Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aspektit astro.com:issa  (Luettu 30568 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« : 16.06.2016 10:52:44 »

Valittelen nyt sellasesta täällä, kun astro.com ei tunnu näyttävän kaikkia asteroidien tekemiä aspekteja. Oon tutkinut noita, ja joillakin orbi saattaa olla alle 1, mutta se ei silti niitä merkkaa sinne. Tosi turhauttavaa joutua aina noita sitte itsekseen syynäilemään, ja varsinkin jos tänne haluaa laittaa oman kartan, niin muut tuskin jaksaa alkaa tirkistelemään että löytyykö joku aspekti tosiaan...  Grin

Onko muut havainnu samanlaista? Mulla siis astro.comissa kartta näyttää siltä, että  chiron jälkeen kaikki asteroidien, pisteiden yms. aspektit on merkitty vaan akseleihin. Näissäkin aspekteissa saattaa olla neljän asteen orbi, ja sitten taas jotain nollan asteen konjuktioita jne. on jätetty merkitsemättä.

Voikohan tässä olla kyseessä joku sellainen, että astro.com näkee nämä aspektit jotenkin "turhina"? Itse en koe tätä niin, koska esim. eros tekee millintarkan konjuktion  kuunsolmu, ja  kuunsolmu aspekteja pidän erittäin tärkeinä...  :Smiley Hohhoijaa sentään. Pitäs varmaan alkaa ite piirrellä karttoja kun ei muut osaa.  Grin
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #1 : 16.06.2016 11:52:43 »

Eikä! Kiitos hurjasti, johan alkoi kartalla viuhua. Noin yksinkertainen juttu jäi huomaamatta.  Cheesy
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #2 : 18.06.2016 21:11:45 »

Joo, sitä yritin ekaksi räknätä mutta silloin melkein kaikki aspektit katosi. No, ainakin tuli nähtyä että mitkä ovat niitä kaikista vahvimpia.  Grin
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
raspberrry
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #3 : 20.07.2016 22:59:40 »

Mites kun astro.com näyttää katkoviivana kartoissa osan viivoista? Onko se vain selkeyden/luettavuuden vuoksi vai eikö ne ole sitten todellisia...  Huh

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: