Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ravut köyhimpiä??  (Luettu 9380 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« : 20.01.2017 15:48:59 »

Ravut köyhimpiä, Leijonat rikkaimpia?   :Smiley

http://www.msn.com/en-nz/money/financephotos/the-world%E2%80%99s-richest-people-have-which-zodiac-sign/ss-BBpCcg9#image=2
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #1 : 20.01.2017 18:51:32 »

Vaaka tuli nätisti kakkoseksi ja jotenkin noi alatkin sopivat: L'Oreal (kosmetiikka), H&M (vaatteet), Walmart (vähittäiskauppa).

Meikä on ainakin vähittäiskauppaihminen Cool joka on myynyt vaatteita siellä vähittäiskaupassa + kosmetiikasta tykkään muuten vaan..
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #2 : 23.01.2017 13:47:52 »

Vesimerkkipainotteisuus altistaa talousongelmille sen takia, että vesielementti indikoi menettämistä ja menetettyjä asioita, samoin kuin jos henkilöllä on vaikeasti aspektoituneita kappaleita kartan taloushuoneissa 2. tai 8.

Sen sijaan vauraimmaksi aurinkomerkiksi on osoittautunut eniten Aurinko-Neitsyitä, ilmeisesti siksi että heillä on muita parempi työmoraali sekä erityisesti tarve olla yhteiskunnalle hyödyksi (=tuottaa ihmisille näiden haluamia tuotteita ja palveluja.) Joku astrologi huomautti että koska Regulus on siirtynyt 0 asteeseen Neitsyttä Leijonasta pois, tämän ajan "kuninkaat" ja muut suuruudet ovat niitä, mitä entisaikoina pidettiin palvelusväkenä ja työläisinä.

Kunhan ihmisen ja koneen välinen ero lähtee toden teolla häilymään, tuo profetia voi hyvinkin tarkoittaa että tulevaisuudessa "kuningas" on ihan kirjaimellisesti robotti, tai vähintään kyborgi, ottaen huomioon että jo nyt kasvava määrä kansaa kulkee mukanaan jos jonkinlainen synteettinen implantti jossain päin ruhoaan. Lisäksi yhteiskunnan eliitti haluaa ihmisten olevan robotinkaltaisia ja robottien olevan ihmisen kaltaisia koska näkevät tässä synteesissä tietenkin valtavat voitot. Tehokkaampia työntekijöitä, parempia kuluttajia - parempia orjia.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #3 : 23.01.2017 14:17:42 »

 aurinko neitsyt laskee kaiken, tekee joka asiasta Excel taulukon. Mun veli on  aurinko sekä ac  neitsyt ja todella tarkka raha-asioissa ja pitää kirjanpitoa.

Oon samaa mieltä, että Vaaoilla oli tosi vaakamaisia aloja.

Mutta tämä oli mun mielestä kans sopiva:

 kalat joint fourth place is Pisces with eight billionaires. They include luxury goods baron LVMH CEO Bernard Arnault, worth $37.2 billion (£25.9bn)

LVMH on jättimäinen firma, johon kuuluu esim. monia tunnettuja samppanjamerkkejä. Jotenkin tosi kalamaista, että menestyy luksustuotteilla ja niiden avulla myytävillä mielikuvilla.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
tiistailapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #4 : 03.08.2017 07:24:30 »

 Carol Rushman ,astrologi, on tutkinut moninaisia karttoja ja huomioinut ,että planeettojen asteet 27, 28 ja 29 ovat olleet hyvin menestyneiden ihmisten kartoilla ja rikkaiden myös. Ja myös 29 astetta ja aurinko ravussa on ollut useiden miljonäärien kartoilla. Ja muutenkin onnea raha-asioissa. Smiley
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #5 : 08.09.2017 19:08:18 »

Mulla 27 astetta  aurinko  leijona ja  askendentti saturnus ei tässä vielä toistateks olla rikkaita, mutta oon tarkka raha-asioista.

Oon huomannut, että kalat usein saa rahaa jostain tai syntyy esim. varakkaaseen perheeseen, mutta myöhemmin kusee raha-asiat.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: