Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energian välittäminen muille uuvuttaa  (Luettu 4983 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Haikea
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 10.12.2017 23:45:10 »

Mitenköhän muotoilisin tämän niin, ettei kuulosta ihan tyhmältä.

Tosiaan, jostain syystä moni ihminen on sanonut saavansa ns. "parantavaa energiaa" itseensä minusta, ja haluavat kuulemma sen vuoksi esimerkiksi halailla minua paljon. "Anteeksi että vieläkin halaan, mutta anna minun ladata akkuja tässä vielä hetki." Esimerkiksi näin on sanottu monesti, kun olen yrittänyt irrottautua jo muutenkin pitkään kestäneestä halauksesta.

Sinänsä ei kai ole mikään perätön ajatus, että kykenisin välittämään jonkinmoista energiaa myös muille, mutta en tosiaan ole aiheeseen perehtynyt enkä oikein tiedä siitä teoriassa mitään. Sen muistan, että lapsena harjoittelin sellaista "energiansiirtoa", jonka avulla sain helpotettua esim läheisten päänsärkyä.

Muuten ei tuosta "energianvälityksestä" ole mitään haittaa - päinvastoin, ihanaa jos ihmisille tulee pirteä ja lämmin olo - mutta huomaan olevani melko uupunut nähtyäni näitä ihmisiä, ja toisinaan en tästä syystä halua edes nähdä heitä. Tuntuu kuin he imisivät energian minusta pois hyvin konkreettisesti. Onkohan tämä vain sattumaa vai voiko näin olla? Onko energiansiirto/välitys jne ihan oikea juttu ja voinko oppia jotenkin "suojautumaan" niin, ettei se uuvuttaisi minua tuolla lailla?
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #1 : 11.12.2017 09:50:27 »

Energiasyöppöjä on maailmassa paljon ja niiltä kyllä kannattaa suojautua oman itsensä vuoksi.

Mulle on annettu neuvoksi ajatella kehoni ympärille sininen kupla ja jos haluaa kuitenkin luovuttaa jotain, mutta ei kaikkea, niin sellainen vaalenapunainen rusetti siihen siniseen kuplaan minkä kautta kommunikoi muiden kanssa - esim. kädet saa siitä ulos ja annettua energiaa niiden avulla rajoitetusti Smiley
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: