Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kala-Axl...  (Luettu 35627 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #30 : 15.03.2016 12:23:58 »

Siis sillä tavalla, että Plutoon liitetään seksuaalisuus & salassa tapahtuvat asiat ( seksin kuvaaminen salaa ), pelot ( partnereiden mahdollinen raiskaussyyte + kiristys ), raha-asiat ( mainostulot + työpaikka lähti ).

Lisäksi tämä pelottelu uhreja kohtaan: http://www.voice.fi/pop/viihde/is-axl-smith-pyysi-naisia-luopumaan-syytoksista-pelotteli-julkisuudella-90097

Omaan silmääni aika selvä peli, että Pluto-asiat vaativat tapetille tuloa, jotta Axl voisi jatkaa matkaansa kevyemmin mielin hetken myllerryksen jälkeen. Tosin nyt taitavat lähinnä enää bimbot lähteä kuvattavaksi. Ehkäpä tuossa olisi myös tilaus sielulta hieman vakinaisempaan suhteeseen jatkossa.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 15.03.2016 15:25:05 »

On se epeli! https://www.youtube.com/watch?v=uPic-uu4IfY&sns=fb

Olen saanut käsityksen, että raiskaussyytteitä & kiristystä pelkäsi saavansa naisilta ja siksi kuvasi. Itse miettisin tuossa vaiheessa mikä sen pelon aiheuttaa. Aivan ensimmäinen askel olisi miettiä millä asenteella on itse naisten kanssa liikenteessä - onko puhtaat jauhot pussissa. Melko Plutonisissa merkeissähän tämän tarinan opetus näytetään. Maine ja rahalähteet katosivat ainakin hetkeksi, vaikka ei tässä maailman kamalimmista asioista ollut kuitenkaan kyse.

Jos nyt tuo pelo on edes todellista... Voi olla keksittyä, sitä Peteriä kun ei ole olemassa ja jos Peteriä ei ole olemassa niin mistä pelko... No, jos se Peter jossain on niin AXL:n pään sisällä.  Smiley Minä luulen, että äijä kuvaili vähintäänkin omaksi huvikseen eikä liiemmin välittänyt miltä uhreista tuntuu, koska ei uskonut asioiden tulevan päivänvaloon, se mitä eivät tiedä ei satuta ja niin edelleen... ja kun paljastui, keksi hätävaleen.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #32 : 15.03.2016 19:29:35 »

Rakkautta ne pintaliitäjätkin ovat etsimässä, varsinkin ne joilla on monia kumppaneita. Seksillä yritetään kompensoida sitä mitä koetaan puuttuvaksi. Nimimerkillä tiedän tapauksia.  Cool

Mielestäni kyseisillä tyypeillä taas on vain surkeatakin surkeampi itsetunto, jota yritetään edes jotenkin paikkailla lyöttäytymällä mahdollisimman monen ihmisen seuraan.

... No mistähän ne itsetunto ongelmat pohjimmiltaan johtuvatkaan?  :Smiley
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #33 : 15.03.2016 20:36:22 »

Kestjussa on käsitelty mitä miehen ylipursuava seksuaalivietti vahvimmillaan saa aikaiseksi. Mutta jos sallitte, niin haluaako kukaan naisista kertoa mitä naisen ylipursuava seksuaalivietti vahvimmillaan saisi aikaiseksi?
Käsitelty miesten seksuaalisuutta, koska kyse on miehestä eli Axl Smithistä. Voidaan me puhua naisistakin.
Oiskohan ne suunnilleen samt setit kuin miehellä, paitsi nainen voi tulla vahingossa raskaaksi. Olen kuullut mies tuttaviltani, että heidät on nainen raiskannut. Itseni on vaikea ymmärtää miten se käytännössä tapahtuu, mutta kai se on pakko uskoa jos niin kerta sanotaan ja se on yhtä törkeä teko kuin mies raiskaa naisen.
Paitsi näissä tapauksissa nainen ei ole käyttänyt fyysistä väkivaltaa.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8222


Profiili
« Vastaus #34 : 15.03.2016 21:34:32 »

olen vähän sellainen antisosiaalinen assi...

No sittenhän meitä on kaksi samanlaista! crazy2

Rumpalithan tunnetusti saavat eniten kirkkoveneitä hoideltaviksi. Taustalla mukamas häärivät, mutta oikeasti ovat hirveitä alfauroita. Että tsemppiä vaan pesän metsästykseen! Tongue

Oisko noin? Minulla taas on sellainen käsitys, että kitaristit ja laulusolistit ovat tuossa suhteessa kingejä, ja
muut tulevat kaukana perässä...Joidenkin "tutkimusten" mukaan rumpalit ovat vähän yllättävästi kuitenkin
monesti aika moisia älykköjä? -- Axl'han taitaa muuten olla fonisti!

 Shocked   :Smiley
tallennettu
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #35 : 15.03.2016 23:23:37 »

Rakkautta ne pintaliitäjätkin ovat etsimässä, varsinkin ne joilla on monia kumppaneita. Seksillä yritetään kompensoida sitä mitä koetaan puuttuvaksi. Nimimerkillä tiedän tapauksia.  Cool

Mielestäni kyseisillä tyypeillä taas on vain surkeatakin surkeampi itsetunto, jota yritetään edes jotenkin paikkailla lyöttäytymällä mahdollisimman monen ihmisen seuraan.

... No mistähän ne itsetunto ongelmat pohjimmiltaan johtuvatkaan?  :Smiley

No en minä tiedä. Keskitytäänpä nyt Axlin analysoimiseen, kun se tämän ketjun aiheena olikin.
tallennettu
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #36 : 15.03.2016 23:27:55 »

olen vähän sellainen antisosiaalinen assi...

No sittenhän meitä on kaksi samanlaista! crazy2

Rumpalithan tunnetusti saavat eniten kirkkoveneitä hoideltaviksi. Taustalla mukamas häärivät, mutta oikeasti ovat hirveitä alfauroita. Että tsemppiä vaan pesän metsästykseen! Tongue

Oisko noin? Minulla taas on sellainen käsitys, että kitaristit ja laulusolistit ovat tuossa suhteessa kingejä, ja
muut tulevat kaukana perässä...Joidenkin "tutkimusten" mukaan rumpalit ovat vähän yllättävästi kuitenkin
monesti aika moisia älykköjä? -- Axl'han taitaa muuten olla fonisti!

 Shocked   :Smiley

No heitin sen vain päästäni, kuten tavallista. Minäkin muistan lukeneeni, että rumpalit ovat tavallista älykkäämpää sorttia, kun joutuvat keskittymään yhtä aikaa moneen seikkaan ja käyttämään kaikkia ruumiinosiaan jne. :Smiley

tallennettu
jiallana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #37 : 16.03.2016 11:41:19 »

Minusta Axl kyllä vaikuttaa tyypiltä, joka toimii tietoisella tasolla, eikä ole huonon itsetunnon uhri. Mitä jos hän on todennut, ettei nyt ole halua sitoutua, eikä kykyäkään, kun vaihtelu on mukavaa ja naisia on tulossa jonoksi asti? Käsittääkseni oli kohdellut naisia huomioivasti ja kohteliaasti, illat olivat sisältäneet muutakin kuin videokuvausta  Grin Eihän moinen elämäntapa mihinkään perinteiseen parisuhdemalliin istu, mutta onhan sitä monenlaisia tapoja elää ja naisetkin luonnehtivat omalta puoleltaan tuota "kevyeksi tapailuksi". Minulle siis tämä näyttäytyy niin, että Axl on toiminut tapailun osalta niissä puitteissa kunnioittavasti mihin itse tiedostaa kykenevänsä. On sitä muitakin miehiä (ja naisia) joilla on useampi seuralainen samanaikaisesti, enkä nivoisi moista automaattisesti huonoon itsetuntoon. Ehkä vain tunnistaa itsessään sen, ettei nyt ole halua tai kykyä vakavammin sitoutua keneenkään.
Mitä salakuvaamiseen tulee, niin se on tietenkin väärin. Axl näyttää oikeuttaneen sen itselleen sillä, ettei nauhat tule mihinkään yleiseen jakoon ja eihän nauhojen olemassaolo olisi kyseisiä naisia vahingoittanut, mikäli he tai kukaan muukaan kuin Axl ei olisi tullut tietoiseksi niistä. Vaan silti hänellä on kyllä tuossa käynyt arviointivirhe, ei salakuvaamiseen ole oikeutusta. Yllyke kuvaamiseen lienee hänen omassa päässään ja sitä on mahdotonta arvailla, että onko hän saanut tyydytystä nimenomaisesti salakuvaamisesta (jotain vallankäyttöä naista kohtaan ja ns. oma salaisuus), vaiko kiehtooko häntä itsensä seuraaminen sänkypuuhissa. Koska on kaveri on nuoresta saakka hakeutunut kameran eteen, niin voisin veikata jälkimmäistä. Keinot nyt vaan oli ihan väärät ja Axl:in olisi pitänyt rehellisin keinoin hankkiutua moiseen tilanteeseen, kyllä naisia olisi siihenkin ihan varmasti löytynyt (mieltymyksiä on monia). Kuuluisuudenhenkilölle moinen avoimuus tosin voi olla vaikeaa ja riskialtista, omat "perversiot" saattaa aika helposti vuotaa julkisuuteen.
No se Peter...ehkä jokin hieman Axl:in luonnehtima tapaus on ollut joskus menneisyydessä tai hän on kuullut sellaisesta, tai spekulaatioita tuollaisesta tapauksesta - mistä sen tietää. Ihmisen pää on niin kumma kapistus, että vuosien mittaan asiat vääristyy ja etenkin jos hän on kokenut edes joiltain osin syyllisyyttä omista toimistaan, niin on ollut tarve värittää tuo menneisyyden tapaus mielessään. Mukaan on tullut aina vaan lisää ja lisää kaikkea ja lopulta tarinalla on alkuperäisen totuuden kanssa hyvin vähän tekemistä.
Eli minun versioni tapauksesta Axl: hän on tiennyt toimivansa väärin ja tietää syvällä sisimmässään, että kuvaaminen ei ole oikein. Omaa halua siihen on ollut vaikea käsitellä (tosin kyllä seksuaalisiin mielihaluihin liittyy monilla ihmisillä aika lailla pureksimista itsensä kanssa ja joitain asioita itseltään saattaa kieltääkin). Sitten hän on pyrkinyt toimimaan niissä puitteissa "oikein", kun kykenee. Kyseessä kuitenkin mies, joka on kaiketi tottunut toteuttamaan elämässään toiveitaan ja vaikeampi varmasti moisista toiveista luopua, kuin kaverin, joka kenties kerran vuodessa saa jonkun naisen houkuteltua luoksensa yökyläilemään. Tarjontaa ja tilaisuuksia on ollut ja jossain kohdin Axl päätti tarttua tilaisuuteen. Siinä se. Siis minulle koko kuvio näyttäytyy näin. Itsellä aurinko 12. huoneessa kaloissa. Ja tosiaan - kyllä sellaisia "salaisia vehkeilyjä" voipi tosiaan olla kalojen merkin edustajilla. Perimmäisesti on kuitenkin tarve tehdä asioita oikein, joten siinä voi aikamoisia ajatusrakennelmia kehkeytyä vuosien mittaan, sellaisia, joilla ei sitten todellisuuden kanssa ole enää mitään tekemistä.
 
tallennettu

Elämä on.
skipidoway
Vieras
« Vastaus #38 : 16.03.2016 13:38:02 »

jiallana!

Osaatko kertoa mikä siihen salailuun johtaa? Olen huomannut että monilla kaloilla on taipumus vähän kaunistella asioita.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #39 : 16.03.2016 15:44:35 »

Rakkautta ne pintaliitäjätkin ovat etsimässä, varsinkin ne joilla on monia kumppaneita. Seksillä yritetään kompensoida sitä mitä koetaan puuttuvaksi. Nimimerkillä tiedän tapauksia.  Cool

Mielestäni kyseisillä tyypeillä taas on vain surkeatakin surkeampi itsetunto, jota yritetään edes jotenkin paikkailla lyöttäytymällä mahdollisimman monen ihmisen seuraan.

... No mistähän ne itsetunto ongelmat pohjimmiltaan johtuvatkaan?  :Smiley

No en minä tiedä. Keskitytäänpä nyt Axlin analysoimiseen, kun se tämän ketjun aiheena olikin.

No eläpä sitte heittele asioita joista et mukamas mitään tiedä.  Kiss Keskitytään vaan Axliin.  :Smiley
tallennettu
jiallana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #40 : 16.03.2016 20:35:21 »

Jaa-a, mikäköhän kaloilla johtaa kaunisteluun.. Yksi juttu on varmaan ristiriita ihanteiden ja todellisuuden välillä. On korkealentoisia ajatuksia esim. siitä millainen joku ihminen on, mutta sitten todellisuus voi olla ihan toisenlainen ja sitä voi olla vaikea hyväksyä. Ainakin läheisten kohdalla. Voi tulla tarve purkaa mieltä asiasta/ihmisestä (herkkä kun on), mutta kun oman arvomaailman mukaan kaikkia ihmisiä tulisi ymmärtää sellaisina kuin he ovat, niin siitä mielenpurkamisesta voi tulla jotain sellaista todella vaikeaselkoista "sotkua", jossa oikeastaan  ei arvostella, mutta sitten kuitenkin yritetään purkaa omia tunnepatoutumia. No, tuollaista ainakin ilmenee mulla, siihen liittyy kyllä varmasti muutakin kuin kalana oleminen. Mutta ehkä osaltaan juuri tuo "kaikkia tulisi rakastaa, tulisi ymmärtää ja arvostaa" vs. maailmassa on myös ikäviä asioita ja kauhealla tavalla käyttäytyviä ihmisiä ja itsekään ei ole niin ylevä aina kun toivoisi - se varmasti johtaa osaltaan kaunisteluun.

Yksi asia voi olla halu suojella. Joko suojella toista itseltä (tässä tullaan niihin omien salamyhkäisyyksien kohtaamiseen, ymmärtämiseen ja hyväksymiseen), tai sitten suojelee muita ja kertoo hieman kaunisteltua totuutta asioista (esim. vaikka joku läheiseni käyttäytyisi minua kohtaan kuinka halpamaisesti, en kenties pystyisi kertomaan siitä sellaisenaan jollekulle ystävälleni). Asioita voi hieman värittää kauniimmaksi sitä läheistä kohtaan - onhan hän sentään läheinen.

Yksi asia voi olla se, että kaikki asiat pitäisi ymmärtää ja on usko, että ne lopunperin on ymmärrettävissä. Siksi on vaikeaa sanoa ikävistä asioista ikävästi, koska jotenkin tuntuu siltä, että niiden syyt on lopunperin ymmärrettävissä kun osaa tarkastella asioita toisenlaisessa valossa. Eli raadollisen faktan toteamisen yhteydessä voi tulla olo, että puhuukin palturia. Nimittäin jos asiaa tarkastelisi tarpeeksi syvällisesti, se olisi ymmärrettävissä jollain lailla inhimillisenä asiana kuitenkin. Minun esimerkiksi olisi vaikea todeta vaikka sellaista, että "Hitler oli paha". No, ehkä pöhköä, mutta niin se vain on.

Näitä nyt tuli mieleen omalla kohdallani. En tiedä sopivatko samat jutut kaikkiin muihin kaloihin.

Ai niin, yksi asia mikä voi johtaa kaunisteluun on se, että asia josta puhutaan, on jotenkin kesken. Sanotaan vaikka, että minulla olisi todella stressaantunut olo sen suhteen, että pääsenkö opiskelemaan. Stressi heijastuu muuhunkin olemiseeni, vaikka muutoin kaikki on ihan loistavasti. Saattaisinkin kuulumisia kysyttäessä todeta, että "hyvää kuuluu" (vaikka olo olisi surkea), sillä tiedostan stressin syyn ja en katso sitä aiheelliseksi mainita - syytä todelliseen pahaan mieleen on vasta, jos selviää etten päässyt opiskelemaan. Nyt kun asia on kesken, sitä on turha mainita. Toinen kuitenkin saattaa asian minusta aistia.

Heh, näitä kun kirjoittelee tulee sellainen olo, että on ihan  uglystupid2 No, nämä siis sopivat minuun, vaan kenties ei kannata yleistää kaikkiin kaloihin  Grin
tallennettu

Elämä on.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #41 : 18.03.2016 19:31:34 »

Kiitos avautumisesta. Edellä kuvattu auttoi ymmärtämään paria työkaveria,  aurinko kalat,
jotka ovat hyvinkin ymmärtäväisiä, empaattisia ja näkevät mieluummin tuota hyvää ihmisissä,
ja syyllistyvät ehkä tuohon kaunisteluunkin; esim. IC  kalat tunnelmoi kynttilöillä mielellään eli pehmentää valon..

Mietin tuota  askendentti merkkiä ja päädyin  askendentti 27  skorpioni,
yöllä syntynyt about 1.25.
Ensinnäkin halusin sijoittaa  mars skorpioni :n 12 huoneeseen kaikkine pelkoineen kuin myös salattuine elämineen.
Ja silloin kaikki ne mahdolliset kumppanit  juno 27  harka sijoittuvat  chiron :n kera DC:lle.
Ja 3 huoneen viestintä on täynnänsä hänen henk.kohtasia planeettoja,  aurinko merkurius myös juontotehtävissä.

Sitten pohdin kuinka tämä nousu sopii hänen meriitteihinsä, esim. juontajakokemuksiin.
Suomen nuorin vai kaikkien aikojen nuorin juontaja, 19-vuotiaana, v.2004 toukokuussa.
Tuon vuoden ap-kartalla  kuu askendentti vaaka voisi kuvata sitä nuoruutta (natal kartalla MC  vaaka )
MC  leijona ja IC:llä työasteroidina  vesta vesimies.
 aurinko Onnenpiste  merkurius kalat 5. huoneessa.
Ja  vertex "tästä sinut muistetaan" 26  harka eli natalin AC-DC -akselilla. ap- Antivertex kohtalonomaisena syntymänousullaan,
antaen suuntaa tuleville juontohommille.

Maaliskuussa 2006 hänet valittiin Unicefin  hyvän tahdon lähettilääksi, minkä tehtävän hän on nyt jättänyt.
tr  kuunsolmu oinas  aspect_con IC, Alasolmu MC:llä
tr  jupiter rx  skorpioni aspect_con saturnus mikä olisi transiittina joka tapauksessa.
ap-kartalla 2006 on  venus ceres MC:llä  vesimies.
Unicef on perustettu 11.12.1946 ja sen kartalla on  jupiter venus 16-17 skorpioni ( A.  saturnus skorpioni )
ja  ceres 14  vesimies eli yhtymä A:n  venus ceres.
Lisäksi Unicefin  kuunsolmu kaksoset  aspect_con A:n  kuu kuunsolmu kaksoset,
siksi A:n  kuunsolmu transiitti lie merkittävä pestin saatuaan.
Ja niin, lähettiläs, Unicefin  merkurius 27  skorpioni aspect_con A:n  askendentti,
ei huano.

Kolmas tapahtuma oli viime vuonna 2015 helmikuussa.
Axl perusti nuorisotukiryhmän Jook Joint Movementin.
Ryhmän kotisivuilla on kuvana voima / sähkölinja.
2015 ap-kartalla, siis sillä mikä oli voimassa tähän pimennykseen asti, eli siltä vois päätellä nykyisiä tapahtumia, muitakin,
oli  mars uranus MC  oinas  aspect_tri  jupiter rx  askendentti leijona plus proge Vtx  leijona,
 kuu skorpioni 4 huoneessa.
No ryhmä oli perustettu ennen uutta 2015 ap-karttaa joten katsoin 2014 alkanutta ap-karttaa,
ja voimalinja  uranus aspect_con Antivertex
ja nuoriso  merkurius vesimies 11 huoneessa,
 pluto MC  kauris
ja  mars rx movement  kuunsolmu vesta vaaka 6 huoneessa.

Tämmösiä perusteluja tälle  askendentti skorpioni nousulle.
Löytyyhän haltä joistakin kuvista se skorpionin intensiivinen katsekin,
ainakin näin itse  skorpioni :na tunnistan sen ja tuosta  mars skorpioni:stakin on kokemusta.
Ois kiva kuulla muittenkin veikkauksia perusteluineen.


tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #42 : 19.03.2016 11:00:51 »

Noita sun linkkejä ei viiti ees lukea..
jotenkin on muutenkin väärin tuomita ihmistä tuntematta syitä ja seurauksia,
ja onko se meidän ihmisten, yhteisön asia viskellä kiviä?
Mistä sitä tietää millaisia "painajaisia ennen joulua"
ihmisellä on ollut vaikka teini-iässä, vaikuttaen loppuelämään?
proge  kuu pluto skorpioni, tr  pluto aspect_con mars skorpioni  Huh
tallennettu
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #43 : 19.03.2016 18:41:03 »

Osuvasti sanottu, nikki. Cool
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #44 : 19.03.2016 21:42:00 »

nikki ja ghede ne yhteen soppii coolsmiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: