Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ummikolle apua!  (Luettu 3884 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hamamin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 28.07.2017 15:51:05 »

Mä joudun nyt pohjustaman tätä aloitusta jotta pystyn ymmärrettäväksi asiani tekemään. Mulle on vuosia vuosia sitten sanottu erään budhisti munkin toimesta että aurani on erikoinen ja nykymaailman aikaan harvinainen, osaksi tämä kuulemma johtuu siitä että olen vanha sielu. Naureskelin moiselle kun olin vielä nuori ja aihe ei erityisemmin jaksanut kiinnostaa. No nyt kuitenkin vuosia jälkeen päin mä olen todennut että todellakin olen vanhasielu joka on tosin vasta heräämässä. Tämän heräämisen ohella päästääkin oikeastaan aiheeseen johon haluaisin apuja.

Olen aina ollut unennäkijä ja uneni ovat voineet kertoa mulle asioita tai näyttää arkipäiväisiä tilanteita yksityiskohtaisesti. Nuorena oli hassua kulkea jossain ja huomata et hei mä oon elänyt tän jo .. unessa. Selkeästi muistan siis unen aiheesta nähneeni enkä vain perinteistä dejavuta. Nyt tämään heräämiseni jälkeen tämä kyky on jollain tavalla vahvistunut n.2 vuoden ajan. Saan tuntemuksia asioista joita tulee tapahtumaan. Usein pystyn sanomaan ettei joku esim saavukkaan paikalle vaan peruu , ilman että olen missään yhteydessä kyseiseen ihmiseen ollut. Tuommoisia pieniä juttuja lähinnä. En kuitenkaan ole lähtenyt tämän kykyni rajoja edes testaamaan, enkä edes tiedä miten voisin niin tehdä? Toissapäivänä mä tein jotain mitä en koskaan ennen ole tehnyt. Tämäkin kerta oli tavallaan vahinko..

Mä kerroin äidilleni tutemuksistani erästä ihmistä ja tilannetta kohtaan kun mun olosta tuli outo. Mun rinnassa tuntui hassu tunne, ei hyvä eikä paha vaan vahva ja outo. Tuijotin seinään ja kerroin äidilleni että musta tuntuu että edessä on iso pamaus. Se tekeytyy pikkuhiljaa ja sitten rysähtää. En halua enempiä sitä tilannetta avata, mutta kysessä on rakkaus ja tavalaan kolmiodraama jossa olen itse osallisena. Tämä pamaus siis tuo mulle hyvää ja mä saan onnenin, mutta tää yllättää pahasti yhden henkilön joka ei ole kuvitellut tilanteen olevan noin paha vaikka alamäkeä on jo jonkin aikaa menty. Tämä henkilö tulee olemaan surullinen ja pettynyt,mutta opulta lopputulos on kaikille paras.
Tämän kaiken tunsin ja näin ja en nähnyt yhtä aikaa. mä vaan tavallaan tiesin että näin se on. Ilman mitään omaa tunnereaktiota asiaan vaikka olin osallisena..

Seuraavan päivän olin ihan kummallisessa mielentilassa, mua väsytti ja ahdisti ja masensi. En keksinyt mitään syytä sille. Se oli jotenkin irrallista kaikesta muusta. Kuitenkin muistin että mulle on sanottu että tuollaisia tuntemuksia voi saada jos käy kovin syvällä alitajunnassa ja intuiitiossa. Onko tämä totta? Ja voiko ihminen ennustaa noin tavallaan itselleen?
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #1 : 31.07.2017 09:53:11 »


Tuohon itselleen ennustamiseen yritän vastata viime viikkojen kokemukseni mukaan. Minulla oli iso muutos suoritettavana; vanhan kodin myynti, uuden löytäminen ja liiallisen irtaimiston hävittäminen. Kumppanini oli varsin skeptinen tähän urakkaan nähden, itsekin tunsin että vaatii paljon energiaa ja ajattelun pitämistä päivittäin "oikealla tasolla". "Kaikki järjestyy". Läpiirimme peukutti kovasti onnistumisen puolesta. Ennakkoaavistukseni kertoi, että myynti tapahtuu nopeasti ja helposti, mikä oli vastoin yleistä mielipidettä ja ympäristön odotuksia. Niin tapahtuikin. Seuraus oli, että kotimme piti tyhjentää nopealla aikataululla ja jäimme tyhjän päälle, ei ollut paikkaa mihin mennä. Yllätys oli että uuden paikan saaminen oli niin vaikeaa, tosin meillä ei ollut enää kuin kaksi viikkoa aikaa, mutta aika on suhteellinen käsite, muutamassa minuutissa voi tapahtua isoja käänteitä. Mulla oli perususkomus, että paikka löytyy ajoissa, mutta uskoni alkoi horjua ja oli vaikea pitää omia ajatuksia "oikealla tasolla" ja värähtelyä vastaanottavaisena. Silloin sain energiatönäisyn ventovieraalta ihmiseltä kaupungilla, jolle avauduin ongelmastani. Hän sanoi että uusi koti löytyy pian ja yllättävästi kaikki järjestyy nopeasti. Kotimatkalla affirmoin asiaa: "Tämä on seikkailu! Olen innostunut!" Tarkoitus oli pitää energiatasoa korkealla, valoisissa perhosmaisissa sfääreissä. Kotona kuulin, että nyt on hyvä mahdollisuus käsillä. Tunsin että tämä on se paikka, vaikka meille vähän liian kallis. Saimme tehtyä sopimuksen ja saimme muuttaa heti eli ennen sopimuksen alkua. Nyt vielä odotan taloudellisen puolen järjestymistä.
Nämä vaiheet menivät aavistuksieni mukaan, mutta kumppani pitää "tietämistäni" jälkiviisautena. Itse tiedän mitä tiesin.
Näin hyvin itselleni ennustaminen ei ole onnistunut kuin muutaman harvan kerran. Yleensä aina tiesin toisille.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2 : 06.08.2017 12:23:04 »

Ylämäkiä, alamäkiä ja suvantoja tulee. Maltti on valttia ja kannattaa opetella myöskin suojamaan itsensä, sillä liikkeellä on varmasti vastavoimiakin.
Edistys ei kulje aina aikataulussa, vaan välillä voi olla kauankin hiljaista, sillon pitää vain malttaa. Sinulle kyllä kerrotaan kaikki mitä sinun tarvitsee tietää milloinkin, olipa kyseessä omat asiasi tai rakkaidesi asiat. Opit myös tietämään, milloin sinun ei tarvitse kertoa sinulle annettuja tietoja, etenkään kun kyseessä eivät ole sinun asiasi.
Pelkoa ei tarvitse tuntea, ellei kyse ole myöhemmin todella pimeistä voimista.

Itse olen visusti hiljaa ihmisille, jotka eivät ole vihkiytyneet näihin asioihin. Minusta kumppani joka ei usko tai vähintään ole avoin näille asioille, ei ainakaan minulle sovi.

Älä koskaan epäröi kysyä neuvoa ja tukea muilta näkijöiltä  smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: