Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miehenä  (Luettu 4006 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« : 06.08.2017 20:38:07 »

En käsitä, olen nyt viime aikoina nähnyt useammankin unen, jossa olen mies.  idiot2 crazy2

Ensimmäisessä tähän liittyvässä unessa olin jonkinlaisessa porukassa istumassa huoneen lattialla ja ihan tavallisesti keskusteltiin jostain. Yhtäkkiä näin huoneen seinällä olevasta peilistä itseni ja olinkin mies. Olin ihan järkyttynyt.

Toinen uni meni niin, että olin parisuhteessa, mutta olinkin se parisuhteen mies. Olin mustasukkainen mies ja jotain tutkin naisen sähköposteja. Epäilin, että hän pettää minua.

Hereillä ollessani en ole ollenkaan miettinyt tällaisia teemoja ja olen ihan tyytyväinen nainen. En missään nimessä haluaisi olla mies, mutta mistä nämä unet oikein tulevat? Yksi uni nyt voi olla joku mielen jippo, mutta kun tämä tuntuu nyt olevan jonkinlainen teema.  Shocked
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #1 : 06.08.2017 22:59:44 »

Ehkä juuri siksi, ettet missään nimessä haluaisi olla mies  Wink Tuntuu että sinun tulisi kiinnittää maskuliiniseen puoleesi enemmän huomiota, ilmentää maskuliinista energiaasi niin kuin se sinulle on luontevinta. Itse miellän esim. aloitteellisuuden maskuliinienergiaan (yang/jang) sekä kilpailemisen, urheilemisen,.. Vastapainona tälle on yin/jin - feminiinienergia, mikä sinulla on ehkä painottunut viimeaikoina enemmän.
Unesi saattavat kuuluttaa joko yleisesti maskuliinienergian perään tai sitten sinua ohjeistetaan ottamaan maskuliinisempi ote johonkin tiettyyn asiaan, jotta saat esim hoidettua asioita ajatuksentasolta konkreettisesti eteenpäin.

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 07.08.2017 00:31:09 »

 juno Lilith ja  mars
ja  kuu kulki yli

eikös se toinen ole peilinä minä-sinä -akselilla,
tai pitäskö katsoa sen toisen, miehen näkökulmasta,
ja
sinä miehenä istut lattialla,
onks siinä joku perstuntuma johkii asiaan?

lisäys
Mulle tuli tuosta miehestä mieleen Logos..
luepa Jungin kirjotuksia Eroksesta ja Logoksesta,
ja onpahan asteroidi Logoskin..joooooo, kirkastuu ? pimenee?
ja
 pluto :n transiitti tietennii
ja kvinkunssiakin
ja
eikös tuo taivahan aurinko mars leijona energia aika maskuliinista ollut?
« Viimeksi muokattu: 07.08.2017 01:12:25 kirjoittanut nikki » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: