Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pohdintaa  (Luettu 10582 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alice
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« : 04.11.2005 15:03:18 »

Nyt tietysti sohaisen tikulla muurahaispesää, mutta olen pitkään pohtinut näitä katselmusjuttuja - sattuneista syistä. Olen myös pitkään seurannut erilaisia astrologia- ja selvänäköpalstoja ja kiinnittänyt huomiota yhteen asiaan.

En halua yleistää, mutta monesti kun parisuhteessa menee huonosti, niin se on sitten yleensä se naispuolinen, joka menee rikki niin pahasti, että turvautuu selvänäkijään. Varmasti monelle normaalisti tuntevalle miehellekin parisuhteen purkautuminen on ikävä ja ahdistava asia, mutta miehet eivät niin hanakasti sitä apua pyydä. Ainakaan julkisesti. Mutta mikä meitä vaivaa? Miksi se pitää tietää, mitä tulevaisuus tuo tullessaan? Itse olen syyllistynyt ihan samaan, olen pyytänyt näkemystä, kun on ollut paha mieli ja ikävä sitä miestä. Mutta sitten tulee entistä kurjempi olo, kun ei näkijä nyt nähnytkään sen saman miehen saapuvan takaisin elämään. Itse on vielä niin vereslihalla, että kukaan muu ei kelpaisi ja mikään muu ei lohduta.

Onhan se tietysti näin, että moni hakee varmasti lohtua, kun iskee pelko, että nyt jää yksin. Mutta eikö olisi kutkuttavaa joskus vain antaa elämän tuoda tullessaan, mitä on tulossa. Monestihan ihmiset alkavat elääkin ennusteen mukaan. Tapaa jonkun vaalean hyvän tyypin, mutta ei voi ottaa sitä, kun näkijä on sanonut, että se oikea on tumma.

Suurin osa noista katselmuspyynnöistä kohdistuu juuri miehiin. Vaikka ei eroakaan olisi takana, niin moni haluaa tietää, että millainen mies sieltä on tulossa (tai nainen). Onko taustalla pelko yksinjäämisestä? Minulla ainakin on tuntunut olevan.

Tämä nyt ei tunnu olevan tämän palstan ongelma. Siksi täällä viihdynkin, kun tämä ei ole vielä täyttynyt pelkistä pyynnöistä. Kukaan ei enää esim. Kristallipallolla tai Suomi24:lla juttele henkisistä asioista, suurin osa viesteistä sinne on juuri näitä "katso millainen mies on tulossa, vilkaise nyt samalla työasioita ja tuleeko minulle muutto". Tärkeitä asioita, tottakai. Mutta jos kaipaa kunnollista keskustelua, niin on tylsä skrollailla sitten tekstejä eestaas, kun yrittää löytää jotain muuta puhuttavaa...

Mutta minusta tämä on mielenkiintoista. Taas jäin jaarittelemaan vaikka alun perin tarkoitukseni oli kuitenkin tehdä pienimuotoinen galluppi tästäkin.

1. Oletko turvautunut selvänäkijään?
2. Millaisessa asiassa olet turvautunut?
3. Millaisen vaikutelman sait?

Tähän ei ole tarkoitus laittaa näkijöiden nimiä, ei tietoa siitä, näkikö oikein tai mitään yleistä äänestystä, sen kun vaan uteliaisuuttani kyselen. Kun olen itsekin joskus...
tallennettu

Alice

Nouseva jousimies
Aurinko vaa'assa
Kuu kaloissa
Merkurius vaa'assa
Venus neitsyessä
Mars leijonassa
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #1 : 04.11.2005 15:15:20 »

Minä kävin ennustajalla murroiässä ihan huvikseni. Äiti tiesi että minua kiinnostaisi niin hän varasi ajan minullekin.
Selvänäkiä ei kuitenkaan ennustanut minulle ennustamisen varsinasessa merkityksessä, ihan fiksua mielestäni. Mutta hänen kanssaan keskusteltiin paljon muita elämään liittyviä juttuja. Pitääkin etsiä se kasetti minkä sain mukaani sieltä tapaamiselta.

Äiti on sitten käynnyt useamman kerran ennustajalla ja hän sitten kertoilee minulle mitä minusta on sanottu. Yleensä kylläkin jälkikäteen. Oikeastaan kaikki sellaiset asiat mitä äiti on minulle etukäteen kertonut ei toteudu, ehkä mä itse vaikutan asioiden kulkuun, toivottavasti.

Mielestäni ennustuksia ei pidä ottaa totuutena, kuitenkin meillä on vapaa tahto ja siihen perustuu se juju käydä urkkimassa tulevaa että osaa sitä muuttaa vähän mieleisempään suuntaan jos ei ennustus miellytä  smitten
tallennettu

Alice
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #2 : 04.11.2005 15:17:22 »

kuitenkin meillä on vapaa tahto ja siihen perustuu se juju käydä urkkimassa tulevaa että osaa sitä muuttaa vähän mieleisempään suuntaan jos ei ennustus miellytä  smitten

Tuo on muuten todella hyvä pointti. En tullut ajatelleeksikaan.
tallennettu

Alice

Nouseva jousimies
Aurinko vaa'assa
Kuu kaloissa
Merkurius vaa'assa
Venus neitsyessä
Mars leijonassa
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 04.11.2005 15:20:19 »

Itse en ole turvautunut muuhun selvänäkijään kuin Omaan Itseeni ja siihen, mitä se vastailee intuition/tarottien/riimujen kautta  Wink Turvaudun niihin silloin, kun en osaa erottaa kumpi sisäisistä äänistäni on ego ja kumpi intuitio. Tietysti jos haluan varmistua siitä, että teen päätökset ja elämänmuutokset juuri oikeaan aikaan, kysyn asiaa vielä riimulta/taroteilta.

On totta, että ihmiset haluavat tietää mitä heille tapahtuu ja mitä tulevaisuus tuo tulleessaan. Kuitenkin, "ainoa asia varma tulevaisuudesta on epävarmuus" - asioihin vaikuttavat sinun omat päätöksesi, mutta myös läheistesi päätökset. Jokaisella ihmisellä on tietysti maan päälle syntyessään sopimuksia ja karmaa, jotka täytyy hoitaa pois, mutta muuten ihminen saa luoda elämänsä vapaasti. Eli sen selvännäkijä vaikka oikeasti näkee, että elämääsi on tarkoitus tulla vaalea mies (koska sinulla on sielunsopimus hänen kanssaan) se ei tarkoita, että mies haluaisi noudattaa tätä sielunsopimusta. Hän voi ihan hvin kieltäytyä sovitusta parisuhteesta niin halutessaan, eikä siinä ole mitään väärää. Jos selvännäkijä sanoo vain, että elämääsi tulee vaalea mies, se ei tarkoita että kyseessä olisi puoliso: sehän voi olla vaikka uusi vaalea työtoveri/pomo/harrastekaveri/kaukainen sukulainen/naapuri/ystäväsi mies/sukulaisen aikuisikäinen lapsi jne  Wink

Selvännäkijän/astrologin/tarotien/riimujen jne tarkoitus ei ole kertoa, mitä sinun täytyy tehdä. Ketään ei voi pakottaa tekemään jotain, koska jokaisella on se oma vapaa tahto. Yleensä he/ne vain ilmoittavat, että mahdollisesti nyt tulee joku menetys/onnistuminen, mutta eivät sano suoraan mikä se on. He/ne antavat neuvoja siitä kuinka tulisi toimia. Eräänlaista elämänfilosofiaa ja tukevaa olkapäätä siis tarjolla, sanoisin  Wink On ihmisen oma päätös, toimiako niin vai ei (tyyliin iskenkö vihamiestäni vai yritänkö sovitella asiat puhumalla vai annanko vain olla)

Parisuhteet ovat kaikkein kysytyin asia, sillä jokaisella on se pelko, että Minä Jään Yksin/Minua Ei Rakasteta. Uskoisin kuitenkin, että ihmisillä on yleensä niin paljon karmaa ja sopimuksia, että se parisuhde tulee sieltä väistämättäkin. Hyvin harva kääntyy kuitenkaan erakoksi ihan kokonaan. Parisuhteita voi olla enemmänkin kuin se yksin. Itse uskon siihen, että suhde loppuu, kun keskinäinen karma tai sopimus on hoidettu pois. Itseni piti hoitaa 2 sopimusta pois parisuhteen muodossa ennen kuin pystyin rauhassa antautumaan tälle nykyiselle suhteelleni. Sitä olen osannut odottaa ja vuosia, lisäksi tiesin tarkalleen jokaisella kerralla, millainen seuraava poikaystäväni olisi ja kahden aikaisemman suhteen aikana tiesin, että tämä ei ole SE SUHDE, vaan pois hoidettava asia. Nykyisestä miehenpuolikkaastani piirsin kuvankin parisen vuotta ennen kuin edes tapasin hänet  Wink

Minulle riimut tai tarotit tai intuitio eivät ole koskaan sanoneet mitään sellaista, joka ei olisi pitänyt myöhemmin paikkaansa.
tallennettu
Saana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #4 : 04.11.2005 16:06:58 »

Lainaus
Mielestäni ennustuksia ei pidä ottaa totuutena, kuitenkin meillä on vapaa tahto ja siihen perustuu se juju käydä urkkimassa tulevaa että osaa sitä muuttaa vähän mieleisempään suuntaan jos ei ennustus miellytä 


Totta...hyvä pointti tosiaan...olen itse turvautunut näkijään juuri silloin kuin rakkaudessa on ryppyjä...ja saanut vastauksen, joka ei miellyttänyt minua  Angry ja heikkona hetkenä rupesin miettimään, että onko minun "pakko" alkaa elämään kuten näkijä sanoi....ja kun olen asiaa vääntänyt ja kääntänyt, niin sydämen ääni sanoo, että kaikesta huolimatta haluan olla juuri tämän miehen kanssa... smitten
« Viimeksi muokattu: 04.11.2005 16:10:05 kirjoittanut Ihaa » tallennettu

Aur Neitsyt
Asc Skorpioni
Kuu Leijona
Jello
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #5 : 04.11.2005 21:14:02 »

Jokaisellahan meillä on monta polkua valittavana ja selvännäkijät antavat niitä vaihtoehtoja.Ei he käske tekemään mitään,mitä itse ei tahdo.
Jokainenhan tekee päätökset itse ja se siinä pointissa onkin.

Itse olen kysellyt tutulta näkijältä neuvoja ja olen yrittänyt pistää joskus hantiin,mutta kohtalo se vain johdattaa asiat niin ja uskon että niin  ne vain menevät....miten on tarkoitettu! Smiley

t: Jello
tallennettu

Aurinko Leijona, Kuu Härkä, Nouseva Vaaka
Tiituli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #6 : 04.11.2005 21:35:05 »

Parisuhteessani olen turvautunut selvännäkijään ja ennustajaan.
Molemmat kertoivat tulevasta mahdollisesti edessä olevista asioista
täsmälleen samalla tavalla. Vaikka en välttämättä olekaan tyytyväinen siihen,
mitä heidän mukaansa olisi tulossa, olen kuitenkin lohduttanut itseäni sillä,
että parisuhteessa yritän parhaani rakkauden vuoksi mutta enää en ala
itseäni kiusaamaan. Jos on ero tullakseen niin sitten se tulee.  Kuitenkin
suhteessa on minun lisäkseni se mieskin, joten hänenkin valintansa ja miten
meidän valintamme osuvat yksiin, vaikuttavat siihen miten meidän käy.
Päivä kerrallaan. Toivoa en ole vielä heittänyt.  Smiley
tallennettu
Alice
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #7 : 04.11.2005 21:58:17 »

En minäkään sokeasti ole uskonut kaikkea saati olisi alkanut elää niiden juttujen mukaan. Mutta olen vaan tässä "kohtalotovereitani" seurannut ja moni sitten alkaa pohtia liikaa kaikkea, että "ei se näkijä kyllä näin luvannut tms". Itse kyllä jo parin viikon päästä unohdin melkein kaiken, mitä minulle kerrottiin. Olin kyllä kirjoittanut kaiken ylös, mutta sen suljin kirjekuoreen ja lappu päälle: Saa avata vasta vuoden kuluttua.

Vasta sitten kun asioita alkoi tapahtua, niin muistin, että "ainiin, näinhän se näkijä sanoi". Mutta tosiaan, tästä on jo nelisen vuotta aikaa.

Tällä hetkellä olen taas sellaisessa elämäntilanteessa, että tekisi niin kauheasti mieli pyytää katselmusta, mutta ajattelin, että tällä kertaa jään vain odottelemaan, mitä elämä tuo tullessaan ja yritän pitää uteliaisuuteni aisoissa.
tallennettu

Alice

Nouseva jousimies
Aurinko vaa'assa
Kuu kaloissa
Merkurius vaa'assa
Venus neitsyessä
Mars leijonassa
vesimies-oinas-skorpioni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #8 : 05.11.2005 01:08:01 »

silloin kun elämä ahdisti ja oli niin vaikeaa tehdä päätöksiä, olisin toivonut jostain tukea vaikeisiin päätöksiin (pluton transiitteja monta peräkkäin...) löysin astrologian, tarot-kortit ym. Törmäsin myös "näkijään" ja joku katseli kortteja..
Vasta nyt kun olen löytänyt sen oikean  smitten ja elämä hymyilee on helppoa ottaa vastaan se minkä elämä tarjoaa, ilman pelkoa tai tarvetta hallita tulevaa, elämä kantaa  Smiley olisipa tämä tyyneys jatkuva olotila.
on jännittävää huomata että vaikka kuinka murehtisi mahdollisesti tulevia ongelmia ne eivät siitä pienene, ja jos ne ongelmat ei tulekaan niin on murehtinut ihan turhaan..  Kiss
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #9 : 05.11.2005 11:15:07 »

Hei Alice Smiley

Lainaus
naispuolinen, joka menee rikki niin pahasti, että turvautuu selvänäkijään. Varmasti monelle normaalisti tuntevalle miehellekin parisuhteen purkautuminen on ikävä ja ahdistava asia, mutta miehet eivät niin hanakasti sitä apua pyydä.
Niin me naiset kuitenkin olemme erilaisia kuin miehet. Me käsittelemme asioita enemmän toisella taajuudella kuin miehet. Mutta mielestäni on niin, että kyllä mieskin on erittäin herkkä ja saattaa mennä rikki sisäisesti, ihan samalla tavalla kuin nainen. Miehet vaan eivät juurikaan turvaudu selvänäköön, koska he omaavat loogisen ajattelun tai pohtivat suhteen rikkimenoa itsekseen.

Lainaus
Mutta mikä meitä vaivaa? Miksi se pitää tietää, mitä tulevaisuus tuo tullessaan
?
Meitä vaivaa ehkäpä, epämääräisyys, pelko, mitä "pahaa" voisi sattua. Kun ero on tuore niin, silloin pitäisi antaa aikaa ihan vain itselleen, ei pakottaa työstämään kipupisteitä väkisin. Yrittää vain laskeutua olemaan.
   
Lainaus
Mutta eikö olisi kutkuttavaa joskus vain antaa elämän tuoda tullessaan, mitä on tulossa. Monestihan ihmiset alkavat elääkin ennusteen mukaan. Tapaa jonkun vaalean hyvän tyypin, mutta ei voi ottaa sitä, kun näkijä on sanonut, että se oikea on tumma.

Kyllä vainen, se on kutkuttavaa, on ihanaa tietää mitä saattaisi olla tulossa.
Mutta harkintakykyä  on hyvä pitää mukana, kun käy selvännäkijällä.

Saattaa tietysti olla, että henkilö, joka käy näkijällä suggestoituu näkijän sanoihin ja alkaa elämään niin, kuin tämä kertoo tulevaksi. Minulla itselläni, ei tästä ole kokemusta.
Lainaus
Onko taustalla pelko yksinjäämisestä? Minulla ainakin on tuntunut olevan.
Kyllä vaan, pelko yksinjäämisestä. Ei uskalleta olla yksin, ilman toista. Vaikka ympärilläsi on huikeat määrät auttajia. Tämä pelko kertoo myös osaltaan sen, että ei ole sinut oman sisäisen itsensä kanssa.

Lainaus
1. Oletko turvautunut selvänäkijään?
2. Millaisessa asiassa olet turvautunut?
3. Millaisen vaikutelman sait?
1. En osaa sanoa olenko turvautunut niinkään, vaan olen ihan mielenkiinnosta mennyt näkijän luo Smiley
2. Työlleen omistautuvan näkijän, joka kertoi, ettei ole lupa katsoa, muiden elämää, ilman heidän lupaansa.
3. Olotilani selkeyttämisessä (viittaan TR- pluto  aspect_con NA-  kuu)
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
kamomilla
Vieras
« Vastaus #10 : 05.11.2005 12:34:49 »

Olen käynyt eri näkijöillä, mutta en koskaan minkään akuutin kriisin vuoksi.
Aina on ollut erittäin kiinostavaa, vaikka sillä hetkellä älypuoleni usein on ajatellut, että niin varmaan, mistä tuo tuollaisia luulee tietävänsä? idiot2

Useammalla kuin kahden käden sormilla voin kuitenkin laskea ne kerrat, kun tajuan jonkin elämässäni tärkeän asian tapahduttua, että näinhän se ennustaja juuri sanoi. Ilman, että olisin mitenkään muistanut näkijän sanoja tai muokannut elämääni niiden mukaisesti tai niitä vastaan. Smiley Tietenkin selvänäkijöitäkin on monenlaisia ja asiakkaat käyvät heidän luonaan eri syistä ja tarpeista. Vastauksetkin varmaan vaihtelevat paljon näkijästä ja vastaanottajan tilasta riippuen. Näin arvelisin. coolsmiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 05.11.2005 13:43:04 »

Monestihan ihmiset alkavat elääkin ennusteen mukaan. Tapaa jonkun vaalean hyvän tyypin, mutta ei voi ottaa sitä, kun näkijä on sanonut, että se oikea on tumma.

Tämähän siinä juuri valitettavasti "vaarana" onkin... Mielestäni todellinen, luotettava tai ennenkaikkea vastuunsa tunteva selvänäkijä ei edes rupea kertomaan tuollaisia, että "se oikea" on tumma jne. vaikka näkisikin sen. Hän kertoo vain mahdollisuuksista, ja niitähän voi olla monia. Jokainen luomme tulevaisuuttamme hetki hetkeltä, tässä ja nyt. Keneenkään selvänäkijään ei kannata luottaa niin paljon, että alkaa elämään sen mukaan, sillä hekin ovat erehtyväisiä.

Valitettavasti suurin osa ihmisistä ei osaa elää tässä ja nyt vaan aina on kiire johonkin tulevaan tai sitten haikaillaan menneitä. Selvän näkeminen on lahja ja sitä pitäisi käyttää oikein. Valitettavan harva niin tekee... Sitä ei mielestäni ole ensisijaisesti tarkoitettu mihinkään varsinaiseen "ennustamiseen", vaan se on tarkoitettu tueksi ja avuksi itselle ja muille henkisellä tiellä kulkemiseen.

Onpas nyt hyvin vaikea pukea tätä sanoiksi. Ehkä tiedätte kuitenkin mitä tarkoitan... Ennustellaan vain tulevaa ja keskitytään liikaa tämän fyysisen maailman piirissä tapahtuviin asioihin.

angel angel angel angel angel angel angel angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: