Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranus ja Merkurius oppositio Uranus ja Merkurius  (Luettu 4287 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 559


...miau...


Profiili
« : 27.04.2017 22:11:58 »

Huomasin,  että  uranus ja peruuttava merkurius ovat molemmat oinaan asteissa 25-26 tehden oppositiota mun syntymäkartan  uranus  merkurius -yhtymälle vaa'an asteissa  25-26.  Shocked
Mitä tuollaisesta voi odottaa? Joskus, kun Mars tekee kovia kulmia tuolle syntymäkartan parivaljakolle, tuntuu kuin ajatukset olisi kuusikaistainen moottoritie ruuhka-aikaan, mutta nyt en edes ole huomannut mitään poikkeavaa.
Tai korkeintaan positiivista, kun on töissä vuoden ruuhkahuippu ja työkaverin sairastaessa olen suhteellisen tehokkaasti saanut hoidettua kahden ihmisen työt. Olen ehkä huokaillut ja äyskinyt, mutta hommat on tullut kohtuuhyvin tehtyä. Toki Merkuriuksen peruuttaessa, voi ensi viikolla tulla vastaan tällä viikolla tehtyjä mokia... Grin
Ja nyt kun tätä tarkemmin miettii, niin ehkä kuitenkin voi pistää  merkurius uranus -piikkiin, että ässähdin pomolleni, joka tuli antamaan lisää töitä, että et kyllä tuo, mietin jo tässä muutenkin, että otanko loparit vai vaadinko palkankorotusta!
Ja ehkä on tullut muutenkin lauottua vähän epäkorrekteja totuuksia.  Cool
Mutta hei, mulla on myös tr. jupiter aspect_tri keskitaivas,  että ehkä saan sen palkankorotuksen.  2funny
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #1 : 28.04.2017 09:58:55 »

Mulla on tr.  uranus merkurius aspect_tri rx  neptunus ja niinikään  jupiter aspect_tri keskitaivas

Mitään palkankorotuksia ei ole tullut, mutta lisää tehtäviä kyllä ja ihan samanlaista tunnelmaa töissä kuin teillä. Yksi jos toinen uhkailee irtisanoutumisella ja osa on sen päätöksen tehnytkin. Taitaa olla aika yleistä työpaikoilla tällä hetkellä...  Tongue

Mun ajatukset on jotenkin sellaisia haaveilevia enemmän enkä ole pahasti ässähdellyt paitsi kotona...  Grin Vaikka syytön mies kaikkeen tähän on  Embarrassed Toisaalta tuo neptunus voi tehdä sen, että muuten ottaisin vielä enemmän paineita tässä tilanteessa kuin jo muuten otan. Otan sen hitaamman tien, mutta koen, että saan ihan riittävästi aikaan.  Smiley
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 30.04.2017 12:10:37 »

Uranuksen puolitus (oppositio) on ikäkäusi transiitti ja peruutusten kanssa voi kestää melko kauankin... Usein liittyy erilaisiin elämänvalintoihin ja esimerkiksi työ / ammatti voi vaihtua tässä vaiheessa - usein uudelleen kouluttaudutaan uuteen ammattiin Uranuksen puolituksen aikaan tai arvioidaan omaa ammattia/ ammatillisuutta/ tulevaisuutta...
Merkurius puolestaan liittyy usein kiireeseen, aherrukseen, rutiineihin, arkeen, mieleen ja stressiin, joten näistä palikoista voi muodostua monenlaisia kuvioita.
tallennettu

pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 559


...miau...


Profiili
« Vastaus #3 : 30.04.2017 21:43:52 »

Itse koen tämän merkittäväksi nimenomaan siksi,  että syntymäkartallani on tuo asteentarkka  uranus merkurius yhtymä ja nyt samojen planeettojen asteentarkka (tai oli ainakin silloin, kun tein ekan postauksen) yhtymä on asteentarkassa oppositiossa syntymäkartan vastaavaan.
Perjantai-iltana kaoottisen työpäivän jälkeen tulikin muuten "ilouutisia": Toinenkin pienen firmamme kolmesta sihteeristä jää sairaslomalle tapaturman vuoksi. Minä olen se kolmas sihteeri. Onneksi ensimmäisenä saikulle jäänyt palailee jo loppuviikosta (kun Merkurius taas etenee), mutta odotettavissa on pari päivää, jolloin on täysin mahdollista, että alan vielä äyskimään mielestäni liian vaativille asiakkaille tai pillahdan itkuun kesken kaiken. buck2 Kiroilua on ainakin luvassa. Paljon kiroilua.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: