Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paikat/paikannimet unessa  (Luettu 4963 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« : 07.07.2017 22:55:39 »

Loma on tehnyt hyvää unielämälle ja minä, joka normaalisti arkena en muista juurikaan uniani olen nyt saanut nauttia tosi elävästä unimaailmasta.

Lumi on ollut elementtinä unissa viime aikoina, liekö tämä kylmä kesä... mutta paikat ja paikkojen nimet on olleet tosi vahvasti esillä. Mies sanoi ostaneensa lentolipun Acapulcoon. Mies oli siis menossa sinne yksin ja minä huudahdin, että sehän on Etelä-Amerikassa kun mies ei siitä maankolkasta välitä yhtään. Selitti vain, että haluaa sinne, koska Aku Ankkakin lomaili siellä.  Grin Ankkapulco.. No minä menin sitten johonkin Helsinkiin punavuoreen hengailemaan. Toisena yönä näin unessa muka vanhan tutun ja siinä vaihdettiin kuulumisia. Kerroin, että olen muuttanut Helsingin Kalliolaan?

Näin myös loman alussa stressiunia töistä, jossa joku oli aina vaatimassa tee nopeammin tee enemmän. Niissä unissa oli tuota luntakin aina. Mutta hauska yksityiskohta oli kun pomoni alkoi leikkiä kimallekynsilakalla ja lakkasi sillä paitsi kynnet, koristeli luomensa ja huulensa.  idiot2

Jos joku saa jotain irti näistä unista niin pliis, kuuntelen mielelläni.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 08.07.2017 10:26:49 »

Ehkä Acapulcolla ja Aku Ankalla on yhtä paljon yhteistä
kuin irrationaalisella "lentomatkalla" ( uranus  aspect_con 6349 Acapulco )
Silmäkulman tavoittamattomissa progekuu  aspect_con kuunsolmu ( aspect_kvi )
Sinuako kiinnosti 12 huone?  coolsmiley
Kvinkunssilla luodaan Alisan päivälle yod ( lunar return) (onks Alisa vastine Liisalle ihmemaassa?)
ja tehdään acapulco-matka (ei nojatuoli  :Smiley ) Acapulcoon.
Matkalukemisina Aku Ankka tai
satiirinen näytelmä Viisi naista kappelissa. (se tuli vuoden 1936 kautta ..)
Voisi myös vaivata älynystyröitään ( aurinko pallas)
ja miettiä mitä on 3 potenssiin 3. (numerologiaa)
Potenssilla lie muutakin merkitystä, jos näin irrationaalisesti miehen näkökulmasta unta nähdään.
Uutisia ja tapahtumia voisi seurata tyyliin A Current Affair
(recent, Recent news, indepht analysis of issues and events
Because you are also known as aka ..... for me, I could do this analysis.
Your boss used as soon as possible method.
Nail..hmm it was mentioned somewhere in etymology also known as..

Acapulcossa ei ehkä ole lunta.
You need to relax.Play as your boss..
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #2 : 09.07.2017 01:09:53 »

Just siellä, näkökentän laidalla, tuo  kuunsolmu progekuu yhtymä enkä tajua sitä. Siksikin joo, 12.huone kiinnostaa.

Alisa voisi hyvinkin olla Liisa Ihmemaassa. Matkakin on jo varattu tuolle päivälle, ei tosin sinne Acapulcoon, mutta toivottavasti lumettomaan kohteeseen kuitenkin...

Mitä potenssiin ja numerologiaan tulee niin joo, 27. Siitä tulee 9 ja tämä vuosi on minulla numerologisesti 9. Lankoja pitäisi solmia yhteen ja päätellä, mutta kun ne on ihan solmussa.

Pitäisi varmaan, leikkiä enemmän ja ottaa rennommin. Vaikka se noususolmu onkin siellä silmänurkassa koko ajan...

Kiitti Nikki!
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #3 : 10.07.2017 21:10:16 »

Tuosta pomosta tuli vielä mieleen. että mun tuleva lähiesimies on muuten  rapu edellinen taisi olla  harka nyt kun en ole ihan sata varma päivästä niin en osaa sanoa menikö Vrt linjalle  harka skorpioni

Härkä oli tosi rauhallinen esimies. Tää Rapu on todella hyvä tyyppi. Tulee tiiminvetäjäksi ihan porukasta. Tiimin  kauris mielestä liian kiltti. Niinpä tietysti, mutta olen tyytyväinen. Saa nähdä miten leikkisä tämä  rapu on, jotenkin ei sovi kuvaan, mutta kiltti kyllä ja mun mielestä taas se ei ole huono piirre.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: