Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heippa! Osaisiko joku tulkita syntymäkarttaani?  (Luettu 12268 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jasmine
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« : 15.03.2017 14:34:21 »

Itse en näitä osaa tulkita oikein mitenkään, joten ois kiva jos joku kertois tästä mun syntymäkartasta ja siitä mitä se pitää sisällään Smiley Laitoin kaksi liitettä tähän, toivottavasti ne näkyvät
« Viimeksi muokattu: 15.03.2017 14:39:19 kirjoittanut Psychosocial » tallennettu
JukkaV
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #1 : 26.07.2018 15:03:59 »

Heippa!

Eipä näyttänyt kukaan sinulle vastaavan, niin aloitan jonkin verran. Olet aurinko-rapu ja muutenkin sinulla on rapua kartassasi. Siellä ovat myös Ceres ja Merkurius, joka kertoo sinun viestinnällisyydestäsi. Sinulla saattaa olla tarvetta pitää tietoja itselläsi. Nousumerkkisi on jousimies ja tulen merkkinä se saattaa hillitä murheellisempia tuntemuksiasi. Kuusi on leijonassa, joka on myös tulen merkki. Saatat sitten räiskähdellä, olenko ihan väärässä? (Olen itse myös nouseva jousimies ja kuu-leijona). Sinulla on tosi laaja 7. huone, joka on rakkauden ja ihmissuhteiden huone. Siellä ovat siis sekä aurinkosi ja kuusi sekä myös Venuksesi. Olet hyvä moninaisuudessa ihmissuhteissa – ja erittäin tarkka niissä.

t. Jukka
tallennettu
Jasmine
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #2 : 22.10.2018 16:49:12 »

Heippa!

Eipä näyttänyt kukaan sinulle vastaavan, niin aloitan jonkin verran. Olet aurinko-rapu ja muutenkin sinulla on rapua kartassasi. Siellä ovat myös Ceres ja Merkurius, joka kertoo sinun viestinnällisyydestäsi. Sinulla saattaa olla tarvetta pitää tietoja itselläsi. Nousumerkkisi on jousimies ja tulen merkkinä se saattaa hillitä murheellisempia tuntemuksiasi. Kuusi on leijonassa, joka on myös tulen merkki. Saatat sitten räiskähdellä, olenko ihan väärässä? (Olen itse myös nouseva jousimies ja kuu-leijona). Sinulla on tosi laaja 7. huone, joka on rakkauden ja ihmissuhteiden huone. Siellä ovat siis sekä aurinkosi ja kuusi sekä myös Venuksesi. Olet hyvä moninaisuudessa ihmissuhteissa – ja erittäin tarkka niissä.

t. Jukka


Kiitos vastauksesta! Kaikki meni täysin nappiin Smiley Haluatko kertoa jotain lisää, antaa neuvoja yms? Tai olisiko muilla jotain sanottavaa, kommentoitavaa kartastani?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: