Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Esteerinen vuosihorroskooppi  (Luettu 4152 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
zarazed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« : 05.11.2005 00:17:32 »

Hei, olen ekaa kertaa näillä sivuilla ja kysymyksiä on heti vaikka kuinka paljon. Smiley kohta olen  selaillut ja lukenut näitä sivuja pari tuntia ja vaikuttaa todella mielenkiintoiselta :Smiley en ole vaan saanut selville ilmeisesti teille toisille selvää siitä mitä tarkoittaa esoteerinen vuosihoroskooppi idiot2. Voisiko joku ystävällisesti valaista samaan syssyyn kysyn mitä ne veda horoskoopit on? idiot2
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #1 : 05.11.2005 01:50:00 »

Sokea ratsastaja saapuu auttamaan rampaa.  Grin Grin Grin

Esoteerinen vuosihoroskooppi on sellainen henkispainotteisempi ja salatieteellinen selitys, jossa esim. tämän hetkiset taivaankappalesijainnit katsotaan suhteessa syntymäkartalla oleviin sijainteihin (=transiitit).

Sitten se veda-jippo on sitä intialaistyyppistä astrologiaa. Eli sideeristä, jossa huomioidaan eläinradan tähtikuviosijainnit sellaisina kuin ne ovat oikeasti taivaalla tällä hetkellä. Esim. oma trooppinen aurinkomerkkini  kalat plumpsahtaakin sideerisessä järjestelmässä  vesimies :heksi. Tästä aiheesta on pitkät keskustelut käyty tuolla alempana foorumin syövereissä.  Smiley

Big Boss Seppo tai joku muu "asjandundja" selostakoon tarkemmin, mutta tässä ensiapu.  Smiley
tallennettu

zarazed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #2 : 05.11.2005 23:05:53 »

Kiitos Christian,  Smiley

kun viitsit vastata. Tällä hetkellä tuntuu, että tiedän todella paljon vähemmän, mitä luulin tietäväni  crazy2,  mutta oppi ikä kaikki, niinhän sitä sanotaan. Huomasin vastaustasi lukiessani, että olin tehnyt omaan kysymykseeni vielä lisäksi kirjoitusvirheitä... Huh taitaa olla aika poistua taka vasemmalle Shocked
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #3 : 05.11.2005 23:48:57 »

Ollos hyvä vaan tästä vähästä.  Smiley
Jaa parin kirjoitusvirheen takia poijes? Älähän nyt toki.  smitten smitten smitten
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: