Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unien varastaminen  (Luettu 7027 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« : 12.06.2017 08:22:00 »

Olen törmännyt vanhaan sieluun, jonka kanssa on yhteisiä menneitä elämiä, mutta tämä mokoma kun uneksii villisti, niin minä en sitten nuku  Shocked Eli varastaa mun unet, kokonaan ja minullahan ei tämmöisestä ole kokemusta.
Mitä sanoo muut vanhat viisaat tähän?  smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #1 : 07.08.2017 00:02:57 »

Onpa mielenkiintoista. Hmm. Ehkä teidän tulisi tehdä jonkinlainen sopimus aiheesta Cheesy Sopimuksella tarkoitan, että keskustelette aiheesta keskenänne ja sovitte vaikka niin, että etäännytte öiden ajaksi toisistanne tai jopa kokonaan koskien uni-valve -tilaa. Yleensä tällaiset pystyy hoitamaan niin, että molemmat kuvittelevat menevänsä mielessään siihen kolkkaan, jossa on yhteys toiseen. Yhteys voi ilmetä esim siltana, köytenä, rappusina, ovena,.. ihan minä vain. Jos yhteys ilmenee esim ovena, sovitkaa oven olevan lukittuna klo 22-6. Tämän ei suinkaan tarvitse sulkea teidän muita yhteyksiä. Tai toinen vaihtoehto voisi olla, että ns kiellätte unirytmin siirtymisen tuon oven kautta - porttikielto siis!  Grin Voitte vaikka visualisoida tuohon oveen kyltin, jossa vielä erikseen kielletään vireystilan välittyminen puolin ja toisin.
Saattaa kuulostaa oudolta, mutta tämä voisi olla yksi tapa..
tallennettu
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #2 : 07.08.2017 00:06:37 »

Jos visualisointi ja "mielessä liikuminen" ovat vierasta puuhaa, tuossa tilanteessa voisi olla kohdillaan pelkästään omien suojauksien vahvistaminen ja tietoinen toisen energioiden blokkaaminen. Jos on enkeli-ihmisiä, enkeleiltä voi pyytää apua myös.
« Viimeksi muokattu: 07.08.2017 00:09:43 kirjoittanut ratsuri » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: