Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: hei hei heiiii  (Luettu 9947 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jutta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 08.04.2016 22:57:13 »

Kauheesti en viitti itestä kertoo ettei kukaan tunnistaisi mutta josko jotain:)

Mutta siis olen tyyppi josta kukaan ei ole koskaan saanut kunnolla selkoa, en edes minä itse. Olen kyllä viimevuosina "menny itteeni" ja yrittäny ottaa itestäni selvää, kuka tai mikä mä olen ja miksi ja miten ja kukamitähhähh.. Cheesy
Melko erakko olen nykyään, ainoat läheiseni ovat lapseni sekä hänen isänsä. Osittain oma valinta, osittain seurausta siitä kun olen kohdellut ihmisiä todella väärin. Sad

Astrologia ja sen tulkinta yms kiinnostaa hirmusesti joskin olen täysi alottelija vielä, en ymmärrä hölkäsenpöläystä mistään huoneista tms , ihan hepreaa, olen yrittänyt kirjastosta lainailla kirjoja ja kaikkee ja itseoppia mutta en ole vielä päässyt etenee mitenkään.
Myöös kaikki yliluonnollinen yms, unet jne on aina kiinnostanut ja kiehtonut, jollain tapaa pelottanutkin..  Ehkä joskus vielä kertoilen tästä ja muustakin enemmän:) Kysykää toki jos jotain mieleenjuolahtaa, vastaan sitten vaikka YV jos ei muuta:)
« Viimeksi muokattu: 08.04.2016 23:15:06 kirjoittanut sininenpiikkisiili » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1 : 11.04.2016 18:58:32 »

Tervetuloa vain Smiley

Tänne tarvitaankin uutta energiaa, innostusta, keksustelun aloituksia astrologiasta ja unista yms yms.


Hilda  smitten



tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: