisua tehdä, ajauduin siihen kipeiden ratkaisujen kautta kuitenkin...

Siinähän se vaikeus juuri onkin! Kun ei haluaisi satuttaa toista, mutta ei haluaisi satuttaa itseäänkään. Kynnys ottaa se lopullinen askel on todella korkea ja pelottavakin.

Lainaus
Joten tsemppiä vain kaikille, jotka tuon kaltaisessa tilanteessa on...

Kiitos paljon sinulle. smitten

Lainaus
Kuunelkaa omaa sydäntänne!
 smitten[/color]

...ja tuo lause löytyy minun aarrekartastani, mistähän ihmeestä sen tiesit  :Smiley?
« Viimeksi muokattu: 10.11.2005 22:40:08 kirjoittanut Starseed » tallennettu

aur kalat~asc vaaka~kuu vesimies
~valkoinen itsevallitseva peili~
Mirjam
Vieras
« Vastaus #28 : 10.11.2005 22:53:19 »

Lainaus
Kiitos, Mirjam. On rauhoittavaa kuulla että on muitakin joille tämä tilanne on tuttu. Toisen miehen matkaan karkaaminen menisi tilapäisen mielenhäiriön piikkiin ja miehen olisi helpompi käsitellä se kuin tällainen epämääräinen tyhjyydentunne ja etäisyys, jota ei osaa sanoiksi toiselle pukea. Mies vain yrittää muuttua olemalla mieliksi kaikin tavoin, mutta koska hänessä ole sellaista kaipaamaani ominaisuutta mitä hän voisi itsestään esille kaivamallakaan löytää, on yhtälö toivoton. Mistä minä voin tietää kaksikymmentä vuotta sitten että tarvitsen nyt sellaista mitä hän ei voi minulle antaa, siis nimenomaan henkisesti.


Kyllähän ihmiset kasvaa erilleen. Tai vaikka vain ystäviksi. Kuitenkin aikuinen kai kaipaa elämäänsä sellaista monipuolista suhdetta. Suhdetta, jossa on myös sisäisen yhteyden lisäksi 'haastetta' kasvuun molemmin puolin. Ja paljon muutakin.
Itsellä ainakin oli tosi suuret 'ulkoiset paineet', kaikki vanhat uskomukset, että liiton laatua määrittelee sen ajallinen pituus, yms yms.
Silloin myös vahvasti yritin kasvaa ja mennä kaikessa itseeni. Ihan liikaakin; Josko minun nyt kuuluisi kasvaa tässä suhteessa, eikä odottaa että toinen kasvaisi 'minun mittoihini'..yms yms.
Tosissani yritin, mutta (astrologiaakin nojaten näin jälkikäteen)  Wink, suuremmat voimat jyllää, enkä voi juosta karkuun näitä asioita...
Itse kun rimpuilin itseni kanssa, päädyin melko 'suureellisen' loppuun...oli 'itkua ja hammasten kiristystä'. Minulla ei silloin ollut rohkeutta tehdä ratkaisua, niillä perustein, jota sydämeni kertoi...




Lainaus
Siinähän se vaikeus juuri onkin! Kun ei haluaisi satuttaa toista, mutta ei haluaisi satuttaa itseäänkään. Kynnys ottaa se lopullinen askel on todella korkea ja pelottavakin.

Oli ratkaisu mikä tahansa ja mitä kautta tahansa toteutuva, niin aina se satuttaa...mutta kipu ei ole pahasta...silloin kun se tekee säröjä sellaiseen, minkä onkin hyvä väistyä jonkun paljon syvemmän yhteyden päältä.


Lainaus
Lainaus
Kuunelkaa omaa sydäntänne!
 smitten[/color]

...ja tuo lause löytyy minun aarrekartastani, mistähän ihmeestä sen tiesit  :Smiley?
Lainaus

 Cheesy taidan olla meedio  Grin  taitaa olla vähän 'klishee', vaikka ei kyllä henk. koht. minulle, vaan tällä hetkellä vahva 'johdattaja-lauseeni'!

 smitten
tallennettu
rasvapakara
Vieras
« Vastaus #29 : 10.11.2005 23:09:32 »

Ups... Juoksisin todennäköisesti vain karkuun. Cry  Kyllä se siitä. Taidan mennä katsomaan televisiosta poronhoito-ohjelmaa. Tangoja käyttävä Härkä-ystäväni suositteli. Shocked
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: