Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Raaka liha unisymbolina  (Luettu 4640 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lumikko.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« : 10.11.2016 21:32:25 »

Olisiko täällä kenelläkään näkemystä tai kokemusta siitä, mitä raaka liha ja sen syöminen unessa symboloi?

Valmistin unessa lihaa, ehkä sisäfileetä, paistoin hiukan pannulla ja tarjosin tätä lihaa sitten syötäväksi tuntemattomalle naiselle, jonka piirteet näin unessa harvinaisen selvästi ja muistankin ne edelleen hyvin. Söimme molemmat tätä lihaa, kumpikin omaa palastamme ja katsoin kädessäni olevaa, sisältä raakaa pihviä. Nainen katsoi minua jotenkin kai pälyillen, mutta söi silti.

Näin kerran hyvin samankaltaisen unen, jossa valmistin hyviä lättyjä ja tarjosin niitä tuntemattomalle naiselle. Näin hänen piirteensä unessa selvästi. Lätyt ei kelvanneet hänelle vaan nainen palautti lautasen minulle maistettuaan vain pikkuisen. Muutaman viikon kuluttua unesta sain puhelinsoiton naiselta, joka halusi minut itselleen töihin sillä oli saanut minusta suositukset. En ollut tiennyt tästä naisesta mitään sitä ennen. Työhaastatteluun mennessäni totesin ensinäkemältä, että tämä nainen oli se sama, jonka näin unessa ja jolle tekemäni lätyt ei kelvanneet. Osasin ounastella ongelmia hänen kanssaan, mutta tein työsopimuksen siitä huolimatta. Hän todella oli vaativa pomo, joka usein palautti työni joiden eteen olin kovasti puurtanut, ja halusi että teen vielä paremmin. Selvisin määräaikaisesta työstäni kuitenkin lopulta hienosti ja meistä tuli pomoni kanssa ystävät, hänen karkeasta luonteestaan huolimatta.

Nyt pohdin, olisiko jälleen kyseessä samantyyppinen juttu tuon lihauneni suhteen. Työsuhde, josta en vielä tiedä, mutta joka on tulossa (haen töitä par'aikaa). Tulee mieleen, että jos saan uuden työn, olenko liian raakile siihen vaikka päällisin puolin olenkin "kypsä" ja pätevän oloinen? Että pomo vähän epäilee mutta antaa minun tehdä töitä hänelle silti (pälyili minua pihviä syödessään vähän kuin, että voiko tätä syödä). Olisiko jollakulla näkemystä tähän unisymboliikkaan?
« Viimeksi muokattu: 10.11.2016 21:34:00 kirjoittanut Lumikko. » tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1 : 12.11.2016 11:03:52 »

Sanoisin, että sinulla on siis osaamisesi kanssa vielä parannettavaa, jotta voisit saada työn/ töitä joita haet tai sinulta halutaan enemmän kuin nyt voit antaa vaikka kaikkesi tekisit.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Lumikko.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #2 : 14.11.2016 00:23:49 »

Sanoisin, että sinulla on siis osaamisesi kanssa vielä parannettavaa, jotta voisit saada työn/ töitä joita haet tai sinulta halutaan enemmän kuin nyt voit antaa vaikka kaikkesi tekisit.


 
Toisin sanoen kyseessä vois olla samanlainen tapaus, kuin aikaisemman uneni ja työni suhteen (ja sitä aiempien...). Tuossa kuvailemassani aiemmassa tapauksessa onnistuin lopulta täyttämään ja ylittämään pomoni vaatimukset. Oon alallani itseoppinut, joten tällaiset kuviot ja tilanteet tavallaan kuuluvat polulle. Tätä menoa olenkin sitten wanhana piinkova mestari, jota ei hetkauta enää yhtään mikään – siis jos elän vanhaksi saakka, heh.

Kiitos arviostasi. Kiinnostavaa nähdä, miten käy, vai käykö mitenkään.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: