Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Transiittijupiter noususolmulla  (Luettu 4909 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« : 04.11.2005 14:26:16 »

Mongolia kyseli aiemmin, millaisia vaikutuksia palstalaisten elämään on ollut saturnuksen transiitista noususolmulle. Kokemuksianne lueskellessani mieleeni tuli, että minullahan päällä jupiterin transiitti samaiselle solmulle. Mitään järisyttävää ei ole ainakaan vielä tapahtunut, mutta transiitti tuleekin olemaan tarkimmillaan 11. päivänä, eli ensi perjantaina. Olisi mielenkiintoista kuulla, millaisia kokemuksia muilla on ollut transiitista. Oletteko esim. mahdollisesti "hiffanneet", mikä on teidän elämäntehtävänne tämän transiitin aikana ? Minä olen viime aikoina pohtinut kuumeisesti elämän suuria kysymyksiä, mutta oikeastaan eksynyt vain entistä pahemmin.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 04.11.2005 14:33:33 »

Kyl se selkiintyy.

Sanoitko viimeksi että minulla vaikuttaa joku nousujousimies, en muista missä ja miten. Ainakin tiedän että mun ei tarvitse toimia ihan samoin kuin joku arvostamani ope, siis henkinen ope, on sentäs jotain variaatiota luomistyön sisällä.  Cheesy Mutta asiat tuntuu menevän "oikein" nyt lähestyessä vuotta 2006, ja mielialakin yllättävän korkealla usein. Mennyt paha putoilee pois.. hiprakkaa. Ja sitten vielä että olikse tuo Uranuksen oppositio Aurinkoon joka tunkee väkisin elämääni jopa 3 ulkomaanmatkaa 5 viikon sisään.  coolsmiley angel
« Viimeksi muokattu: 04.11.2005 14:35:11 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 04.11.2005 14:50:42 »

Kävin tarkistamassa asian.

Viimeksi Jupiter on liikkunut noususolmuni tuntumassa 1999-2000, sitä ennen 1988.

1988 luin päättäväisesti yliopiston pääsykokeisiin ja pääsin sitten sisään. Opiskelut aloitin syksyllä -88. Uranvalinta oli kuitenkin tehty jo vajaata vuotta aikaisemmin.
v.2000 oli rankkoja transiitteja päällä, mutta elämäntehtävä oli todellakin yksi niitä asioita, jotka nousivat tapetille. Jupiterin ohitus  kuunsolmu:lle on ollut tarkka maaliskuun puolivälissä tuona vuonna, elämäntehtävä kirkastui huhtikuussa. Tuolloin muuten myös tr.  kuunsolmu teki yhtymää radixini  venus jupiter -yhtymälleni.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #3 : 04.11.2005 15:15:54 »

Kiitos Lilli, jotain tällaisia vaikutuksia arvelinkin tuolla ohituksella ollevan ! Omaan elämääni on mahtunut tätä ennen kaksi tr.jupiter-solmuyhtymää. Ensimmäisen sattuessa olin n. 5-vuotias, enkä siis voi muistaa, mitä minulle tuolloin tapahtui. Toinen yhtymä tuli taivaalleni joulukuussa 1993. Olin siis seitsemäntoista, ja pohdin väkisinkin elämäni suuntaa. Tavallaan se löytyikin. Muistan kirjoittaneeni noihin aikoihin hakemuksen pääsystä erään järjestön kansainväliseen nuorisovaihtoon. Kohdemaasta sai esittää toivomuksen, mutta tarkkaa matkakohdetta ei määritelty. Kuinka ollakkaan, matkasin kuitenkin seuraavana kesänä leirille paikkakunnalle, joka on täsmälleen IC/solmulinjallani ! Myöhemmin asuin vuosia n. 100 km päässä paikkakunnalta, IC/venuslinjalleni sijoittuvassa kaupungissa. Jotenkin siis tuntuu, että tuon yhden kirjeen kirjoittamisesta alkanut kehityslinja antoi konkreettisen maantieteellisen suunnan elämälleni ja pyrkimyksilleni, vaikkei juuri 4.12.1993 mitään erikoista tapahtunutkaan. Saattaa olla, että jotain samansuuntaista on tapahtumassa näinä päivinä...
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #4 : 04.11.2005 16:23:23 »

ES, noususolmu on eri asia kuin nousumerkki... Nousumerkillä viitataan siihen merkkiin, joka on 1. huoneesi kärkenä. Sinulla se siis on jouskari. Koska myös aurinkosi on jouskarissa ja vieläpä muistaakseni yhtymässä asciisi, jouskarimaiset piirteet ovat sinussa erityisen korostettuja. Noususolmusta puhuttaessa viitataan kuun ja maan ratojen leikkauspisteeseen. Noususolmun sijainnin katsotaan kertovan millä elämäalueella henkilöllä on opittavaa, ja siihen miten tämä oppiminen tapahtuu. Sinun noususolmusi on oinaassa ja mitä luultavimmin joko 5. tai 6. huoneessa.
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #5 : 04.11.2005 16:44:54 »

Hei La Papessa,

Minulla ko. ohitus tapahtui viimeksi aika tarkalleen kuukausi sitten, ja elämän suunnan etsiminen on todellakin ollut viime aikoina tapetilla, mutta se on aika luonnollista, koska olen juuri valmistumassa yliopistosta. Olen viime kuukausina keksinyt kaikenlaisia ideoita tulevaisuuttani varten enkä osaa valitettavasti sanoa, minkä väläyksen olen mahdollisesti juuri tuolloin saanut. Olisi mielenkiintoista tietää, olisiko se juuri se, joka toteutuu.

Edellinen ohitus on ollut syksyllä 1993 jolloin aloitin lukion. Silloin on ollut varmasti aika samankaltainen tilanne esim. tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä valinnaisia kursseja miettiessä.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: