Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tervehdys :)  (Luettu 13003 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dreambee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« : 21.02.2017 22:48:35 »

Hei! Olen 26-vuotias nais  aurinko leijona, valkoinen sähköinen taikuri. Olen ollut lapsesta asti kiinnostunut astrologiasta, noituudesta, kaikesta mystisestä. Olen ollut aina vähän hörhö siinä mielessä, että minun on aina pitänyt tietää ihmisten syntymäpäivät. Ensimmäiset omat taror-korttini sain vähän päälle vuosi sitten. Olin aina halunnut omat, mutta en ollut saanut ostettua kortteja itselleni. Tarkoitus oli varmaan, että niiden piti tulla minulle lahjana. Noin kuukausi tätä tapahtumaa ennen, olin käynyt vaihteeksi tutkailemassa astron sivuja ja tutkinut syntymäkarttaani. Siitä lähti sitte syvempi opiskelu planeettojen ja aspektien merkityksiin jne. Vieläkin kyllä olen ihan ulapalla, onhan tämä niin monisyistä. Mutta mukavaa aivojumppaa tämmönen opiskelu.  Cool Olen muutenkin semmoinen tutkaileva ja seikkailija luonne ja kiinnostaa kovasti ihmismieli ja maapallo.  :Smiley Välillä miettii et meneeköhän tuota pää ihan sekasin, kun miettii näitä asioita liikaa. Jotkut asiat on vaan niin yhteensopivia ja olen kokenut monesti elämän maagisuuden. Me kaikki ollaan yhtä. Ehkä täältä foorumilta haen saman henkistä seuraa ja kannustusta ja uutta oppia. Smiley Muutenkin mulle Astrologia ja Tarotit yms. on ollut semmonen henkinen tuki, mistä saa voimaa tähän elämään ja rohkeutta elää unelmiaan.

MINÄ:
Nousumerkki Jousimiehessä
Aurinko Leijonassa
Kuu Jousimiehessä
Merkurius Neitsyessä
Venus Ravussa
Mars Härässä
tallennettu
dreambee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #1 : 21.02.2017 22:59:03 »

Niin ja mua kiinnostais tietää, että onko tuolla minkälainen merkitys kun venus siirtyy rapuihin syntymäpäivänäni ja minun syntymäkartassani venus on ravuissa. ? Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: