Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymyksiä, ei vastauksia  (Luettu 13213 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Aniel
Vieras
« Vastaus #15 : 08.06.2006 19:23:50 »


Mutta, vastapainoksi: Miksi sitä alkaa aina hymyilyttämään kesken suurimmankin sydänsurun, kun näkee viisivuotiaan lapsen hiekkalaatikon laidalla puhaltelemassa saippuakuplia? Miksi katse kiinnittyy aivan tavalliseen kadulla kulkijaan, ja hetkisen verran voisi vaikka vannoa, että rakastaa tätä henkilöä enemmmän kuin ketään muuta koskaan, vaikkei koskaan ole tätä ennen nähnytkään?

Me kuljemme kaikki kuin sumussa täällä, kirjoitti jo Eino Leinokin.

annaelen

kaunista. ja totta.  Smiley
tallennettu
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #16 : 08.06.2006 21:47:35 »

Te olette vaihdelleet koukuttamispalveluja pullapussiin, kuka haluaisi vaihtaa timmin kroppansa pois? Minä voisin ensin ihan täydestä sydämestäni lahjoittaa omistuksessa olevani ylimääräiset kohdat niitä haluavalle!  2funny Ilman vaihto- ja palutusoikeutta!

Okei okei, meni hieman yli. Eipä sillä, uskon että tuo ajatus toimii. Ei ehkä minun esimerkissäni mutta muuten!  Smiley
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #17 : 08.06.2006 22:11:19 »

Whitemonkey.. jokaisella on se valinnanvapaus   Cheesy

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #18 : 08.06.2006 22:30:47 »

Olen tänään vähän...apinamaisen hilpeällä tuulella!  smitten

Valinnanvapaus, höh...kannatan ehdottomasti herkkujen kieltolakia! Semmoinen leimakortti käyttöön kaikille mässyhiirille jotka itse tahtoo  2funny

Tämä menee kyllä kovaa kyytiä aiheen ulkopuolelle mutta noo...aihe tais kuitenkin olla aika vapaa!
« Viimeksi muokattu: 08.06.2006 22:32:58 kirjoittanut whitemonkey » tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #19 : 08.06.2006 22:46:51 »

Te olette vaihdelleet koukuttamispalveluja pullapussiin, kuka haluaisi vaihtaa timmin kroppansa pois? Minä voisin ensin ihan täydestä sydämestäni lahjoittaa omistuksessa olevani ylimääräiset kohdat niitä haluavalle!  2funny Ilman vaihto- ja palutusoikeutta!

Minkälaisia kohtia olisi tarjouksessa. Muutama kilo yläkropan lihaksia kävisi vallan mainiosti.

Olen tänään vähän...apinamaisen hilpeällä tuulella!  smitten

Tämä menee kyllä kovaa kyytiä aiheen ulkopuolelle mutta noo...aihe tais kuitenkin olla aika vapaa!

Kyllä, valinnanvapaus myös tekstin kirjoituksessa. Itsekkään en tahdo pysyä aina aiheessa. Pitäisi olla sellainen yleisempää höpinää osio. Täällä kun on niin kivaa porukkaa, mitä muualta ei taida löytää, vai?  coolsmiley
tallennettu
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #20 : 08.06.2006 22:55:25 »


Minkälaisia kohtia olisi tarjouksessa. Muutama kilo yläkropan lihaksia kävisi vallan mainiosti.

Mutkun mutkun...jos vaikka vaan kilo lihasta.  niin jos vaihdetaan että otat lihaksia vaikka kilon ja sitte komppaamaan niin sanottua ylimääräistä vaikka kaks kiloa? Ja mulle tilalle vaikka aivoihin lisää kapasiteettia sopivasti  2funny oikeastaan, eihän tuo olekaan vitsi, tulis kyllä ihan tarpeeseen  Sad  Grin
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #21 : 08.06.2006 23:06:18 »


Minkälaisia kohtia olisi tarjouksessa. Muutama kilo yläkropan lihaksia kävisi vallan mainiosti.

Mutkun mutkun...jos vaikka vaan kilo lihasta.  niin jos vaihdetaan että otat lihaksia vaikka kilon ja sitte komppaamaan niin sanottua ylimääräistä vaikka kaks kiloa? Ja mulle tilalle vaikka aivoihin lisää kapasiteettia sopivasti  2funny oikeastaan, eihän tuo olekaan vitsi, tulis kyllä ihan tarpeeseen  Sad  Grin

Ok, mulle käy. Logiikkaa, järjestelmmällisyyttä, matematiikkaa ja kivoja juttuja olis tulossa vaihdossa. Mietin sit vaan että vieläköhän numerot juttelis mulle? Olen tehnyt hieman lujuuslaksentaa ja voin kysyä kappaleilta että miltä nyt tuntuu  2funny
tallennettu
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #22 : 08.06.2006 23:12:31 »

Jaa onko susta tulossa rakennusinsinööri?
Nakkaa mulle mielellään tilastotieteen puolta, lujuuksilla ei ole käyttöä!
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #23 : 08.06.2006 23:28:24 »

Jaa onko susta tulossa rakennusinsinööri?
Nakkaa mulle mielellään tilastotieteen puolta, lujuuksilla ei ole käyttöä!

Olen jo valmistunut tuotekehitysinsinööriksi. Se on vähän niinkuin koneinsinööri.

Matematiikan osa-alueelta löytyy hieman tilastotieteitä, joskin ei vahvin ala.
Fysiikkakin on hauskaa. Sitäkin olisi tarjouksessa.

Nyt päästiinkin hieman aiheeseen. Fysiikan opettajani opetti tietenkin fysiikkaa, niinsanottuja luonnon lakeja. Kuitenkin hän kylvi sanontaa: Ehkä näin. Toleranssien laskennassa hän innostui ja sanoin: Ehkä näin tai ehkä jopa näin 2funny

Eli kysymyksessä fysiikanlain kyseenalaistaminen. Sillä niinhän se on, niinkauan kuin toisin todistetaan
tallennettu
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #24 : 08.06.2006 23:53:10 »

Aika harvinaislaatuista että suht eksaktin aineen opettaja on tajunnut ehkä-sanan liittyvän myös oman alaansa. Olen huomannu ettei matematiikan, fysiiikan ja  lääketieteen pitkän linjan opettajien/tutkijoiden valikoimaan ei usein kuulu ehkä-sanan käyttö...
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #25 : 09.06.2006 15:49:02 »

 Cry

   buck2

     Kiss

      Näin on, ja olkoon, mutta on se varmaan hauskaa

       katsella tuolta NS, PILVENREUNALTA meitä, ja

        tätä touhuilua mitä itsekullakin on ja paljon.

             2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Aniel
Vieras
« Vastaus #26 : 09.06.2006 20:17:38 »

no huh huh...  Embarrassed
sitä vaan niin nopeasti tottuu pyörimään oman napansa ympärillä... kun oikeat kriisit väistyvät...
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: