Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrologisesti merkittävä aika?  (Luettu 5242 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
raspberrry
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« : 11.08.2016 13:02:02 »

Kävin muutama viikko sitten yhden kalevalaisen kansanparantajan, jäsenkorjaajan luona. Hän sanoi sivuten sitä mitä kerroin hänelle omasta elämästäni ja kivuistani, että "elämme tällä hetkellä astrologisesti merkittävää aikaa. Lähivuosina mahdollisimman monen sielunkumppaniparin on määrä yhdistyä. Ensin täytyy olla tuhoava voima, joten kaikki ihmissuhteet jotka eivät ole vakaalla pohjalla, jotka eivät ole sielunkumppaniparin,  on koetuksella eikä kestä tätä aikaa." Ja niin edelleen. Kysymys siis, että mistä tämä näkemys, mihin tää perustuu? Onko astrologia tässä väärä käsite vai onko kyse siitä että kaksoisliekkien on määrä yhdistyä..? Oon lukenut viime aikoina myös kaksoisliekistä muutta itse en haluaisi sitä kohdata. Mutta hän sanoi nimenomaan sielunkumppaniparin.  Jäin tätä miettimään siksi koska kyseinen mies on viisas, tiedän. En kuitenkaan sokeasti usko kaikkeen mitä mulle kerrotaan, mutta jäin tätä pohtimaan. Ajatuksia? Nimenomaan se että mikä tässä ajassa on sitä, mikä saa tällaisia muutoksia ja tuhoavaa voimaa aikaan, ja myös..Ihmisten aidot ja todelliset tunteet esiin, olen huomannut omasaa elämässäni sellaistakin hyvin vahvasti.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 11.08.2016 13:47:58 »

Luonnollisesti on hieman vaikeaa arvata tai arvioida puhuiko henkilö nyt tässä tapauksessa astrologiasta vai sielunkumppaneista muuten, sitä pitäisi kysyä häneltä.

Mutta evoluutioastrologiassa Solmut ja Pluto (sekä sen vastapiste) yhdistetään Sieluun ja edellisten elämien (+karman) kautta myös ihmissuhteisiin ja kumppanuuksiin. Plutolla on myös asioita paljastava luonne. 
tallennettu

raspberrry
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #2 : 12.08.2016 08:04:38 »

Kiitos, uusia tietoja taas nuokin.

Mutta, sitä juuri kysyin että mikä tässä ajassa on se planeetta ehkä,  joko saa aikaan tällaisia? Nyt palautui mieleen että hän sanoi keväällä alkanut ajanjakso.

No, oli mitä hyvänsä, ihan mielenkiintoinen näkemys. Ehkä hän yritti vaan luoda mulle jonkinlaista toivoa tai uskoa, että puhui vaan sen takia.

Olen huomannut että nyt monien kavereidensa parisuhteet kaatuu, ja tuntuu että sitä "tuhoavaa voimaa" on liikkeellä muutenkin.
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #3 : 10.09.2016 14:48:03 »

Olisiko sama mostäv sepi puhuu blogissa. Omakohtaisesti suurimmat muutokset vuosiin. Kaikki on menny aina vaan huonompaan suuntaan tai mönkään viimeset 6 v. Joten tän kesän mullistuksissa ajattein että miten voi jatkua...? Ja nyt huomaan että kun aivan kaikki on mennyt  olen rauhallunen ja uskon elämään taas. olen myäs valmis luopumaan siitä vähästä motä jäi miks pidin noista kii?  Soulmate ehkä löytyny. Tähän liittyy nep sat mars ja uudet pimennykset jupp vanavedessä. Puoltoista vuotta ura härkään tulee olee iso muutos. Mulla pluto kolmio ac-dc joten henkkoht juttu,  jollekin ero toiset ikisinkut yhtyvät.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: