Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Synastria uudelle parisuhteelle  (Luettu 9410 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
raspberrry
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« : 05.10.2016 22:21:23 »

Moikkamoi!

Olen nyt reilun kuukauden verran ollut uuden miehen kanssa, ja nyt me haluttaisiin yhdessä tietää, miltä nämä synastriat näyttää  :)
Jo ekoilla treffeillä oli tunne siitä että niinkuin oltaisiin tunnettu aina. Samanlaisuutta on paljon, ja siksikin kiinnostaa mitä tuolla näkyy. Osaan itse tulkita hyvin vähän, ja katselen nyt niin ruusunpunaisten lasien läpi että haluaisin objektiivista tekstiä.  :)

Selkeyden vuoksi toisessa kuvassa pelkät isommat aspektit.

Kiitos!
« Viimeksi muokattu: 05.10.2016 22:37:14 kirjoittanut raspberrry » tallennettu
raspberrry
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #1 : 06.10.2016 06:48:23 »


Moi, onko tuo kokonaispistemäärä se mihin sormi, nuoli osoittaa? Aika tavalla negatiivista tuon mukaan... Kiitos vinkistä, mielenkiintoinen sivu.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 07.10.2016 13:53:44 »

Ihmissuhteissakin synastria osoittaa vain mahdollisuuksia ja potentiaalia, aivan kuten syntymäkarttakin tarjoaa vain sen optimaalisten mahdollisuuksien kirjon, jota ihminen koko elämänsä aikana voi mahdollisesti päästä toteuttamaan jossain vaiheessa.

Itse suosittelen enemmän tekemään nk. me-karttoja, eli compositioita, joissa näkyy paremmin suhteen yhteiset potentiaalit ja sitä sitten tulkitsemaan kuten yksilön karttaa.

Kurkkasin tuota linkin laskuria ja juu... omalle kohdalle osoitti vain Aurinkojen välisen neliön, joka ei siis ole kovinkaan hyvä yksistään, vaan voi olla enemmänkin erottava, mutta niin vain jo seitsemäs vuosi yhdessä ja edelleen toisesta löytyy uutta ihmeteltävää.. Wink
tallennettu

raspberrry
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #3 : 10.10.2016 08:29:47 »

Juu, tää on ensimmäinen suhde minulla jossa on tuo klassinen parisuhdejuttu: toisen kuu toisen auringolla. Ei ihan yhtymässä mutta kuitenkin. Lupaavasti on tosiaan alkanut Smiley
tallennettu
raspberrry
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #4 : 17.10.2016 08:20:27 »

Juu, mä tiedän että ihastuessa hormonit hyrrää jne. Mutta mä olisin just nimenomaan näistä kartoista halunnut tietoa ja tulkintaa. Smiley En tee päätöksiä niiden pohjalta, mua vaan kiinnostaa millaisia juttuja siellä näkyy. Historiassa mulla on ollut parisuhteita joissa ihan surkea synastria, niin sillä ei ole väliä mitä tässä on, kun tiedän että se toimii jos vaan laittaa itsensä likoon ja antaa mennä. Tästä parisuhteesta mulla on hyvä fiilis, parempi kuin ennen. Jotenkin tuntuu että pystyn olemaan objektiivisempi siihen että ollaan erilaisia ja kuitenkin ymmärretään toisiamme hyvin. Meissä on paljon samankaltaisuutta ja pystytään puhumaan ihan kaikesta maan ja taivaan välillä. Se on tärkein asia. Eniten mua nyt kiinnostaa nää kartat aiheena, ja tuo kuun laskusolmu joka näkyy tuolla. Jos joku viisaampi voisi heittää tulkintaa, ihan mistä vaan mitä tässä näkyy, olisin kiitollinen Smiley
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #5 : 20.10.2016 23:28:37 »


Mjoo,

Pika-analyysini on se että nuo sisäiset mies- ja naismallit sekä kommunikaatio eivät tässä aivan kohtaa mutta toisaalta tuolla on Auringot ja kuut toistensa kimpassa ja vieläpä maa/kolmiomerkeissä.

Eli sinänsä luonteenlaadut ja alitajuiset kuviot matchaa toisiinsa paremmin kuin hyvin... Täydentävät toisiaan.

Näitä karttoja voi tosin availla vaikka kuinka paljon. Riippuu ihan siitä mitä näistä haluaa etsiä!  Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: