Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinas, (oh noes!)  (Luettu 3745 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Suvi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 04.11.2005 19:16:07 »

Hei vaan kaikki.

Olen innokas astrologian harrastaja, vaikka kunnon nimitys se ei oikeastaan ole, sillä en varsinaisesti harrasta. idiot2
Suomeksi: en siis osaa siis ollenkaan näitä kaiken maailman oppositioita tai en ymmärrä, jos joku Mars peräntyy, tekee piruetin ja menee solmuun Pluton kanssa tjsp.

Aurinkomerkiltäni olen Oinas, joten energiaa ja tempperamenttisyyttä löytyy, tosin neitsyt kuumerkkinä taitaa tehdä minusta hieman ujonpuoleisen. Nousevamerkkini on sitten Leijona.
Olisihan sitten vielä tälläistä nippeliä, kuten puuhoroskoopiltani olen vaahtera ja kiinalaiselta Käärme, (syntynyt siis 1989.), auran väri oranssi..

Uskoisin täällä olevan iältään jonkin verran vanhempia, mutta eihän se nyt mitään kummoisempaa merkkaa. =)
tallennettu

Aur: Oinas
Nouseva: Leijona
Kuu: Neitsyt
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #1 : 04.11.2005 19:53:35 »

Hei Zuve ja tervetuloa !!

Eipä onneksi ole mitään ikärajaa suuntaan eikä toiseen ja tännehän mahtuu  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #2 : 04.11.2005 19:56:39 »

Hei vaan kaikki.

Olen innokas astrologian harrastaja, vaikka kunnon nimitys se ei oikeastaan ole, sillä en varsinaisesti harrasta. idiot2
Suomeksi: en siis osaa siis ollenkaan näitä kaiken maailman oppositioita tai en ymmärrä, jos joku Mars peräntyy, tekee piruetin ja menee solmuun Pluton kanssa tjsp.

Aurinkomerkiltäni olen Oinas, joten energiaa ja tempperamenttisyyttä löytyy, tosin neitsyt kuumerkkinä taitaa tehdä minusta hieman ujonpuoleisen. Nousevamerkkini on sitten Leijona.
Olisihan sitten vielä tälläistä nippeliä, kuten puuhoroskoopiltani olen vaahtera ja kiinalaiselta Käärme, (syntynyt siis 1989.), auran väri oranssi..

Uskoisin täällä olevan iältään jonkin verran vanhempia, mutta eihän se nyt mitään kummoisempaa merkkaa. =)


Tuo piruetti sit sattui nauruhermoon.. 2funny 2funny

Ikärajojahan ei tunneta..  Smiley
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #3 : 04.11.2005 20:27:54 »

Minäkin olen Oinas, nousumerkiltä Leijona,Kuu kauriissa ja Loput kaloissa ja vesimiehessä ja sama ongelma ku sulla että en ymmärrä nuita oppositioita sun muuta Smiley!,mutta mielenkiintoista se silti on Smiley! Ei kait iällä lie merkitystä!!!!!!!
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
sawotar
Vieras
« Vastaus #4 : 06.11.2005 10:25:35 »

Teretulemasta  Wink täälläkin toinen oinas knuppel2 kops kops...ja nouseva jouskari...voit uskoo että sitkeyttä ja itsehillintää joutunut useaan otteeseen käyttämään 2funny
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: