Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pelottelija-Pellet - teoria  (Luettu 5884 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« : 26.10.2016 10:01:52 »

Harva on varmaan kyennyt välttämään viimeaikaista uutisointia pelottelijaklovneista/pelleistä ympäri maailman ja myös täällä Suomessa.
Minun teoriani asiasta on tämä:

Jo parin vuoden ajan Kryon-kanavoinneissa on kerrottu että aidalla istumisen aika on ohi. Tämä tarkoittaa sitä että jokainen ihminen - täysin riippumatta siitä onko hengellinen vaiko ehkä ihan skeptikkoateisti - valitsee ilmentääkö omassa toiminnassaan valon tietoisuutta vai pimeän tietoisuutta. Siis ihan tavallisissa arkipäivän toimissa tulee näkyviin se, kumman tietoisuuden ihminen on valinnut. Tämä valinta ei tietenkään ole välttämättä tietoinen sellainen, mutta kaikki ovat valinneet/ovat valitsemassa nyt jomman kumman, enää ei voi olla siinä keskivälillä, aidalla istuen.

Se taistelu valon ja pimeän välillä on juuri nyt käynnissä (valo on  kyllä jo "voittanut", mutta se ei vielä näy, vaan uutisoinnin perusteella pikemminkin näyttää ihan päinvastaiseltakin, koska pimeys taistelee nyt epätoivoisesti hengissäsäilymisestään) ja se käydään ihan meissä tavallisissa ihmisissä ja siinä millaista tietoisuutta me itse ilmennämme arkipäivän toimissamme.  Pimeän tietoisuuden tärkein keino on luoda pelkoa:  Kun ihminen on pelossa, hänen valonsa menee silloin pois, vaikka muuten olisi miten paljon valotyöntekijä jne. Pimeän tietoisuuden valinneet voi siis tunnistaa pyrkimyksistä luoda pelkoa, kun taas valon tietoisuuden valinneet pyrkivät myötätuntoiseen ja rakkaudelliseen toimintaan.

Minulle tuli heti mieleen kun näin ensimmäiset uutiset pelottelijapelleistä/klovneista, että kyseessä ovat ihmiset jotka ovat - luultavasti tiedostamattaan - valinneet pimeän tietoisuuden, mutta ovat kuitenkin itse kohtuullisen mukavia ja päästään terveitä ihmisiä. Sen vuoksi he sitten ilmentävät pimeän tietoisuuden halua pelon luomiseen tällaisella tavalla, joka on huomattavan paljon 'kiltimpi' kuin esim. itsemurhapommi-isku.  Kysehän ei siis tietenkään ole mistää tietoisesta 'edistän pimeän tietoisuuden asiaa pelottelemalla pikkulapsia hirviöpelleksi pukeutuneena,' vaan homma menee todennäköisimmin niin että ne pimeän tietoisuuden valinneet vaan tuntevat selittämätöntä vetoa pelottelupelleilyyn heti kun siitä vain saavat kuulla.

(Ja 'pimeä tietoisuus' ei nyt sitten tarkoita tässä sitä, että kyseessä olisi joku eeppinen Saatana/Jumala-taistelu. Tässä on kyse siitä, että pimeän tietoisuuden valitsevat ovat vilpittömästi - ehkä jollain alitajuisella tasolla - sitä mieltä että planeettamme energiatason nousu on huono asia ja että kaikille olisi parempi että pysyttäisiin niissä vanhoissa matalammissa energioissa. Kannattaa siis kokonaan unohtaa esim hyvä/paha dualismipohdinnat tästä asiasta, sillä sekä valon tietoisuuden että pimeän tietoisuuden valinneet ihmiset kokevat itse toimivansa kaikkien eduksi.)

Tässä linkki toiseen ketjuun, johon olen suomentanut pari vuotta sitten tulleen Kryon-kanavoinnin tästä aiheesta. Sen nimi on Paljastuksia Pimeydestä: http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=68312.0
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1 : 26.10.2016 13:35:24 »

Kovin kiintoisaa ajattelua.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2 : 26.10.2016 18:50:45 »

Mun näkökulma asiaan on jokseenkin sellainen, että nämä pelottelijapellet kästtelee omaa pelkopuoltaan sulattaakseen sen valokseen (ego ei tätä varmaankaan tiedosta). Ja auttavat samalla muita samaa kaipaavia kohtaamaan pelkonsa. Suunta on kaikilla kohti valoa jo ja pimeys on vaan siinä välissä, käsiteltävä ennen "maalia", pimeys osa matkaa valoon. Teki yksilö mitä tahansa niin suunta on aina valoa kohti. Vaikka räjäyttäisi ittensä ja muita niin valoa kohti menee ja samalla menee moni muukin. Olemassaolo ei oo työtä ja tuskaa niin mun ihmisenä on vaikea ymmärtää että joku silti valitsee sen "rääkkäysreitin". Mut sielulle mikään ei taida olla kärsimystä, kaikki menee aina just niinkuin on tarkoitettukkin "maaliin" (jälleenyhdistyminen ykseyteen) pääsyksi.
 
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3 : 27.10.2016 06:18:25 »

Periaatteessa joo, mutta minusta tämä liittyy enemmänkin vallitsevaan hajoita ja hallitse- peliin, jota ohjaillaan tuolta EU:sta käsin..
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #4 : 16.11.2016 06:56:41 »

Kosmista roskapostia...

Selityksiä kyllä piisaa näissä kanavoinneissa  Grin
« Viimeksi muokattu: 16.11.2016 07:00:56 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #5 : 17.11.2016 07:34:15 »

Paluu arkeen näistä on käynyt varsin sujuvasti eikä kukaan enää muistakaa moisten olleen olemassa hetki sitten Grin
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #6 : 19.11.2016 09:30:40 »

Joo. Nämä trendit tulee ja menee.

Kautta historian on ollut kauhukirjailoijoita ja kauhuleffoja jne.

Mä en henk.kohtaisesti jaksa olla tekemässä mitään analyysejä "pimeästä" tietoisuudesta ja "valo" on voittanut jne. Ihan hömppää.

Maailma jatkaa menojaan, on yö on päivä, on pimeitä aikoja ja valoisia aikoja jne.

Ja nämä ikuiset taistelut jotka puetaan milloin mihinkin selityksiin kanavoinneissa. Nyt ne on sitten tässä ajassa uudet ja korkeammat energiat.

Hohoijaa...
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
kissansilmä
Vieras
« Vastaus #7 : 17.12.2016 23:12:18 »

Eivät muista, paitsi ehkä ne pahasti pelästyneet pikkulapset, joita nämä teinipojat säikyttelivät. Niitähän jäi kiinnikin ja vanhemmille ilmoitettiin asiasta. Toivottavasti lapsukaiset pääsevät peloistaan, jos on sellaisia näistä klovneista tullut.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: