Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunus neliö Keskitaivas  (Luettu 4899 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« : 28.06.2016 00:43:48 »

En ole kirjoitellut forumille VUOSIKAUSIIN, mutta nyt kaipaan viisaampien apua. Minulla on nyt sahaamassa (yhdessä  pluto aspect_opp kuu kanssa) kartalla pitkälle ensi vuoteen Neptunus Neliö Keskitaivas. Olen yrittänyt etsiä tietoa transiitista, tutkia kaikki mahdolliset koloset, mutten saa millään irti tuon transiitin pointtia. Sellaista AHAA!-elämystä.

Kerrottakoon, että minulla on kartalla

Keskitaivas Jousimiehessä
Neptunus Jousimiehessä 29 astetta, huoneessa 11
Keskitaivaalle ei tule aspekteja

Olen tällä hetkellä vakituisessa työssä, jossa firmat ostavat meidän firmalta työsuoritteita ja lisäapua. Ei henkilöstövuokrausta vaan myytäviä palveluita asiakkaan tarpeen mukaisesti. Työ on itsenäistä ja osa-aikaista etätyötä, jota rakastan, mutta vuosi 2016 on ollut henkisesti niin uuvuttava, että olen joutunut kertomaan pomolle kahden asiakkaan kohdalla "en pysty". Tämä on sallittua ja suotavaa, koska periaate työpaikalla on, että onnellinen työntekijä on paras työntekijä. Menen paraikaa läpi hyvin raskasta ja minulle täysin sopimatonta asiakastehtävää, johon olen pyytänyt jo toisen henkilön tilalle, mutta emme tiedä milloin se tapahtuu.

Neptunukseen liittyy tietysti harhakuvat, haihattelu ja muut vastaavat. Olen huolissani siitä, että pitkään jatkuva, raskas Nepparin sahaaminen Uralle saa minut näyttämään pomon silmissä epäluotettavalle marttyyrille, jolle ei voi antaa mitään hommia, kun se poksauttaa itselleen siitä äärimmäisen stressin. Tiedän, ettei tuo ole minä, jos saan tehdä minulle sopivia hommia.

Ajatuksia? Lisään mielelläni tänne kartan, jos kaipaatte!
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 29.06.2016 09:41:49 »

Kiva kuulla sinusta!

Työ-koti -akselillahan tuo vaikuttaa. Jos planeetta on neliössä MC:lle, se on neliössä myös IC:lle. Voihan se olla, että työasioissa on vaikea olla raudanluja uratykki vaan reagoit ongelmiin esimerkiksi kehittämällä yliherkkyyksiä tai olemalla muuten vain tavallista enemmän tunteella käyvä. Jos työtehtävät eivät ole linjassa kutsumuksesi kanssa, kärsit melkoisesti. Onko asiakaspiirissä taiteilijoita, sosiaalihuollon asiakkaita tai meitä huuhailijoita  Wink ?

Minulla on karttasi tallella, joten vilkaisin, mitä siellä on meneillään. Heti ensimmäisenä pisti silmään Saturnuksen yhtymä keskitaivaalle, mikä on varmasti paljon tärkeämpi transiitti tällä hetkellä kuin Neptunuksen neliö, tai ainakin niitä pitäisi lukea yhdessä. Progressioidenkin puolella pr-Aurinko on tehnyt vastikään oppositiota rx-Saturnukselle, mikä varmasti korostaa työn, vastuun, rajoitusten ja sitoumusten merkitystä. Et ole ilmeisesti ollut kovin kauan vielä vakipaikassa?

Saturnus keskitaivaalla ja Neptunus siihen neliössä aiheuttavat unelmien ja realiteettien yhteentörmäyksen, joissa on vaikea yhdistää molempia nätiksi paketiksi. Koska Saturnus on nyt vahvemmassa asemassa, uskoisin, että velvollisuudentunne voittaa ja pistät unelmia hieman syrjään, ainakin toistaiseksi. Kun sinulla on kuitenkin myös tuo Pluton oppositio Kuulle, niin on vaikea kuvitella, ettetkö reagoisi vatsallasi siinä kohden, jos sinulta vaaditaan liikaa tai työtehtävät ovat muuten vain arvojesi tai periaatteittesi vastaisia. Tämä on periaatteessa mahdollinen burn out-kuvio, ellet pidä varaasi.

Aika mielenkiintoisesti myös pr-Aurinko on yhtymässä rx-Venuksen kanssa ja proge-Kuu vaeltaa toistaiseksi Vaa´assa, 7. huoneessa. Jos ei rakkauselämän puolella ole säpinää, niin muuten ihmissuhteissa on varmasti paljon kontaktien luomista ja uusia ystävyyssuhteitakin on ehkä syntynyt viime aikoina.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #2 : 04.07.2016 00:47:01 »

Kiitos kovasti vastauksesta! Kyselin transiittikuulumisia vähän Sepoltakin pienen tilauksen muodossa, ja se meni ehdottomasti yhteen sisäisen ääneni kanssa. Tämä vahvistaa asioita lisää.

Työpaikka on suhteellisen uusi ja firma itsessäänkin melkoisen uusi. Hörhöjä ei ole, mutta meillä on todella monia teatteria harrastaneita työntekijöitä ja näyttelijän ala on ollut monella suunnitelmissa. Pomo on vähän "höpsähtävän taiteellinen" Kaksonen + Nousu Kalat, aina suuna päänä menossa ja hyvin herkkä Cheesy Nykyisen asiakaspalveluhomman kanssa, joka rassaa, olen tekemisissä myös sosiaalihuollon asiakkaiden kanssa (ja Nousu Kauriina rahan kanssa), joskaan en tietenkään koskaan tiedä asiakkaasta mitään etukäteen. Tulkinta-asiakkaita on myös ilmestynyt viime aikoina vastaan ja "hörhöily" omalla kohdalla kiinnostaa taas enemmän ihan ammatillisessa mielessä.

Ihmissuhdepuolella on hiljaista, kuten aina. Kaksi uutta tuttavuutta olen saanut ystäväpuolelle, toinen on tosin sen verran uusi kaveri vielä, ette tiedä sitten kauanko ystävyys kestää ja lähteekö se siitä edes mihinkään Cheesy Minusta tuntuu aina vähän sille, että vaikka kartalla olisi miten onnekkaat ja lupaavat kuviot rakkaudelle meneillään, se ei kuitenkaan näy koskaan millään tavalla elämässä, haha. Luovuus on tosin kukkinut senkin edestä ja aloitin taas kirjoittamisen pitkän ajan jälkeen!

Mitään suurempia haaveita, jotka menisivät ristiin työn kanssa, en nyt näin äkkiä keksi, paitsi se, etten tänä vuonna voi lähteä ulkomaille. Siirsin ulkomaan reissun ensi keväälle.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: