Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ihmissuhteita vuosien takaa  (Luettu 3136 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mistyn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« : 29.04.2016 10:33:57 »

Hei,
En tiedä minne tämä kuulu, mutta laitetaan nyt tänne.
 Onko kenelläkään muulla kokemusta että ikivanhoja suhteita nousee pintaan?
Minulla viimeisen reilun puolen vuoden aikana käynyt niin.
Olen saanut yhteydenottoja entisiltä poikakavereilta ja miehiltä jotka ovat olleet ihastunut minuun. Ja kaikki nämä ovat olleet 20 vuotta sitten tapahtuneita.
Miten näihin pitäisi suhtautua ja miksi nytten?
tallennettu

You must do the thing you think you cannot do
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #1 : 29.04.2016 12:32:03 »

Minullekin joskus käynyt näin ja ainakin itse mietin hetken onko mitään jäänyt oppimatta tai hampaankoloon tmv. Parikin nuoruuden ihastuksista pyytänyt fb kaveriksi ihan yllättäen. Oli kyllä ihan mukavaa vaihtaa kuulumisia mutta ei mitään sen enempää. Tajusin vasta sitten että ei siitä olisi mitään tullut heidän kanssa.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2016 12:39:56 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 29.04.2016 18:31:01 »

Oikeastaan minulla on jatkumoa näistä jo viimeisen kymmenen vuoden ajalta. Ihmiset, joista en ole kuullut sitten lapsuuden tai teinivuosien, ovat ottaneet yhteyttä ja päivittäneet kuulumisia. Kuulumisia onkin yleensä kertynyt runsaasti. Itsellä ei varsinaista lapsuusnostalgiaa ole ollut, mutta muilla näyttää olevan. Romanttisista suhteista ei ole yleensä ollut kyse.

Pari exää on kuitenkin tullut vastaan tosi kaukaiselta ajalta. Sitten olen ihmetellyt, että minkähän takia noiden kanssa ei hommasta tullut mitään, koska kaikesta päätellen yhteensopivuus olisi ollut loistava.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
durazella
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #3 : 02.05.2016 18:04:49 »

minulla myös nousee menneitä sukulaisia ja ystäviä..ja swe häiritsee kun ei tiedä mitä tarkoittaa knuppel2
tallennettu

olen hiljainen ja ujo kaveri
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: