Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarjoan kanavointia/"selvä"näköä/intuitiivisia viestejä  (Luettu 16590 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
neoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili WWW
« : 16.07.2017 11:09:20 »

Moikka!

Olen joskus aikoinani täällä foorumilla pyörinyt ja saanut apua ja inspiraatiota silloin kanavointia/selvänäköä/mitä lie tarjonneilta, joten ajattelin nyt kantaa oman korteni kekoon ja kokeilla omia siipiäni tässä hommassa! Intuitioni on alkanut heräilemään noin vuosi sitten ja todistettuani sen toimivuuden omassa elämässäni useaan otteeseen haluaisin nyt kokeilla kanavoida/ennustaa/nähdä muille myös. Tämä on ensimmäinen kerta kun oikeasti kokeilen tätä, joten en siis vanno tulosten tai toimivuuden suhteen yhtään mitään. Saatan olla väärässä ja puhua aivan täysin puuta heinää, tai sitten jopa osua johonkin merkitykselliseenkin. Testata ja treenata voi kuitenkin vain harjoittelemalla, joten tarjoaisinkin nyt avustustani teille. Mikäli teillä on siis jotakin kysymyksiä mielessä tai haluatte vain saada viestin oppailta/enkeliltä/tuonpuoleisesta/omalta korkeammalta minältänne/maahiselta/etc, niin jättäkää viesti tähän ketjuun. Smiley Mikäli asia on henkilökohtainen, myös yksityisviestillä saa lähestyä. ^^ Niin kuin kuitenkin sanoin jo, nämä viestit (kuten elämä yleensäkin) kannattaa ottaa kevyellä otteella turhan ryppyotsaisuuden sijaan. Yritän kuitenkin auttaa parhaani mukaan!  smitten
« Viimeksi muokattu: 16.07.2017 11:11:42 kirjoittanut neoo » tallennettu
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #1 : 16.07.2017 15:19:14 »

Heippa Neoo!

Hieno juttu!  smitten Pyytäisin viestiä oppaalta
tai enkeliltä.  smitten
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
sisko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #2 : 16.07.2017 23:58:16 »

Hei,
Pyytäisin näkemistä, viestiä asuntoni myynnin suhteen. Olen yrittänyt päästä vanhasta irti ja uuden alkuun elämässäni.
Kiitos  smitten
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #3 : 17.07.2017 06:37:59 »

Hei!
Onnistuin manifestoimaan vanhan asunnon myynnin nopeasti ja helposti. Tapahtui niin nopeasti, että uusi asunto on vielä hakusessa. Aikaa on enää vajaa kaksi viikkoa muuttoon. Mistä ja miten uusi asunto? Olen yrittänyt ottaa kaikki vinkit huomioon.  
Etsin asuntoa pääkaupunkiseudulta.
Kiitos!
« Viimeksi muokattu: 17.07.2017 07:11:40 kirjoittanut Suomityttö » tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #4 : 17.07.2017 17:25:48 »

Moikka!

Mulle saa tuoda viestin.
Kysymys olkoon se, johon tarvitsen vastauksen  smitten
Mitä mun on hyvä tietää tällä hetkellä?

Kiitos Smiley
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #5 : 18.07.2017 19:59:15 »

Uusi asunto löytyikin aivan yllättävältä taholta. Eli asia on järjestyksessä.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #6 : 18.07.2017 20:27:22 »

Hienoa Suomityttö Smiley
tallennettu
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #7 : 19.07.2017 17:01:04 »

Heippa.

Parisuhdeasioihin haluaisin jotain tietoa.
tallennettu
icrics
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #8 : 19.07.2017 17:14:25 »

Hei Neoo!

Toivoisin viestiä henkioppaaltani, enkeleiltä tai edesmenneiltä sukulaisilta. Kiinnostaisi samalla tietää miten kehittynyt sielu olen ja mitä minun tulisi oppia tällä hetkellä.

Olisin todella kiitollinen jos voit yrittää kanavoida jotain minulle  Smiley
tallennettu
Nellamaiju
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #9 : 31.07.2017 20:26:33 »

Neoo mitä ohjeita minulle tuodaan, työn ja parisuhteen osalta, miten henkinen kehiykseni. Mistä olen lähtösin? Haluaisin tietää edellisestä elämästä.Kiitos
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #10 : 01.08.2017 23:13:06 »

Hei,

kuulisin mielelläni. Erityisesti työ mietityttää. Olen alalla jota en koe omakseni.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2017 15:56:50 kirjoittanut Amber » tallennettu
Veea
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #11 : 03.08.2017 17:58:14 »


Moro neoo, kanavoisitko tai katsoisitko selvänäöllä, millainen kumppani, mies on tulossa elämääni. On sellainen kutina, että jotain on tapahtumassa. Voit kirjoittaa vastauksesi tänne. Terveisin "olis jo aika tulla"
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #12 : 05.08.2017 17:19:30 »

Hei neoo  Smiley

Työ loppumassa loppukuusta. Aivan ihana työpaikka kyllä onkin. Pätkätöitä olen kyllä tehnyt jo todella kauan, joten kaipaisin jotain pysyvämpää työtä hyvässä työpaikassa, paikassa jossa viihdyn ja jossa saan olla oma itseni. Miten työasiat lähtee rullaamaan jatkossa?

Toki näin sinkkuna parisuhdeasiatkin kiinnostavat  Cheesy

Viesti henkioppaalta on kyllä tervetullut  smitten Mikä oppiläksy on nyt menossa ja mihin suuntaan henkisessä kehityksessä olen menossa?

Kiitos  smitten
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #13 : 06.08.2017 20:06:21 »


  smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten

Hei!
Oletteko saaneet neoolta vastauksia kysymyksiinne? Täällä näyttää niin hiljaiselta. Ei ole tullut edes "kiitos"-viestejä. Mikä tilanne?

Laitoin hänelle yv:nä viestiä, ei ole kuulunut mitään??
 
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #14 : 10.08.2017 18:38:50 »

Ei oo tulli vastausta vaikka viikkoja sitte kysyin...
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: