Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Peili ja silmät  (Luettu 5304 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pepper78
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 14.05.2017 12:23:38 »

Osaisiko joku tulkita untani.  En nyt osaa itse. En muista koko unta mutta pätkiä siitä....kävelin ja menin paikasta toiseen päämäärättömästi mutta jotenkin entinen työpaikalla vierailu muutamaan otteeseen jäi mieleen. Siellä oli kiva käydä muttei olisi ollut kiva jäädä....vähän ahdisti. Harhailin yön ja päädyin taas entiselle työpaikalle jossa tunsin huonoa omaa tuntoa ja kiireen tuntua kotiin koska olin ollut koko yön pois kotoa pois. Entiset työkaverit värjäsivät hiukseni punaiseksi....en haluaisi enää tuota väriä ja se tuntuikin  aivan kamalalta ja pelkäsin että se väri olisi tarttunut vaalennetuihin hiuksiini. Värjäyksen jälkeen pääsin kotiin jossa huomasin että päähäni on laitettu pyyhe ja kun otin pyyhkeen pois niin väri oli vielä vaikuttamassa eli toivoa oli vielä ettei väri olisi hirveästi tarttunut. Menin suihkuun jonka jälkeen halusin katsoa peilistä oliko hiukseni värjääntyneet ja näinkin peilissä turvonneet, punaiset ja luomista kuivuneet silmät ja säikähdin. Mitä uni voisi minulle viestittää? Näytettiinkö minulle se minkälainen minä olen ollut ja että osaisin arvostaa nykyistä minään joka on tosi onnellinen ja entinen minä ei tuntenut missään oloaan hyväksi.
tallennettu
pepper78
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #1 : 14.05.2017 22:20:37 »

Eikö kukaan?
tallennettu
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163


Profiili
« Vastaus #2 : 15.05.2017 01:42:00 »

Vastasit juuri itse itsellesi. Noista peileistä peilaat itsesi eri puolia. Joskus pääset niiden sisään ja näet niiden silmin tapahtumia, jotka toistuvat tässä elämässä. Se on apuväline itsesi ymmärtämiseen. Eikä se ole välttämättä "entinen" sinä. Se on jossain toisessa todellisuudessa ja näkee varmasti unta sinusta vaaleahiuksisena peilin toisella puolella ja ihmettelee samaa asiaa. Tiedätkö sanonnan, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella? Olet molemmilla puolilla. Sielusi varmaan miettii, että kumpikohan meistä on kauniimpi Wink. Ja sieltä peilistä löytyy paljon muitakin. Ja joskus se peilikuva alkaa muuttaa muotoaan aivan hullun lailla, miehiä ja naisia. Ja eläimiä.  Ja vaikka mitä.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2017 02:40:08 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: