Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hei  (Luettu 20306 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
michaelam
Vieras
Hei
« : 10.04.2017 10:47:28 »

Olen täällä sivuilla joskus aiemmin pyörinyt ja nyt taas palannut elmäntilanteeni takia.
Minua hävettää uskoa vasta sitten kun olen ihan pohjalla ja tarvitsen apua. Minua myös hävettää pyytää apua vasta sitten kun tuntuu että on liian myöhäistä.

Haen täältä jotain uutta, en itsekään tiedä mitä tai en osaa sitä sanoa. Lohtua ainakin.
Olen pohjalla, viimeisilläni jaksamisen kanssa joten ajatukset uivat erittäin syvissä tummissa vesissä. Täällä on niin paljon kaikkea mielenkiintoista jota tutkia, haluaisin paremmin ymmärttää kaikkea, pitää vain olla kärsivällinen ( minun tämän elämän oppiläksy) en osaa vielä lukea merkkejä enkä tiedä näitä hienoja sanoja joita käytetään, mutta eiköhän ne pikkuhiljaa ala minulle avautumaan.

Täällä on mukava olla, minulla ei ole ketään kelle näistä asioista juttelisi, tunnen kuuluvan joukkoon  Smiley

 rapu nainen
tallennettu
michaelam
Vieras
« Vastaus #1 : 10.04.2017 11:30:21 »

tervetuloa michaelam
rehellisen kaunis esiintulo sulta Smiley
ja hus pois häpeä, minusta se kuuluu elämään että pysähdytään vasta kun on pakko, tyypillistä meille ihmisolennoille. toivotan sulle löytämisen riemua!

Ihanaa, kiitos, vaikka saitkin mut itkemään <3
tallennettu
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #2 : 10.04.2017 12:43:50 »

Lämpimästi tervetuloa Michaelam!  Smiley
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #3 : 10.04.2017 13:21:31 »

Minun käsittääkseni Michaelam ei tullut tänne etsimään pelastusrengasta, vaan
ystäviä, joiden kanssa jutella mielenkiintoisista asioista, ja lohtua, kuten hän
itsekin sanoi. Ainakin minä olen täällä terapoinut itseäni kirjoittelemalla omia
juttujani. Sellainen on hyödyllistä vaikka ei mitään akuuttia hätää olisikaan.

Eipä astrologiasta tosiaan ole pelastusrenkaaksi, mutta onhan se hauska
harrastus ja vielä hauskempi porukassa kuin yksin, kun saa uusia näkökulmia.
Ja voihan täällä muustakin jutella kuin astrologiasta, vai mitä?  Smiley
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
michaelam
Vieras
« Vastaus #4 : 10.04.2017 13:59:18 »

Astrologia elämän pelastusrenkaana, ei kai tässä siitä voi olla kyse idiot2

Kiitos, että toit oman näkökantasi esille, en kuitenkaan ole idiootti. Tällä hetkellä elämä potkii päähän vähän isommalla monolla ja tartun jokaiseen oljenkorteen joka tuntuu vähänkin oloani parantavan. Arvaa onko aina kivaa olla rapu?

 rapu
tallennettu
michaelam
Vieras
« Vastaus #5 : 10.04.2017 16:55:47 »

onneksi meillä on sinunlaisia ihmisiä, pulsseja rakennetasoilta, jotta tiedämme mitä milläkin asialla kuuluu tehdä ja miten elämänsä pitää elää smitten

 angel
tallennettu
michaelam
Vieras
« Vastaus #6 : 11.04.2017 08:17:23 »

no joo, olikohan tuo nyt vähän ilkeä heitto minulta, en aina voi itselleni mitään. anteeksi Lips Sealed jos haluaa, tuon ominaisuuteni voi ilmaista myös astrologisesti
merkurius jousimies aspect_tri mars oinas

Meillä kaikilla on huonoja päiviä ja  tunnistan myös itseni tuosta "en aina voi itselleni mitään"
Kaikki hyvin  Smiley

 rapu
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: