Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Työttömyys  (Luettu 17716 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 27.04.2016 22:50:34 »

Voihan se olla se sun  Lilith MC vaan eroottisesti latautunut,
ite et tiedosta mut ympäristö kyllä reagoi.
Että ei mithää tekemistä työttömyyden kanssa sinänsä..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #16 : 27.04.2016 23:07:08 »

No juu, voi olla...itseasiassa, ympäristö reagoikin, kyllä. Mä oon vaan aatellu että se o kevät Cheesy
Mut ehkä ne onkii noi Lilith ja  venus kimpassa.  vaaka/ oinas ja  :pluto:kii siinä.

Nonnih, tämähän meni vakavaksi nyt sitten  :Smiley

Kuolema...johtuipa mieleeni se että
tänään näin korpin paikassa, johon se ei kuulu...tai ainakin ajatellaan ettei se kuulu.

Ekana siitä pinttyneesti tulee mieleen, että jotakuta se on tullu hakemaan.
Minun mielestä korppi on enemmän  merkurius kun vaikka pluto, johon sen ihan miettimäti yhdistää.

Mennee kahden maailman väliä, tuo ja vie viestiä. Siivetkin on, vaikka ei kylläkään kantapäissä.
...näyttäs olevan tr  merkurius aspect_con chiron leijonan huoneessa, tjaah.

Nyt menin ohi aiheen niin että humahti.

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #17 : 28.04.2016 16:39:56 »

Noh, sain vakkaripaikan, ja talossa, jonka päällä korppi istui, oli vakava sairastapaus...en tiiä mitähän hää sitten kertoikaan  :Smiley

Paikan sain jo eilen, mutta varmistui varmistui tänään, koska informaatio töksähtelee.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #18 : 28.04.2016 19:32:11 »

Onnea Kuuhilda! Tosi hieno juttu. Kun mä sain vakkaripaikan niin Saturnus oli 6 huoneessa. Okei sen jälkeen tuli heti yt: t mutta olin tavallaan suojassa. Ja mulla muuten on nyt ollu tollanen ap kartta puoli vuotta mitä mc 82 kauhisteli ja edelleen porskuttaa hyvin. Työtä ja tekemistä enemmän ku koskaan... Jännnä mä myös kauhistelin sitä karttaa ku neliöitä ja se Pluto. Sitten mietin, että mulla on se kuvio muutenki ja mulla tuli heti ihmissuhteet mieleen tosta kartasta. En ollu työstä yhtään huolissaan. Nousu ravun ja nousu Kauriin ero Grin tolla samalla ap kartalla venus opponoi uranusta ja mulla se on tienny asunnon pohdintaa. Ja kun rapu miettii kotia, mulla pitkä työmatka ja haluan käydä töissä, niin silti haluaa pitää rakkaat lähellä ja toivois tiiviimpää elämänpiiriä ja enemmän vapaa aikaa.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #19 : 11.05.2016 15:51:10 »

Heh.
Joo, edelleen mulla on vakipaikka, mutta homma muuttuikin niin, ettei siellä missä olen töitä tehnyt, vaan yli 100 km päässä, kolmivuorotyötä, viikonloppuineen ja yövuoroineen, täysin mahdoton vastaanottaa, päätös tehtävä parissa päivässä  Cheesy
Eli eeeei potkuja, pikemminkin päin vastoin, mutta anyway, töistä kotiin jahka tämä sopimus loppuu.

Karttaa en hirmuisesti vielä ehdi tsekkailla, mutta samoja tekijöitä siellä hyörii.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #20 : 12.05.2016 09:00:23 »

Joo, mulla työmatka yli 100km suuntaansa, mutta kun muita töitä ei löytynyt niin otin tietysti paikan vastaan. Olen kulkenut raiteita pitkin, se  saturnus ...

Mutta minulla on onni kun kuitenkin suhteellisen hyvät kulkuyhteydet ja liukuva toimistotyöaika sekä pystyn pitämään etäpäiviä. Vuorotyö voisi kyllä olla vaikeaa kun kaikki kulkeminen on suunniteltu toimistotyöaikojen tai koulujen mukaan.

Vaikeita päätöksiä, mutta itse olen kuitenkin ihan tyytyväinen. Vaikka tuo  saturnus tekee myös sen, että omasta jaksamisesta täytyy pitää koko ajan huoli.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #21 : 05.06.2016 13:01:44 »

Minä olen väärässä ajassa ja väärässä paikassa, ihan kuten multa voi odottaakin. Olen vielä alalla, jolla ei oo töitä kohta edes ulkomailla.. Mutten voi tehdä muutakaan.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #22 : 26.06.2016 15:04:16 »

Ja mulla muuten on nyt ollu tollanen ap kartta puoli vuotta mitä mc 82 kauhisteli ja edelleen porskuttaa hyvin. Työtä ja tekemistä enemmän ku koskaan... Jännnä mä myös kauhistelin sitä karttaa ku neliöitä ja se Pluto. Sitten mietin, että mulla on se kuvio muutenki ja mulla tuli heti ihmissuhteet mieleen tosta kartasta. En ollu työstä yhtään huolissaan. Nousu ravun ja nousu Kauriin ero Grin

No näinpä Grin AC-Rapu miettii ensimmäiseksi kotia ja lähipiiriä, AC-Kauris sen sijaan perusturvallisuutta ja sitä, että saadaanko ensi kuun laskut maksettua. Mutta minkäs teet, kun on nämä kuviot astrologisessa lotossa arvottu - jossain määrin voit hallita, mutta et voi perusluonnettasi täysin muuttaa Smiley

Rupesin miettimään tulevan AP-kartan  aurinko aspect_con saturnus -kuviota 6. huoneessa - kunnon elämäntaparemontin aika? Tuo 10. huoneen  neptunus tosin hermostuttaa... buck2  Mahdollisesti herättää ajatuksia uudesta urasta...? Ja tuo  kuu aspect_con mars vesimies 9. huoneessa  aspect_sex uranus . Jos nykyisissä töissä tapahtuu jotain, niin tarkoittaisiko tämä sitten sitä, että allekirjoittanut lähtisi uudelle uralle Personal Traineriksi...? Liikunnasta olen saanut uutta valoa elämääni, liikunta on eliksiiriä smitten  Ja muutenkin oman kehon ja hyvinvoinnin vaaliminen sekä oikea ravitsemus (vrt. suuri ruokavaliokusetus a'la THL) ovat alkaneet kiinnostaa yhä enemmän ja enemmän Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #23 : 27.06.2016 18:30:48 »

Uranus kun tuli oppositioon itselleen, oli transiittina MClläni asteentarkkana kun irtisanouduin eli kyllä Uranus yllättää kaikki mutta itse aspektihan on juuri sitä kun samaan aikaan neptunuksen neliö vielä itselleen, nämä sitä 38-42v ikävuosikriisejä jolloin etsitään itseä, sitä mitä oikeasti haluaa aletaan tutkia kun karmalliselta tuntuu niin silloin se ns sielunpolun etsintä käynnistyy eli siitä alkaa uuden alku hitaasti mutta varmasti, ei sitä voi estää kun se tapahtuu ensin muiden toimesta ja sitten finalisoidaan itse, sanoisin et väistämätön tapahtuu kun miten se sielunpolku muuten menisi eteenpäin, oma kasvu knuppel2
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: