Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heips  (Luettu 7790 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Juuli183
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 16.02.2017 20:05:48 »

Pikaisesti silmäilin viimeisimpiä viestejä läpi ja mieleen jäi jostain sana "sekamelska". Mikä kuvaa oikein hyvin minun tämänhetkistä tilannetta henkisellä polulla. Huh
Aina olen myös tuntenut olevani enemmän kuin olen. Epämääräisiä, tulkitsemattomia tuntemuksia, joita olen tuupannut vilkkaan mielikuvituksen piikkiin. Olen elänyt ns reunalla, aina melkein astumassa omalle polulleni, mutta aina sitten jonkun toisen toimesta olen kiskaistu johonkin "hyväksyttävämpään" suuntaan. Henkisyyden saralla siis.
Olen tiennyt että jotain on, mutta lapsesta asti elämässäni on ollut jokotai; täysi ateismi-realismi-mikälie, jossa ajatellaan ettei "mitään muuta ole", tai sitten kristinusko. Olen keikkunut noiden välillä, ja aina ajoittain sisimpäni on yrittänyt mulle kuiskata itsestään ja totuudesta joka mussa itsessäni on. Totuudesta, joka on mun ympärilläni. Joitain merkkejäkin oon saanut, mutta tulkinnut ne sitten joksikin muuksi. Jossain vaiheessa tulkinnut ne raamatullisiksi johdatuksiksi. Sittemmin todennut että niiden täytyy olla jotain muuta, ehkä laajempaa.
 
Haluan ehdottomasti oppia lisää maailmankaikkeudesta, henkioppaista, sielunvaelluksesta, kaikesta. Samantapaisesti ajattelevia vain ei hirveästi lähipiirissä ole, paria ihanuutta lukuunottamatta.
Ehkä mä sovin tänne, enkä ole porukan hörhö?  Grin
« Viimeksi muokattu: 17.02.2017 06:16:07 kirjoittanut pinkku183 » tallennettu
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #1 : 17.02.2017 13:17:14 »

Lämpimästi tervetuloa tänne meidän joukkoomme! Täällä et ole mikään hörhö.  laugh

Toivottavasti pääset jutustelemaan sinua kiinnostavista aiheista ja vaihtamaan mielipiteitä.  Smiley
 
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: