Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kiiltävä valkoinen portakko  (Luettu 4324 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
matahari63
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 19.03.2017 13:39:18 »

Viime yönä unessani näin valkoiseksi maalatun kapean ja hyvin korkean portaikon, jonka näin kahteen kertaan. Ensin siten, että seisoin portaikon alapäässä ja katselin sitä ylöspäin miettien, että kyllä (vaate)mallien työ on hankalaa, kun pitää kulkea korkokengissä tuollaisia portaita alas päästäkseen näyttämölle. Portaikko oli kapea, hyvin korkealle nouseva ja maalattu aivan kiiltävän valkoiseksi. Myös seinät portaikon molemmin puolin olivat valkoiset. Kun uni eteni, olin yhtäkkiä eräänlaisessa ikkunattomassa aulassa, jossa oli ovet neljään eri suuntaan. Olin itse tullut ovesta numero 1. Ovet olivat valkoiset, kuten koko tila ja ovissa oli numerot sekä jotain värikästä kuviota. Lisäksi niissä luki Slash. Olin lattialla polvillani ja yhtäkkiä näin saman portaikon siten, että olin itse yläpäässä ja se portaikko oli suoraan edessäni. Mietin kauhuissani, että en voi lähteä laskeutumaan tuota portaikkoa alas, että portaat ovat aivan liian liukkaat. Mietin myös, voinko lähteä takaisinpäin jostakin ovesta. Mietin ja pohdin vaihtoehtoja, kunnes yhtäkkiä joku mies avasi yhden oven ja ihmetteli, mitä teen siellä. Siihen uni päättyi. Vitivalkoinen, kiiltävä, kapea ja korkea portaikko katsottuna niin ylhäältä- kuin alhaaltapäin jäivät mietityttämään.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: