Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onnettomuusunet  (Luettu 5894 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alice
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« : 03.11.2005 21:42:10 »

Näen paljon unia onnettomuuksista. Yleensä unessani tipahtaa helikopteri takapihallemme ja syttyy palamaan tms. Viime yönä näin unta, että ohitseni ajoi pari kaveria moottoripyörällä. Pyörä heittelehti ja heittelehti, kolhi mennessään autoja ja lopulta aiheutti pahan ketjukolarin. Kadun vierusta oli täynnä loukkaantuneita moottoripyöräilijöitä ja jalankulkijoita.

Mistä tällaiset katastrofiunet oikein tulevat? Karmivaa.
tallennettu

Alice

Nouseva jousimies
Aurinko vaa'assa
Kuu kaloissa
Merkurius vaa'assa
Venus neitsyessä
Mars leijonassa
It is Madness
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #1 : 13.11.2005 12:16:12 »

Mie en iha tuommosta katastrofi-unta nähhy, mut yks yö tässä, näin unta et olin jonkilaisella laivalla... Se keula heilu tosi voimakkaasti ylös-alas ku laiva liikku eteen päin...
Jossai vaiheessa olin sielä kanttiinissa tai jossain, kaupassa kuitenkii, se tuntu tosi isolta kaupalta... Ja ihanku oisin ollu sielä ennenkii... Sitte menin sinne kannelle, ja sanoin et halluun mennä siihen keulaan samalla tavalla ku siinä Titanicissa ne muutama hahmo... Lähin kävelemää, se oli vaikeeta ku se heilu nii paljo, pein kaiteista kii ja ku olin aika lähellä kaulaa, mut silti kaukana, jäin siihe ku aattelin et en pääse ennää pitemmälle ja siinä on hyvä... Sitten ote irtos ja lenisin siihen mereen, tuntu tosi tutulta se tipahtamine... Vaikka en koskaa enne oo tippunu sillä tavalla yhtään mistää en ees vetteen... (Muistin just et muutama vuos sitte sisko heitti lippiksen pieneltä laivalta...) Ja sitte se laiva uppos... Mut sitte näin "itteni" sairasvuoteella ja sillä samalla laivalla... En ollu yhtään itteni näköne...
Katoin varmaa kuukaus sitte Titanicin, enne ku näin tuon unen...
Mietin, et oonkoha ollu "entisessä elämässä" sitte Titancilla ja selvinny tai sitte en?...
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #2 : 19.11.2005 13:25:47 »

Itse kanssa näen paljon onnettomuus unia, viime yönä näin autokolari unen johon olin osallisena  Undecided en oikein muista millanen se oli, tavallaan jää mieleen yksityiskohtaisesti, mutta nyt vasta muistui mieleen kun luin tämän kirjoituksen coolsmiley yleesäkin näen paljon matkustus unia ja liidän erimaihin auttaakseni jotain, kerran näin sellaisen unen että putkahdin taivaallaa olevasta ns. kuumailmapallon tapaisesta kuplasta toiseen maailmaan ja olin new yorkissa ja liitelin siellä taivaalla ja koitin pitää käsillä tasapainossa itseäni, että en putoa ja sain tasapainon hallintaan ja liitelin New Yorkin taivaalla vapautuneesti  smitten. Olen paljon nähnyt lentokone putoamisunia, ja ne on kauheita unessa  Embarrassed ja laivamatka unia ja juna unia ja linja-autounia jne jne kaikki on tavallaan ollut ''auttamis/parantamis matkoja'' smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: