Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluatko, että katson sinulle?  (Luettu 147230 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #210 : 17.11.2016 17:28:12 »

Hei,

Elämänkumppania kaipailen... Miltä näyttää lähitulevaisuus, onko kumppani tulossa?  smitten

Menneisyys on vielä tässä hetkessä jollain tavalla kiinnittyneenä. Se hidastaa uuden ilmentymistä niin nopeasti kuin toivoisit sen tapahtuvan. Menneen kanssa pitäisi tehdä tilit selviksi, niin uudelle on tilaa, se ei ole kaukana. Kuvassa on odottava tunnelma, tämä siis uusi henkilö.
« Viimeksi muokattu: 17.11.2016 17:30:16 kirjoittanut aisha nora » tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #211 : 17.11.2016 18:10:21 »

Asuntoni on myynnissä ollut kohta kuukauden päivät mitä mahdollisuuksia myymisen ja uuden kodin suhteen?
Miltä rakkauselämä näyttää?
Kiitos etukäteen smitten

Asunto

Tämän aika ei ole ihan vielä. Ollaan välitilassa ja se kannattaisi ottaa kärsivällisyydellä vastaan koska tämäkin on vain väliaikaista. Onko tämä muutos sinulle jollain tavalla vaikea?

Rakkaus

Tässäkin tarvitaan vielä aikaa. Pitää jollain tavalla vielä kasata itseään, kerätä omat voimansa kokoon. Vuoden sisään kuitenkin on vierelläsi mieshenkilö. Hän vaikuttaa hyvin määrätietoiselta ja sellainen hyvin vahva ja jalat maassa tunne hänestä nousee.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #212 : 17.11.2016 23:07:42 »

Heips!
Se rakkaushan se mietityttää...että mistä se löytyy...vai eikö enää koskaan? Eli missä ukko luuraa  Grin ja milloin samalle polulle sattuu?
-zillic-

Tarvittaisiin vähän itsevarmuutta tässä. Näen miehen, hän on jollain tavalla tuttu. Ette ole olleet kanssakäymisissä keskenänne, mutta teillä on yhteisiä tuttavia/ystäviä. Kuva, mikä näkyy: Hän katselee sinua tässä kauempaa, vähän sillä tavalla ujosti vilkuillen. Hän ei uskalla lähestyä sinua. Niinpä sinulta vaadittaisiin nyt rohkeutta ja sitä itsevarmuutta, jotta asiat voisivat edetä. Ajallisesti tämä on jo tämän vuoden puolella.

Hei ja kiitos  Smiley

Nytpäs en kyllä osaa tunnistaa kenestä voisi olla kysymys..... Itsevarmuuttahan minusta sen verran löytyisi, jos suunnasta olisi tieto. Onko lisätuntomerkkejä tai paikkaa? Syyskesällä tapasin kyllä erään tumman, hieman nuoremman miehen hänen työpaikallaan, mutta se työpesti loppui ja en ole nähnyt häntä sen koommin. Ei taida olla tämä? Kanssakäyminen tarkoittanee juttelua...tämän kanssa olen kyllä jutellut useampaankin kertaan.
Saisiko tähän hieman selvennystä, että kuka mahdollisesti... :Smiley


-zillic-


Tilanne joka näkyy on jonkinlainen kokoontuminen, jonkinlainen juhla ehkä. Ihmisiä on paljon ympärillä, mutta hänen katseensa on sinuun kiinnittynyt. Hän seisoskelee seinän vieressä syrjemmässä, sinä olet siellä ihmisten keskellä. Tämä voisi olla jonkun koti tai sitten joku kodikas juhlapaikka. Sellainen tunne minulle nousi, että te tapaatte tässä tilaisuudessa ensimmäistä kertaa. Olet kuullut hänestä puhuttavan ennen, mutta kasvokkain ette ole tavanneet eli sillä tavoin tuttu.
tallennettu
sisko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #213 : 17.11.2016 23:10:05 »

Asuntoni on myynnissä ollut kohta kuukauden päivät mitä mahdollisuuksia myymisen ja uuden kodin suhteen?
Miltä rakkauselämä näyttää?
Kiitos etukäteen smitten

Asunto

Tämän aika ei ole ihan vielä. Ollaan välitilassa ja se kannattaisi ottaa kärsivällisyydellä vastaan koska tämäkin on vain väliaikaista. Onko tämä muutos sinulle jollain tavalla vaikea?

Rakkaus

Tässäkin tarvitaan vielä aikaa. Pitää jollain tavalla vielä kasata itseään, kerätä omat voimansa kokoon. Vuoden sisään kuitenkin on vierelläsi mieshenkilö. Hän vaikuttaa hyvin määrätietoiselta ja sellainen hyvin vahva ja jalat maassa tunne hänestä nousee.

Hei,
Tämä asunto ja ympäristö ei tunnu enään kodilta jossa en viihdy. Oloni on nykyään rauhaton enkä saa nukuttua. Kaipaan uutta ympäristöä ja missä olisi hyvä olla. Pelko jos en pääse irti tästä. Rakkauteen liittyen olen vähän arka...yhdestä miehestä olen kiinnostunut pari kertaa olen tavannut jääkiekkoliigan toimitsija työn ohessa hänet mutta en oikein tiedä olisiko hän kiinnostunut...jos voisit vielä katsoa näihin tarkennusta smitten
tallennettu
suvituulia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Maya: valkoinen, itsevallitseva tuuli


Profiili
« Vastaus #214 : 19.11.2016 00:40:57 »

Hei, tällä hetkellä askarruttavat raha-asiat sekä oman työurani tulevaisuus. Oma terveys myös mietityttää. Mitä näkisit näihin? Kiitos Smiley
tallennettu

Mutta niin kuin matkan aloin, päätän myös sen: paljain jaloin.
Tapahtukoon tahtos sinun, kohtaloni, eikä minun.
-Uuno Kailas-
PieniEnkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38

"I'll always believe in angels"


Profiili
« Vastaus #215 : 19.11.2016 08:36:24 »

Hei, muutoksen tuulet ovet tämän vuoden aikana puhaltaneet ja yksi asia on vielä muutoksessa Smiley miten se asia etenee ja miten minun olisi hyvä toimia? Smiley
tallennettu
oolavi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #216 : 21.11.2016 02:54:23 »

Mitä minulle terveyteen näkyy? Sairauden kanssa ollut probleemaa, joka vaivannut jo pitkään.
tallennettu
r-o-s-e
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #217 : 21.11.2016 18:36:09 »

Muoks.  Ei tarvitse enään. Asia ratkesi  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 04.12.2016 19:11:32 kirjoittanut r-o-s-e » tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #218 : 25.11.2016 23:09:46 »

Kysyisin työkuvioista. Löydänkö muuta työtä kuin nykyisen työn. Nykyinen työ ajaa minut loppuu...
tallennettu
Celinea
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #219 : 28.11.2016 23:00:18 »

Hei. Rakkauselämä kiinnostaa. Miltä se näyttää tällä hetkellä? Kiitos jo etukäteen vaivannäöstä
tallennettu
Päivi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #220 : 08.12.2016 00:35:58 »

Onko yhteistä tulevaisuutta missä määrin kiinnostukseni kanssa?   smitten
« Viimeksi muokattu: 09.12.2016 11:51:21 kirjoittanut päivi-70 » tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #221 : 09.12.2016 15:14:32 »

Työkuviot kiinnostaisivat, miltä alanvaihto näyttää?
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #222 : 09.12.2016 20:48:01 »

Onko mun kadonneet valokuvat vielä jossain? Jos, niin missä, ja kenen hallussa?
tallennettu

.
sapis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #223 : 15.12.2016 06:59:02 »

Miten minun työasiat järjestyvät?

Olisin kiitollinen, jos voisit katsoa smitten
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #224 : 15.12.2016 13:06:23 »

Asuntoni on myynnissä ollut kohta kuukauden päivät mitä mahdollisuuksia myymisen ja uuden kodin suhteen?
Miltä rakkauselämä näyttää?
Kiitos etukäteen smitten

Asunto

Tämän aika ei ole ihan vielä. Ollaan välitilassa ja se kannattaisi ottaa kärsivällisyydellä vastaan koska tämäkin on vain väliaikaista. Onko tämä muutos sinulle jollain tavalla vaikea?

Rakkaus

Tässäkin tarvitaan vielä aikaa. Pitää jollain tavalla vielä kasata itseään, kerätä omat voimansa kokoon. Vuoden sisään kuitenkin on vierelläsi mieshenkilö. Hän vaikuttaa hyvin määrätietoiselta ja sellainen hyvin vahva ja jalat maassa tunne hänestä nousee.

Hei,
Tämä asunto ja ympäristö ei tunnu enään kodilta jossa en viihdy. Oloni on nykyään rauhaton enkä saa nukuttua. Kaipaan uutta ympäristöä ja missä olisi hyvä olla. Pelko jos en pääse irti tästä. Rakkauteen liittyen olen vähän arka...yhdestä miehestä olen kiinnostunut pari kertaa olen tavannut jääkiekkoliigan toimitsija työn ohessa hänet mutta en oikein tiedä olisiko hän kiinnostunut...jos voisit vielä katsoa näihin tarkennusta smitten

Kun kysyin tästä miehestä, että onko hän kiinnostunut sinusta, saan vastauksen ehkä eli hän varmasti miettii sinusta samoin ja jotain epävarmuutta on. Kannattaisi ilmaista oma kiinnostuksensa, jos ei sitten ihan suoraan sanoa niin vihjaista ainakin jollain tavoin. Niin tämä mieskin rohkenisi lähestyä eri tavalla.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: