Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eripituiset jalat  (Luettu 4296 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« : 30.05.2006 12:13:10 »

Näen toistuvasti unia eripituisista jaloista, joilla on todella vaikeaa kävellä. Yleensä näissä unissa häpeän paljon sitä etten osaa kävellät niinkuin normaalit ihmiset, joten yritän kovasti olla itsekään "huomaamatta".

Näihin uniin liittyy myös näön kadottaminen tai näkövammaiseksi tuleminen. Unessa näen kaiken huonosti tai todella sumeasti, joskus näköni palautuu unessa, mutta yleensä se vain ylättäen otetaan minulta pois, juuri silloin kun sitä todella tarvitsisin. Esim. olen nhänyt unta että minun on juostava karkuun, mutten voi eripituisilla jaloilla (jotka ovat reilusti eri paria! Toinen jalka on yleensä puolet lyhyempi)juosta karkuun, enkä kaiken kukkaraksi edes näkisi tietä.

Mitä luulette? Voisiko tämä kertoa jotain chakroistani tai kanavista? Koska aina vasen jalka on se lyhyempi. Vai johtuvatko uneni vain ajoittaisesta stressistä?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 30.05.2006 13:36:43 »

Hmmm...
Tuli mieleen tuollainen ajatus, että hyväksytkö itsesi sellaisena kuin olet vai näetkö itsessäsi puutteita/vikoja ja/tai vertaat itseäsi muihin ihmisiin omaksi tappioksesi, eli näet muut parempina/täydellisimpinä kuin itse olet?

En tiedä, voin olla väärässäkin. Odotellaan, mitä viisaammat sanovat.  Smiley
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #2 : 01.06.2006 20:33:51 »

annaele ja ~*Asterix*~

Hassua, luettuani teidän näkemyksenne, aloin miettiä asioita ja tosiaan minulla on hieman molempia  Shocked.
Ulkonäkö ongelmia ei varsinaisesti ole, olen vain kovasti yrittänyt olla lihotus kuurilla.. mutta aloitettuani uudessa koulussa, minulla on tosiaan jäänyt näkemättä erästä minulle tärkeää ihmistä, sitä pidempää jalkaa joka vie eteen päin.

Toivottavasti nämä unet loppuisivat, minua inhottaa unen olotila.
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #3 : 03.06.2006 00:14:50 »

Maiju mikäli muistan oikein niin olet noin 17 tai 18?

Tuli heti sellainen mielikuva tuosta unestasi, että jospa se yrittää vertauskuvallisesti edustaa siinä mielessä elämääsi, että vähitellen itsenäistyt ja unissasi kokeilet miten "ne omat jalat kantavat ja mihin oma näkökyky riittää " kun haasteita ja uusia asioita elämässä tulee lisää.

Luota siihen, että omat siivet kantavat ja vaikka elämässä taivallus ei aina ole tasaista ja mukavaa niin kuitenkin sitä aina selviää ja elämä kantaa.

Kun tietoisesti kehittelet ajatteluasi tähän suuntaan niin varmasti unesi epämukava tunnelma katoaa.

 smitten
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #4 : 04.06.2006 23:16:42 »

Maiju mikäli muistan oikein niin olet noin 17 tai 18?

Tuli heti sellainen mielikuva tuosta unestasi, että jospa se yrittää vertauskuvallisesti edustaa siinä mielessä elämääsi, että vähitellen itsenäistyt ja unissasi kokeilet miten "ne omat jalat kantavat ja mihin oma näkökyky riittää " kun haasteita ja uusia asioita elämässä tulee lisää.

Luota siihen, että omat siivet kantavat ja vaikka elämässä taivallus ei aina ole tasaista ja mukavaa niin kuitenkin sitä aina selviää ja elämä kantaa.

Kun tietoisesti kehittelet ajatteluasi tähän suuntaan niin varmasti unesi epämukava tunnelma katoaa.

 smitten

Kovasti seitsemäätoista kohti olen suuntaamassa. Uni voisi kyllä liittyä tähänkin. Aloitin oman ensimmäisen kunnollisen työn maaliskuussa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: