Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua lapselleni  (Luettu 5314 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aviomies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« : 17.10.2017 12:43:59 »

Hei kaikki. Nyt olisin todella paljon teidän apua vailla.... menneellä viikolla sain kuulla, että tyttäreni voi todella huonosti henkisesti. Hänellä on itsetuhoisia ajatuksia. Hän on viillellyt salaa itseään jota en ollut huomannut. Olen tässä yrittänyt tk:n kautta saada apua ja masennuslääkitystä hänelle, mutta en saanut, koska tää yhteiskunta on keksinyt niin helv..... pitkän prosessin siihen käytäväksi Angry Ihmettelen miksi asioita pitää pitkittää, jos siihen olisi mahdollista saada heti apua(lääkitys), että lapsen ajatus/mieliala saataisiin ensin rauhoittumaan ja sitä myötä olisi helpompaa lähteä juttelemaan vaikeuksista.... tässä vaiheessa lapseni tuntee vielä enempi ahdistusta lähteä puhumaan vieraalle( itse kertoi näin). Toivottavasti saan hänet mukaani keskustelutuokioon... eli nyt pyytäisin teiltä parantajat apua!
Antaisitte lapselleni voimia ja puhdistaisitte hänen kehonsa pahoista ajatuksista... en tiedä oiken miten tätä pyytäisin, mutta itse en pysty tähän nyt, olen henkisesti itsekin tukossa asian tiimoilta. En haluaisi tyttärelleni tapahtuvan mitään sellaista mitä ei koskaan voi saada takaisin... Cry Cry
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #1 : 17.10.2017 17:07:51 »


Olisiko teidän lähipiirissä, sukulaisissa tai tuttavissa joku sellainen luottohenkilö, joka pystyisi keskustelemaan tyttäresi kanssa? Se ei ole helppoa, koska nuorilla on pahaa oloa, jota he eivät osaa itse sanoittaa. Virallisen tahonkin apu on hyvä, tk:n ja koulun kautta, mutta kaikki myönteinen lähestyminen ja huomio voisi auttaa pienin askelin parempaan oloon päin.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
vexi63
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222


Profiili
« Vastaus #2 : 18.10.2017 12:16:20 »


Moi aviomies

Ota minuun yhteyttä yksityisviestin kautta.

Vexi
tallennettu
Timo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #3 : 18.10.2017 20:56:08 »

Hei,
Ymmärrän hyvin hätäsi, ja kaikki apu on varmasti tarpeen. On hyvä, jos useampi auttaja on mukana tyttäresi tilanteessa.
Meitä on kolme henkilöä, jotka kokoontuvat kolmen viikon välein auttamistyöhön rukoilun merkeissä. Rukous voi olla puhdistavaa ja hoitavaa saaden paranemisen alulle. Koemme, että rukous on voimallista, kun  useampi henkilö rukoilee saman asian puolesta. Kun äsken rukoilimme tyttäresi puolesta, saimme seuraavanlaista viestiä: Tyttäresi on itse asiassa sädehtivä persoona -jollain tavalla keijukaismainen. Olisiko hänen kohdallaan kyse loppuunpalamisesta? Hänen ympärillään on myös negatiivisia ihmisiä, jotka vaikuttavat häneen. Pyysimme hänelle vahvat enkelit tueksi pitämään huolta hänestä. Voimia perheellenne! Toivottavasti apua tulee nopeasti myös terveydenhuollon kautta. 

-kefeus smitten
tallennettu
aviomies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #4 : 19.10.2017 13:02:24 »

Kiitos teille. Hän kyllä on todellakin tietynlainen persoona Cheesy vahva sellainen ja hän omaa myös henkisiä juttuja... herkkä, näkee ja on jopa kosketuksella parantanutkin. ihana nuori nainen :smitten olen hänelle kertonut suojauksesta itselleen, mutta ehkä ei osaa vielä ja tämä kaikki voi myös johtua siitä, koska imee itseensä toisten murheet myös.... en tiedä. Itse ainakin huomaan tehneeni niin vaikka suojauksen teenkin.... olen liian empaattinen vissiin :Smiley
tallennettu
aviomies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #5 : 30.10.2017 09:14:53 »

Suuret kiitokset teille meitä ja lastani auttaneet!!! Lapseni on muuttunut jotenkin energisemmäki Cheesy... tai miten sen nyt kirjoittaisi... iloisempi. smitten Apu on kyllä tullut tarpeeseen! Kiitos smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: