Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Automaattikirjoitus - keskustelua hengen kanssa  (Luettu 6249 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
zipidiliini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 26.06.2017 09:54:21 »

Heippa!

Olen nyt kaksiviikkoa sitten kokeillut automaattikirjoituista kotonani.
Niille ketkä eivät tiedä mitä se on:

Olen kirjoittanut paperille KYLLÄ ja EI paperin nurkkiin ja paperin alas HYVÄSTI.
Aloitin session sillä, että rauhotuin istumaan makuuhuoneen sängyllä muistivihkoni kanssa.
Kerroin, että jos täällä on joku henki minun kanssani, annan sinulle luvan liikuttaa kättäni ja tätä kynää paperilla, jotta voit kirjoittaa minulle vastauksen. Liiku kynällä kohtaan KYLLÄ tai EI- onko täällä joku kanssani?
Tämän jälkeen kynä liikkui kohtaan KYLLÄ, vaikka pidin kynästä kevysti kiinni.

Tämän jälkeen olen saanut selville:

Hänen nimensä on Miia. Sukunimi mahdollisesti Moiranen tai joku tämän tapainen.
Hän on kuollut 1937 ja ollut 19 vuotias kun on kuollut. Kuolinsyytä henki ei kerro.
Kysyin "kauanako olet ollut täällä?" Hän vastasi 80 vuotta. Nopealla laskutoimituksella laskin 2017-1937=80.
Hän ei voi liikkua mukanani paikkoihin.
Hän on ollut seurassani 20 vuotta ja olen nyt siis 25vuotta.
Olen kysynyt näkeekö tulevaisuuteen ja  hän vastasi EI.
Kysyin myös onko hän yksin. Vastaus oli KYLLÄ.
Kysyin voiko hän koskettaa minua tai liikuttaa esineitä. Vastaus oli EI.
Miia on myös kirjoittanut, että haluaisi leikkiä. Olemme leikkineet korteilla arvausleikkejä muunmuassa.
Olen myös kysynyt että tietääkö hän mieheni nimeä, äitini toistanimeä yms ja hän on aina kirjoittanut vastauksen oikein.

Osasta vastauksista en saa mitään selvää, mutta kirjoitus on kaunokirjoitusta.

Mitähän voisin Miialta kysyä?
Onko teillä kokemuksia, tai ehdotuksia?
Minulle tulee hyvin rauhallinen ja tyyni olo kun juttelen Miian kanssa.
tallennettu
zipidiliini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #1 : 27.06.2017 13:52:48 »

Mahdollisesti.
Kysyin häneltä onko hän jumissa ja sanoi kyllä.
Kysyin myös minne hän haluaa ja vastauksesta en saanut selvää muutakuin "eteenpäin".
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2 : 28.06.2017 10:49:49 »

Onko Miia semmoinen kummitushenki joka ei ole vielä siirtynyt valotunnelin kautta ns taivaaseen?

Miten olin kuulevani että tuo valotunneli on vain aivojen teettämä illuusio? Kaveri oli jonkun tutkimuksen lukenut jostain tiedelehdestä tmv.

Voin olla väärässäkin.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #3 : 28.06.2017 10:52:10 »

Mahdollisesti.
Kysyin häneltä onko hän jumissa ja sanoi kyllä.
Kysyin myös minne hän haluaa ja vastauksesta en saanut selvää muutakuin "eteenpäin".

Tämä jaksaa kummastuttaa.

Sanotaan että meillä kaikilla on oppaamme tai enkeli tmv henki joka auttaa meitä eläviä niin sitten kun joku on ns jumissa kuoleman jälkeen eikä mene eteenpäin niin missä nää kaikki oppaat ja enkelit sitten on?

Miksi he eivät auta näitä sielu menemästä sinne minne pitääkin vaan joku ihminen pitänee auttaa?

tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #4 : 28.06.2017 15:31:15 »

Ei tuu muuta mieleen Avicii, kun että joku sopimus. Se kuollu, ja se kuka auttaa, ni tarvii sitä johki ja siksi?
Vähän ontto kyllä, mut...
Tai ehkä jos sielu jumittaa täällä, siinä on takana jokin energeettinen kiinnike, eikä pysty kuuleen tai näkeen tai vastaanottaan muuta kun jonkun 3D:ssä olevan apua?
Jos se just on niin hukassa, ei tiä missä on ja miten päin...vähän sillee ku hukkuva...et vaikka ois 20cm pinnasta ja näkee sen kyllä ja tajuu senkin miten päin on, niin ei osaa eikä ymmärrä kauhultaan tehdä mitään, siihen tarvitaan ihan konkreettinen juttu, kuten vaikka käsi, joka tarttuu kiinni ja kiskasee poijjes? Et ei jotenkin erotakkaan niitä oppaitaan ja niiden ääntä siinä tilassa missä velloo?

En tiä, kiintoisaa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #5 : 28.06.2017 15:33:51 »

Yks juttu mikä voi olla, niin jos sillä ei vaan oo tarpeeks energiaa? Sillä, joka on eksyksissä, ja siksi tarvii 3D apua?

Mulla on henk.koht. hautajaisista se käsitys, että siinä nimenomaan sielu saa buustia ja potkua perseelleen, että pääsee poistumaan täältä.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #6 : 08.08.2017 12:49:37 »

Syitähän on monia miksi henget ovat täällä. Jostain syystä ne haluavat ja tarvitsevat ne näkeviltä, eläviltä luvan lähteä tai siityä eteenpäin omiensa joukkoon ja minne sitten.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: