Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yhteys puolisoni ja omani unella?  (Luettu 4193 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
IbelieveinAngels
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 08.04.2016 15:00:45 »

Näin viime yönä unta, että mieheni oli lähtenyt mökillä kävelylle metsään ja minä jäin mökille sisarusteni kanssa. Mieheni oli kauan poissa enkä saanut häntä kiinni edes puhelimella. Kun hän sitten tuli takaisin mökille, oli karhu hyökännyt hänen kimppuunsa ja hän oli täynnä karhun kynsistä tulleita reikiä. Hän kaatui syliini ja huusin sisaruksilleni että soittaa hätänumeroon ja annoin osoitteen samalla kun yritin keksiä miten saisin peiteltyä haavat. Heräsin.

Samana yönä mieheni näki unta että olimme palavassa asunnossa, mutta osasimme toimia oikeaoppisesti, joten suljimme ovet ja kapusimme ikkunasta ulos.

Onkohan näillä unilla joku yhteys vai onko vain sattumaa? Ja mitä tuo minun uneni mahtaa tarkoittaa? Itse karhua en unessa nähnyt vaikka sellaisiakin unia olen nyt paljon nähnyt.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2016 16:42:45 kirjoittanut IbelieveinAngels » tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #1 : 19.04.2016 09:28:31 »

Hei, näin inhottavaa unta viime yönä, että asuntooni oli tunkeuduttu silloin kun nukuin ja minut oli siis ryöstetty. Uni oli erittäin epämiellyttävä. Mitä tällainen voisi tarkoittaa?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 21.04.2016 21:12:09 »

Onko teillä elämässä stressiä, ahdistusta, voimattomuuden tunnetta...?

Miehesi suhtautuu asioihin ehkä positiivisemmin stressinkin keskellä ja uskoo että kyllä se siitä.


Heart: Vaikea sanoa muuta, kuin että epämiellyttävät unet kertovat jotakin siitä elämäntilanteesta jossa on. Jos jokin asia vaivaa mieltä, se yleensä tulee muodossa tai toisessa uniin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: