Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi Leijona laukaistu radalle.  (Luettu 8704 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
PerusLeijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« : 01.06.2006 00:02:09 »

Selkeä leijona liittyy seuraanne.

Ajattelinpa liittyä tänne, jotta oppisin tuntemaan itseäni paremmin.
Omien heikkouksien ja vahvuuksien tunnistaminen ja hyväksyminen ei varmastikkaan ainakaan tule hankaloittamaan elämää...  Wink
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #1 : 01.06.2006 08:15:15 »

Tervetuloa joukkoon, PerusLeijona!  coolsmiley

Itseensä tutustuminen ei varmasti tee pahaa kenellekään.
(http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/a020.gif)
             Oikku67  (http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s020.gif)
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #2 : 01.06.2006 09:56:37 »

Terve tuloa joukkoon!!!

Perus jellona...  Grin Siinäpä sitä työn sarkaa sitten onkin  Lips Sealed
tallennettu
solitaire
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #3 : 01.06.2006 11:13:27 »

Heippa

Täällä myös uusi leijona-merkkinen ihminen ilmoittautuu. Olen taustaillut jo useamman vuoden satunnaisesti. Heti kun elämässä tapahtuu jotain kriisiä, huomaan palaavani näille sivuille... Ilmeisesti etsin selityksiä tai totuutta ??!! Wink Wink Mutta olen siis näissä jutuissa aivan noviisi.

Kiva kun joku muukin samanmerkkinen! Mulla myös venus ja merkurius leijonassa. Muuten olen noususkorppani ja kuu neitsyessä. Että semmonen tapaus  Cheesy
tallennettu

aurinko leijona
nouseva skorpioni
kuu neitsyt
merkurius leijona
venus leijona
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #4 : 01.06.2006 20:25:07 »

Selkeä leijona liittyy seuraanne.

Hei "PerusLeijona"


(http://www.alppi.com/cards/thumbs/hleijona2.jpg)


Tervetuloa joukkoomme.



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5 : 01.06.2006 20:28:23 »

Täällä myös uusi leijona-merkkinen ihminen ilmoittautuu.

Hei "solitaire"

Tervetuloa iloiseen joukkoomme.

(http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_7_6.gif)


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
PerusLeijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #6 : 01.06.2006 23:24:54 »

Tässä vähän oon tätä foorumia surffaillu läpi ja kattellu mitä kaikkea täällä jutellaan.
Yllättävän positiiviselta ja suorastaan rakastavalta meiningiltä vaikuttaa Smiley

Ja sivutki (Ovat kuulemma just uudistuneet?) on tosi selkeät ja suorastaan hienot! Onnittelut varsinkin kartan toteutuksesta...tämmönen amatöörikin pääsee vähän helpommin sisään tähän touhuun. Pitää vaan vähän paremmalla ajalla paneutua koko juttuun. Mielenkiinnolla odotan, millasta evästystä täältä matkan varrelle saa.

Kuten Jinx totes: työnsarkaa on Smiley

Yllättävän kovaa kolahti kaikki nää jutut, mitä aiheesta on jo tähän mennessä saanu ammennettua. Niin ylpeä ja kingi kun olenki olevinani, ni myönnän kyllä, että turpaan tuli oikeen kunnolla kun ihminen nenän edessä kerto mulle just tasan millanen olen Smiley Ja ai että kun kiukutti...  Wink

Toivottavasti nää asiat sais niin tehokkaasti sisäistettyä, että ymmärtäs itteään riittävästi parempaa tulevaisuutta varten  :Smiley
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #7 : 01.06.2006 23:30:28 »

Lämpimästi tervetuloa porukkaan sekä PerusLeijona että Solitaire!

Kiva kun joku muukin samanmerkkinen! Mulla myös venus ja merkurius leijonassa. Muuten olen noususkorppani ja kuu neitsyessä. Että semmonen tapaus  Cheesy

Lystikkään kuuloinen yhdistelmä tuo aurinko-jellona & noususkorppari... Pisti vaan jostain syystä silmään  Wink
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
kooky
Vieras
« Vastaus #8 : 02.06.2006 06:06:20 »

esittelysi otsikkoteksti on todella hauska Cheesy voin sieluni silmin nähdä kuinka se leijona on nyt laukaistu sinne radalle, ja etenee siellä rohkeasti, päämäärätietoisesti ja sulavaliikkeisesti, kuten leijonan kuuluukin Smiley
tallennettu
PerusLeijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #9 : 02.06.2006 10:19:51 »

esittelysi otsikkoteksti on todella hauska Cheesy
Erehtyikö joku täällä kehumaan leijonaa... Wink

voin sieluni silmin nähdä kuinka se leijona on nyt laukaistu sinne radalle, ja etenee siellä rohkeasti, päämäärätietoisesti ja sulavaliikkeisesti, kuten leijonan kuuluukin Smiley
Etenee rohkeasti kohti päämääräänsä, jonka tarkotuksena on tehdä itsestään vielä kirkkaampi tähti, tuntemalla itsensä Wink Sulavista liikkeistä en tiedä, selkä kun on (kuten kuuluukin)hieman kipee  Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #10 : 02.06.2006 10:30:15 »

Tervetuloa Leijona minunkin puolestani!

Sinulla näyttää olevan asennetta!!!  Smiley Cool
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #11 : 02.06.2006 11:07:13 »

Tervetuloa molemmat Perusleijona ja Solitaire!!

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
kooky
Vieras
« Vastaus #12 : 02.06.2006 15:31:21 »

Lainaus
Erehtyikö joku täällä kehumaan leijonaa... Wink

Kylläpä vain...ja se tuli spontaanisti Smiley

Lainaus
Etenee rohkeasti kohti päämääräänsä, jonka tarkotuksena on tehdä itsestään vielä kirkkaampi tähti, tuntemalla itsensä Wink Sulavista liikkeistä en tiedä, selkä kun on (kuten kuuluukin)hieman kipee  Smiley

kuulostaa hyvältä! (kyllä se selkäkin siitä leppyy...)Minulla ei ole itselläni mitään leijonassa paitsi noususolmu ja kuudennen huoneen kärki. noususolmu on kuitenkin hyvin tärkeä piste, sillä se kertoo suunnan mitä pitäisi tässä elämässä oppia...ja koen että olen nyt siinä vaiheessa että olen valmis avoimin mielin oppimaan leijonaa.

kun olin nuorempi koin leijonan itselleni hyvin vieraana merkkinä, ihmettelin heitä ja heidän kykyään ottaa tila luontevasti ja "oikeuttaa" olemassaolonsa ja säteilemisensä niin itsestäänselvästi ja luonnollisesti. en vihannut sitä, kadehdin ehkä (ihailevalla tavalla, en halunnut sitä heiltä pois) ja ennenkaikkea, ihmettelin: "miten he sen tekevät?" he ovat niin luontevia ja oikeutettuja olemaan omia itsejään ja vieläpä nauttimaan siitä Smiley

eli olen täällä kuulolla ja valmiina oppimaan leijonilta kun heitä kuulen/luen tai kohtaan tosi-elämässä Smiley


        Cool
« Viimeksi muokattu: 02.06.2006 15:33:18 kirjoittanut sign? » tallennettu
PerusLeijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #13 : 02.06.2006 18:19:39 »

Mä en ymmärtäny edellisestä solmuilusta juuri mitään, mut kovasti ois kiva oppia Smiley
Tässä pitäs nyt jokupäivä ihan vaan istua koneen ja papereitten ääreen ja alkaa tulkita tilannetta.

Mennään vaikka kahville keskustelemaan aiheesta leijona. (Yllättäen)mielelläni jaan kokemuksia omasta itsestäni jonkun kanssa Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #14 : 02.06.2006 18:43:23 »

Tervetuloa Perus- ja Solitaire Leijonat  smitten
Mulla on kuu eli tunne-elämä ja välittömät reaktiot leijonassa (sekä trooppisesti että sideerisesti)  Wink  Kiss  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: