Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkiparannus-/meediokoulutus?  (Luettu 13673 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lumikko.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« : 16.08.2016 00:12:26 »

Osaisiko teistä joku ohjeistaa, missä voi pk-seudulla opiskella henkiparannusta ja/tai mediaalisuutta? Spiritualistisen seuran kursseja olen ajatellut mutta huomasin, että pakollisen "henkisen tietouden kurssin" jälkeen valittavat henkiparannus- ja mediaalisuuskurssit ovat sangen arvokkaita, siis minun kukkarolleni. Kurssipäivät ovat 80 e/pv -hintaluokkaa. Löytyisiköhän huokeampia vaihtoehtoja vähätuloiselle opiskelijalle/freelance-työläiselle, vai onko tämä yleinen hintataso? Terveisin tietämätön, mutta hyvin kiinnostunut...
tallennettu
Lumikko.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #1 : 10.11.2016 21:16:02 »

Kiitos vastauksesta, Evea. Olenkin joskus nähny opistotarjonnassa hyvin huokealla reikikursseja. Ovatkin sitten niin suosittuja, että täyttyvät hetkessä. Koska minua kiinnostaa juuri henkiparannus, päädyin nyt sitten lopulta Spiritualistisen seuran tarjontaan. Täällä Helsingissä koulutus näyttää olevan laadukasta, joten varmaankin tämä sitten on rahansa väärti.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2 : 12.11.2016 11:49:55 »

Jos ei ole valmiuksia puuhaan muuten, niin en vilkaisikaa noihi juttuhin päin.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Lumikko.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #3 : 14.11.2016 00:09:45 »

Jos ei ole valmiuksia puuhaan muuten, niin en vilkaisikaa noihi juttuhin päin.


Niin – valitettavasti mediumismin ja henkiparannuksen parissa käsittääkseni toimii sellaisiakin, joilla ei ole ”valmiuksia puuhaan” (esimerkiksi meediot, jotka lukevat vain auraa, eivätkä itse asiassa ole yhteydessä henkimaailmaan). Mutta mikä on ”valmiuden” määritelmä, ja kuinka valmiuksistaan voi varmistua, jollei asioista ota selvää? Asioihin päin vilkaiseminen tai niihin syventyminen, erityisesti kokeneiden ohjaajien opastuksella, mitä luultavimmin antaa osvittaa siihen. Niillä avuin voi hahmottaa ja arvioida omaa sopivuuttaan tai sopimattomuuttaan.

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: