Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tervehdys kaikille tasapuolisesti  (Luettu 9016 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kissansilmä
Vieras
« : 12.12.2016 00:27:38 »

Hei astrolaiset  Smiley


Olen uusi vanha käyttäjä ja yritän nyt tähän saada itsestäni jotain tolkkua. Olen teini-iästä lähtien ollut kiinnostunut astrologiasta ja parapsykologiasta yms., kielistä, kulttuureista, uskonnoista ja muustakin maailmasta kuin omasta maasta. Kristinuskoon olen tutustunut lähemminkin, mutta minun on vaikea lokeroida itseni mihinkään sellaiseen kuuluvaksi, koska aina tulevat ne tietyt kohdat vastaan, joihin en sovi ja se tyssää sitten siihen.
Erilaisia kokemuksia minulla on ollut jonkin verran, joten uskon, ettei kaikki, mitä näemme, ole tässä. Uskon myös Korkeimpaan Voimaan ja sen mukaan yritän yleensä käyttäytyä. Mielestäni se on mun yksi oppiläksy. Aina ei kaikki ihmissuhteet mene niinkuin strömsöössä. Oma vikahan se yleensä on, mutta olisi houkuttelevaa ajatella, että ne syntymäkartallani kummittelevat kolmiot ja sekstiilit aiheuttavat ajoittain skismaa pelkästään siinä, että yritän pysyä nahoissani. Aurinkomerkkini on jousimies ja nouseva merkki skorpioni. Muista en niin muista, mutta ei kai sen niin väliä. Tuntuu mukavalta olla täällä taas  Smiley olen tosin eri nimimerkillä.
tallennettu
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #1 : 12.12.2016 17:32:50 »

Tervetuloa Kissansilmä!  Smiley
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
kissansilmä
Vieras
« Vastaus #2 : 14.12.2016 22:18:47 »

Kiitos  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #3 : 15.12.2016 23:05:31 »

Tervetuloa mukaan Smiley
tallennettu
kissansilmä
Vieras
« Vastaus #4 : 25.12.2016 19:06:26 »

Kiitos Kuuhilda ja Sinikiviuhko! Täälläpä ollaan taas  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: