Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrologiasta kiinnostuneet miehet!  (Luettu 9437 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« : 04.06.2006 20:05:46 »

Vaikka tämä onkin nyt jaottelua miehiin ja naisiin, mutta olisin kiinnostunut tietämään minkälaisia te astrologiasta kiinnostuneet miehet olette noin ylipäänsä? Tai jos tunnette miehiä joilla kiinnostaa astrologia. Tunnen monia keskenään hyvinkin erilaisia miehiä mutta heistä yksikään ei koe minkäänlaista mielenkiintoa alaa kohtaan. Tottakai miehiä löytyy laidasta laitaan niin kuin naisiakin, mutta ihan uteliaisuudesta olisi mukava luoda edes jonkinlaista mielikuvaa!
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #1 : 04.06.2006 21:35:18 »

olisin kiinnostunut tietämään minkälaisia te astrologiasta kiinnostuneet miehet olette noin ylipäänsä?

Hihi, vai minkälaisia te olette?  Grin

Vaikka itseä ei niin kauheasti kiinnosta astrologia sinänsä, niin pakko on myöntää että kartan luonnekuvaus itsestäni on lähelle samanlainen kuin olen.

Jos kysymyksen kääntään takaisin teihin naisiin, niin olettaisin että ette myöskään poikkea paljoa naisista jotka eivät ole kiinnostunut astrologiasta. Siispä normaaleiksi miehiksi kuvailisin täällä olevat äijät. Tosin tunnen vain itseni Wink

Yleensä jätän lukematta kaikki kuunsolmuhommat ja planeettojen huonesijainnit. En minä niistä mitään ymmärrä. Onpa käynyt mielessä että pitääkö kaikki näkyä kartalla. Joskus tuntuu siltä että jos elämä on hankalaa ja rakkaus menee huonosti jonkun kanssa, niin haette ja tutkitte niin kauan että löydätte jonkun vastauksen jostain. Ei siinä mitään pahaa ole. Itse ajattelen että onko se niinkään tarpeellista.

Hengelliset jutut ja ajatukset kiinnostavat minua. Ilmapiiri täällä on kiva. Rakkautta, hämminkejä, kivoja juttuja, mielenkiintoisia ajatuksia ja teitä höpsöjä naisia joiden kommentteja ei voi olla lukematta hymy korvissa  uglystupid2

Rakkaudella  smitten
tallennettu
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #2 : 04.06.2006 21:54:25 »

Mietin lähinnä siksi kun miehet taitavat olla aika lailla vähemmistönä, että löytykö teissä jotain kunnon buddhamaista olomuotoa lähentelevää superurosluonnetta  Grin

Olen samaa mieltä tuosta että kaikkea elämässä tapahtuvaa ei tarvitse analysoida kartan kautta, olen tullut tulokseen että sieltä löytyy hyvin pitkälti juuri sitä mitä haluaa löytää jos lähtee jotain tiettyä nippelinappelia etsimään. Mutta se on tietenkin jokaisen oma asia miten haluaa omia asioitansa tulkita!

Jees mutta takaisin aiheeseen, siis ainakin hengellisyys kiinnostaa yhtä kappaletta normaalia miestä!
Lisää ajatuksia?
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #3 : 04.06.2006 22:09:34 »

No enpä budhalaisuudestakaan paljoa tiedä. Sisäiseen omaan uskoon olen ehkäpä tullut. Se on puhdasta ja helposti muokattavissa. Se tuntuu oikealta jos mikä  angel

No onhan sitä joogaa hieman opeteltu kirjojen kautta. Meditaatiotakin olen kokeillut, mutta joku kirja pitäisi varmaan lukea.

Tuntuu siltä että elämässä on paljon hienouksia mitä emme osaa käyttää. Jotain paljon hienompaa kuin mitä näemme... Puhdas rakkaus, näkymöttömät asiat ja tuntemukset, tapahtuuko aina asiat juuri niin kuin pitää, ja muut elämää suuremmat kysymykset ovat mielessä pienessä  Smiley

tallennettu
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #4 : 04.06.2006 22:26:46 »

Minusta uskonnoissa ongelmallista on niiden joustamattomuus. Asioilla on omat tarkoiksi muodostuneet ajattelukaavansa ja perustelunsa, mitkä joissakin kohdissa aina tökkää oman maailmankuvan kanssa. Oma sisiäinen usko mistä puhuit mahdollistaa sen ettei usko ala ahdistaa, se tuntuu aina hyvältä ja näkemyksien muuttuessa ei tule elämää suurempia kriisejä sen suhteen mitä uskoo ja mitä pitäisi uskoa.

Tuli mieleen American beauty-elokuva, siinä se nuori mies joka kuvasi kaikkea "rumaa ja tavallista" ja näki niissä kauneutta... se tavoitti minut, se olisi yksi elämisen taidoista nähdä maailman monitasoinen kauneus eikä vain niitä perinteisiä asioita.
On niin paljon asioita mitä elämästä ei voi tietää, ehkäpä ne oppii tietyllä tapaa tuntemaan ja sitä kautta kokemaan aitona ja oikeana.
tallennettu
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #5 : 05.06.2006 11:16:39 »

"buddhamaista olomuotoa lähentelevää superurosluonnetta"...  laugh

nooh on mua joskus sanottu munkiksi mun elämäntapani vuoksi, että sellasta buddhalaisuutta... Astrologia on yksi tapa selvittää millainen olen. Mun mielestä se on hyvä työväline pakissa, josta löytyy muitakin työvälineitä. Mietiskelen joka päivä. Juu tuo uskonto juttu ei oikein innosta, mutta eikös jokainen uskonto ole lähtenyt jostain henkilöstä, ja kun tuo henkilö on kuollut niin sitten on tapeltu perinnönjaosta.  knuppel2
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #6 : 05.06.2006 13:52:19 »

Whitemonkey.. mun tuttavapiirissä on sekä miehiä että naisia, jotka ovat kiinnostuneita henkisestä kasvusta.. hengellisestä puolesta en edes itseasiassa tiedä, se on jokaisen oma asia..  Smiley

 smitten  smitten  smitten

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #7 : 05.06.2006 19:24:59 »

Minun tarkoituksena ei ole lokeroida ja yleistää tiettyyn kategoriaan miehiä. Tottakai kaikki ovat yksilöitä, ei kahta samanlaista ihmistä varmastikaan ole olemassakaan.
Ajatus lähti liikkeelle tuosta sukupuoligallupista, muotoilun kysymykseni vahingossa siihen tyyliin että joku voi ajatella minun nyt hakevan yleistystä "kaikki x ovat myös y ja z" mutta se ei toki ollut tarkoitukseni. Kunhan jonkinlaista mielikuvaa rakentelen puoliempiiriseen aineistoon pohjautuen  Wink
tallennettu
Pokaga
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Profiili
« Vastaus #8 : 05.06.2006 20:47:42 »

Vähän Larin linjoilla olen tuossa. Smiley Merkin luonneanalyysi jokseenkin sopii. Mitä yksityiskohtaisempiin asioihin aletaan mennä, sitä enemmän tulee hutia. Olen itse ajatellut merkit niin, että eri vuodenaikoina on valoa eri tavalla, samoin ilman hiukkaset/kosteus jne., jotka vaikuttavat pienenä kasvuiässä. Tietystä merkistä löytyy enemmän tiettyjä piirteitä kuin jostain toisesta. En yleensä jaksa lukea noita päivä/kuukausihoroskooppeja, koska en usko niihin. Ihminen voi alkaa tiedostamattaan toteuttaa niitä, jos niitä lukee tai vähintäänkin tulkita elämäänsä niiden kautta.

Samoin kun aletaan kysyä, että mitä tähdet sanovat, mitä minun tulisi tehdä tässä ja tässä parisuhteen osa-alueessa parin seuraavan kuukauden aikana, alkaa nousta karvat pystyyn. "Hei, ei noita asioita tähdistä katsota!". Mutta kukin tyylillään tai tyylittömyydellään. Smiley

Olen kuitenkin kiinnostunut henkisistä asioista. Musiikki ja vähän myös muut taiteet kiinnostavat kanssa.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Askendentti Leijona
Kuu Kauris
Sininen rytminen käsi
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #9 : 05.06.2006 21:33:18 »

Itsekin skippaan päivähoroskoopit suosiolla! Lehtien viihdeskoopeista puhumattakaan. Biorytmit on kanssa jotain mikä saa hymyn huulille, kuka semmoisessa aaltoliikkeessä pysyy mukana! En ole kiinnittänyt päiväanalyyseihin sen kummemmin huomiota, paitsi kun sattui yhdelle päivälle täällä astrossa että parempi pysyä kotona peiton alla koko päivä, hupia tiedossa ihmisille joilla on jotain hampaankolossa minua vastaan. Oli sitten vähän ikävä olo koko päivän sattuneista syistä, pälyilin näkyisikö tiettyjä henkilöitä... Ja pah, niin keskinkertainen päivä kuin olla voi. Illalla naureskelin itselleni että voiko sitä olla näin tyhmä, ehkä astroilu ei kuitenkaan ole ihan eksaktia tiedettä! Wink

Meni taas hieman aiheen ohi mutta menköön. Se on nyt kuitenkin selvitetty että astromiehet on kaikenkarvaisia omanlaisiansa persoonallisuuksia! Joita ei saa lokeroida eikä yleistää  Wink
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #10 : 05.06.2006 21:35:42 »

Astrologiaan kuitenkin uskon.. oon oppinut paljon itsestäni sen jälkeen kun tilasin luonneanalyysin 10 vuotta sitten..

 smitten  smitten  smitten

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #11 : 05.06.2006 22:34:20 »

Kyllä minäkin astrologiaan uskon, minusta se toimii parhaiten vuoropuhelussa oman itsensä ja tuntemuksien kanssa eikä niinkään että tiettyä yhtymää voi ihan kirjaimellisesti tulkita tyylin tänään tapahtuu näin ja noin. Semmoisena elämän suuntaviivoja, vahvuuksia ja haasteita valottavana työkaluna ajattelen astrologian. Oman elämän SWOT-analyysi  Smiley
tallennettu
mopomies
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33



Profiili
« Vastaus #12 : 05.06.2006 22:52:52 »

Pistänpä minäkin lusikkani soppaan. laugh
Kyllä minäkin kai aikamoisen tavallinen olen,paitsi en ihan...
Tuttavapiirissä ei kyllä ole tietääksen muita miehiä jotka ovat astrologiasta kiinnostuneita.Ainakaan ei ole tullut koskaan puheeksi.
Kyllähän mä luulen että miehet ovat jonkinmoisena vähemmistönä,tämä kun ei ole varmaankan monen mielestä "miehistä".(Mulle sillä ei ole ollut merkitystä sillä mitäs siitä mitä muut ajattelevat).
Monilla asenne varmaan johtuu siitä jos kokemuspohja on vain aikakauslehtien pikapinnallisista viikkohoroskoopeista.Sillä kyllähän astrologia on paaaaljon enemmän!
Kyllä luonneanalyysi ja muut tulkinnat aina jotain antavat!
Vaan toisaalta pitää tehdä sitä mikä tuntuu kiinnostavalta eikä väkisin vääntää.
Mulla tämä kiinnostus varmaan johtuu aurinkomerkistä sillä vesimiehethän usein etsivät uutta ja kokeilemisen arvoista. Shocked
Ja toisekseen astrologia on kuin jousiammunta...ikinä ei tule valmiiksi...

 aurinko vesimies
 kuu vesimies
 merkurius kauris
 venus vesimies
 mars vesimies
 jupiter kaksoset
tallennettu

Aur-Vesimies
Kuu-Vesimies
Merk.-Kauris
Venus-vesimies
Mars-Vesimies
Jupiter-Kaksonen

Tulihevonen
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #13 : 05.06.2006 23:09:50 »

Miksi toisilla kiinnostaa astrologia ja toisilla ei plus että miehet ovat selkeä vähemmistö on mielenkiintoinen pohdinnan aihe... Nyt varmaan sataa tulikiviä ja kumppaneita niskaan jos tämän erehtyy useammat lukemaan  Grin mutta on jäänyt vähän selllainen maku suuhun että monet astrologian harrastajat haluaa ajatella olevansa vanhoja sieluja. Siis karkeasti sanottuna enemmän kehittyneitä kuin keskivertotallaajat. On jotenkin ikävää ajatella olevansa "nuori ja kokematon/ymmärtämätön sielu" vaan mieluummin jo enemmän oppinut, vaikka samalla vakuutellaan että kaikki "tasot" on yhtä hyviä.
Pitää varmaan myös tässäkin yhteydessä mainostaa etten yleistä että kaikki ajattelisivat noin ja niin edespäin!  police
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #14 : 05.06.2006 23:38:08 »

Omalta kohdaltani voisin vielä sanoa että olen tullut tänne kriisin kautta. Vaikka astrologia toimii yllättävän hyvin, koen sen vain tueksi sille mitä tiedän. Voisi ehkä ajatella niin että ensin tulee horoskoopit -> astrologia -> tarot kortit ja heilurit -> sisäinen kuuntelu. Olen kokeillut kaikkia menestyksellisesti muutamia kertoja. Sisäinen kuuntelu on ehkä parasta, mutta jos ei kuule itseään voidaan käyttää apuvälineitä.

Tiedon lisääminen on hyvä keino pyrkiä parempaan joka suhteessa.

Mitä mies kavereihini tulee niin he varmaan nauraisivat astrologialle. Sillä minä en välitä mitä he ovat mieltä. Kun he jo nauravat sille että olen hieman opetellut astanja joogaa ja vääntelen heidän mielestään itseäni ihan turhaa. Jonkinlainen kumiukko taidan olla. 2funny Ymmärsin niin että edellisessä elämässä olen harjoitellut jotain vastaavaa venyttelyjuttua. Vaikka vain muutaman kerran olen harjoitellut niin haaraistunnassa saan pään lattiaan. Tuskin kovinkaan moni muu ystäväni siihen kykenee. 

Tälläisia mietteitä silmät puoliunessa
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: