Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sitoutumiskammoinen jousimies  (Luettu 14463 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nitpickeri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 28.03.2017 10:26:03 »

Olen siis itse joutskari, sinkkuna ollut jo 5 vuotta ja ikää vasta 26v. Olen tällä ajalla muutamaan kivaan mieheen tutustunut ja ihastunut palavasti, ei kuitenkaan mene pitkään kun kammo iskee ja laitan suhteelle stopin. Ensinnäkin todella harvoin kiinnostun kenestäkään ja jos niin käy en haikaile muiden perään, olen siis "uskollinen kumppani" ja toiseksi en tykkää harrastaa irtosuhteita.. silti sitoutuminen pelottaa, miksi ihmeessä..?!

Olenko tuomittu olemaan aina yksin vai onko tästä jotain parannus keinoa?  Grin
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 28.03.2017 14:08:18 »

Niin.. syitä sitoutumattomuuteen tai jopa sitoutumiskammoon voi olla monenlaisia... myös astrologisella kartalla.. itse olen NousuJousimies ja koen tarvitsevani paljon tilaa ympärilleni liikkua, olla, tulla ja mennä...

Itse pohdin samoja juttuja sinun ikäisenäsi, ja todellakin epäilin onko mahdollisuuksia minkäänlaiseen suhteeseen... monenlaisten suhdekokeilujen jälkeen vihdoin löysin itselleni sopivan haasteellisen ja tilaa antavan ihmissuhteen... Joten anna ajan kulua ja sinulle sopivan ihmissuhteen tulla sinua vastaan...
tallennettu

Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #2 : 28.03.2017 18:09:57 »

Mä olen jousimies ja taas puolestani liiankin helposti sitoutuva yksilö   Tongue

Miettinyt et tekeekö nousumerkkini neitsyt sitten sen, et oon koti-ihminen enemmän kuin suurin osa jouskareista ja sitä kautta myös sit sitoudun helpommin parisuhteeseenkin.

Nyt tosin olen ollut aika pitkään yksin ja ihan omasta halusta - kasvanut henkisesti ja opiskellut uuden ammatinkin.
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #3 : 30.03.2017 19:05:32 »

Tunnen kaksi jouskaria ja molemmat ovat koko ajan jossain pitkäaikaisessa suhteessa. Ja sit kumppanin vaihdot käyvät tosi vikkelään ja ovat jotenkin yllättäviä ääripäästä toiseen. Itseä (vaaka) hirvittäisi tuollainen sitoutumisvauhti. Mutta on siinä varmaan muillakin kartan osilla merkitystä.
tallennettu
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #4 : 31.03.2017 15:04:40 »

Sata lasissa ja kumppanien luonteenpiirteet toistensa vastakohtia...ei siis ole mitään mahdollisuutta sanoa noille jouskareille kenestäään "toi mies on sun tyyppiä" :Smiley kun ainakin mun ennustustaidot puuttuu tällä kohtaa täysin. Mutta kyllä he siinä suhteessa ollessaan aika rauhallisilta vaikuttavat (kunnes oskus tulee se hepuli).
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 895



Profiili
« Vastaus #5 : 31.03.2017 15:58:43 »

Pakko tähän on jouskarina kommentoida...

Minun ensimmäinen vakava suhteeni alkoi kun olin 24v. En siis todellakaan aloittanut nuorena. En sano, että se olisi ollut sitoutumiskammoa, mutta ehkä sellaista itsenäisyyttä. Myöskin sitä, että ei oikeaa ihmistä tuntunut tulevan vastaan ja toisaalta viihdyin ihan ok itsekseni. Olen myöskin uskollista sorttia enkä välitä satunnaisista suhteista.

Nykyään ac  rapu nostaa päätään ja olisi ihan kauheaa olla yksin. Jonkinlainen yksinäisyyden pelko on tullut, joka on itsenäiselle jouskarille aika kammottavaa... Mutta ehkä sen voi ajatella niinkin, että olen saanut viettää riittävästi itsenäistä elämää ja nykyään mieluummin jakaa elämänsä. Ei tietenkään kenen kanssa tahansa vaan tärkeiden läheisten. Helpottaa myös se, että on sellainen kumppani, joka ymmärtää jos joskus haluaa tehdä jotain itsekseen ja päinvastoin. Sellainen ehdottomuus ja rauhattomuus joka nuorempana liittyi ihmissuhteisiin on hellittänyt.

Olisi tosiaan mielenkiintoista nitpickeri kuulla mikä on sinun nousu/  venus venus mars merkki. Mutta et ole kyllä mitenkään omituinen. Vaikutat normaalilta itsenäiseltä jouskarilta, joka on uskollinen kun tapaa sen sopivan ja kiinnostavan kumppanin. Et vain vielä ole tavannut häntä.  Smiley

ja muuten mun elämäni miehet on myös ihan eri maata  Cheesy

tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #6 : 31.03.2017 16:49:39 »

Niin jaan teidän sitoutumisen välttämisen <3

 askendentti  jousimies ja  uranus aspect_con jupiter nousulla...sit  oinas   kuu ja  vesimies  aurinko

Liekö sitten siinä syy, että  venus aspect_con mars  kalat  aspect_squ  neptunus ...samoin kuin tuo  oinas kuu  aspect_squ   neptunus että kauan ja hartaasti kuvittelin haluavani ja tarvitsevani tuota jotain pysyvää ja kiinteää ja pitkäikäistä...en tiä.

Mutta minä myös, jos johonkuhun ihastun, olen uskollinen ja luotettava kumppani, en muita haikaile silloin...sillätavoin tämä sitoutumattomuus ei ilmene.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #7 : 02.04.2017 16:29:41 »

Sitoutumiskammoinen Jousimies? Minä?? Pah! Cheesy  Nimim. koko aikuisikäni parisuhteessa elänyt Jousimies.

Myönnän kyllä sen, että parisuhteen täytyy tietyllä tapaa edetä mun ehdoilla. Tarvitsen paljon myös omaa aikaa ja tilaa itseilmaisulle. Liian iholle liimautuva tyyppi tai semmoinen, joka yrittää kontrolloida menemisiäni tai tapaa ilmaista itseäni, on pahin painajaiseni. Siis semmoinen mies, joka haluaa tehdä kaikkea ainoastaan pariskuntana, ei erillisinä yksilöinä.

Jousimies luonnollisesti on vapaudenkaipuinen, itselläni vapaudenkaipuuta korostavat lisäksi aurinko aspect_con uranuskuu aspect_tri uranusuranus aspect_con keskitaivasmars 1. huoneessa puolineliö  aurinko . Lisäksi 11. huoneessa  jousimies :ssä  merkurius aspect_con venus aspect_con neptunus .

Toisaalta olen erittäin parisuhdekeskeinen ja sitoudun syvästi suhteisiin. Onhan tuo  askendentti kauris perin traditionaalinen ja pitkäjänteinen. DC  rapu :ni kaipaa nimenomaan lämpöä ja läheisyyttä. Ja DC:n hallitsija  kuu leijona on 7. huoneessa - Leijona on sitoutuva, huomionkipeä, parhaimmillaan lämmin ja antelias merkki ja 7. huone korostaa parisuhteen merkitystä; sinkkuna sitä jotenkin on semmoinen tunne, että jotain puuttuu... Ja kartan hallitsija  saturnus skorpioni on 8. huoneessa, mikä omalla tavallaan edustaa yhteensitoutumista aina kuolemaan saakka... Mulla  saturnus aspect_con pluto 8. huoneessa, erittäin painava aspekti, mutta oikein ymmärrettynä/käytettynä puhdistava ja voimauttava. Lisäksi koen, että tuo  mars kauris aspect_squ saturnus tekee sen, että yhdenyön jutut eivät kiinnosta. Sen sijaan parisuhteessa sitä antaa libodon paukkua, kunhan alun varovaisuudesta on päästy yli ja luottamus on synnytetty Cheesy

Tunnen useita Jousimiehiä. Heistä suurin osa on mennyt suht nuorella iällä naimisiin ja kumppaneina ovat uskollisia. Yhden itsenäisen ikisinkku-Jousimiehen (on  aurinko askendentti jousimies kuu harka ) tunnen myös ja yksi "ihmissuhdeseilaaja" ( aurinko jousimies askendentti neitsyt kuu kalat ) mahtuu myös mukaan.

Itse elelen jo kymmenettä vuotta  aurinko vaaka :an kanssa ( askendentti neitsyt kuu vesimies ), yhteinen kotikin on perustettu. Nuoruuden ehdottomuus ja oman uniikkiuden mainostaminen on tänä aikana hiukan hälventynyt - joskin niitä kärkeviä mielipiteitä ja arvaamattomia reaktioita on näin aikuisiälläkin odotettavissa Wink
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 895



Profiili
« Vastaus #8 : 03.04.2017 21:42:43 »

Minä olen ehkä se seilaaja  aurinko jousimies kuu kalat, mutta nyttemmin kyllä vakiintunut ja seitsemättä vuotta mennään aurinko leijona :n kanssa ( askendentti  kaksoset kuu kauris)

Mc82, teillä menee kyllä tosi nätisti nuo merkit, huomaan.  Smiley Kuut oppositiossa ja nousumerkit kolmiomerkeissä eikä jouskari ja vaaka nekään huonosti tule toimeen.

Melkein kiitos tuon  askendentti rapu en ole sellainen seilaaja, kuin ehkä muuten noilla kuvioillani voisi olla. Aiemmissa suhteissa tuo  kuu kalat puoli korostui ja se on karttani hallitsija ja ikävässä neliössä  neptunus. Nykyisessä suhteessa mun kuu kalat on päinvastoin vähän kummastus, vaikka koen, että mieheni muuten ymmärtää mua tosi hyvin niin tuossa on ehkä sellainen kumma piste mun kartalla, joka ei aukene hänelle selvästikään. No toisaalta tuo  kuu kalat on se mun oma omituisuus  Cheesy
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nitpickeri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #9 : 04.06.2017 00:33:10 »

En ole yhtään perehtynyt noihin merkkeihin mikä tarkoittaa mitäkin.. Kokeillaan onnistuuko liittämään tuo syntymäkartta(?) tähän, ihan mielenkiinnolla odotan kuinka tuota tulkitaan..  idiot2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: