Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Laivaa ja metsää  (Luettu 2973 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« : 04.09.2015 08:48:32 »

  Mä oon viime aikoina nähnyt niin vahvoja unia, että muistan ne vaikkei mitään ylös kirjoittaisikaan..
 jostain syystä dejavu-unetkin olen kokenut useampaan kertaan. mutta nyt ei jotenkin pääse kiinni asiaan..

 elikkäs vähän aika sitten näin unta , jossa oli
 jonkun tuntemattoman miehen 50 tai 60 -vuotis synttäri juhlat. ne pidettiin jossain metsäpirtissä, jonka ympäriltä oli hakattu puita pois ja oli vain kantoja jäljellä. mies lähetettiin matkaan tumman vihreällä vanhalla, oisko ollu kupla, autolla ja ympärillä oli melko paljon juhlavieraita, joista vain 1 oli minulle tuttu. juhlien jatkuessa siirryn metsään tupakille , ( poltan oikeassa elämässä) kannon päähän, mutta polku oli tasoiteltu erilaisilla räsymatoilla sinne kannolle asti.

 ja sitten sitten olen nyt parin viikon sisään nähnyt unia laivasta..
 1. oli että mentiin lapsen kanssa johonkin reissuun tukholmaan, ja meinattiin myöhästyä laivasta
. Tai päivälautasta, sillä se oli joku parin tunnin risteily perille asti. ( vähän niinku joku viikkarin xpres juttu  tallinnaan) tukholmassa kierrettiin vanhaa kaupunkia eikä oikein löydetty mitään ja hirveesti pelotti se laiva takaisin kotiin kun se oli ylibuukattu ja ihmiset oli vauhkona kun laiva oli tulossa satamaan.

2. toinen uni sitten oli  sellainen sininen laiva, ei mikään risteilijäalus vaan enemmin joku sisävesilaiva tai "työ"laiva , sellanen rujo ja kolho. Sinne kuitenkin otettiin matkustajia ja mentiin sillä, taas lapsen kanssa johonkin xpaikkaan. Tässä laivasa ei pelottanut, mutta vessa oli melkoisessa sumpussa.

 siinäpä sitä unia kerrakseen, kukahan ottais tolkkua.. tosin ihan real life, työsopparit loppuu 9/15 ja ikäviä asioita tapahtuu ympärillä oleville ihmisille, joten varmaan yhteyttä oikeeseen elämäänkin näillä löytyy..

 ja noista dejavu-unista.. ne on aika pelottavia, esim. näin joskus vuosia sitten unta että olin luokkahuoneessa ja´siellä oli vaalea tukkainen, tummatukkainen ja punatukkainen naisihminen miun kanssa ja joku meistä viittas, kerroin tuosta kaverille että mitähän ihmettä taas tapahtuu kun mä näin tämmösen. Se vielä muistaa sen, kun palasin asiaan...  2 vuotta myöhemmin iski dejavu-olen ollut tässä tilanteessa ennenkin ja kohta tuo blondi viittaa, ja se viittas.  näitä tälläsiä flahbackkejä on ollu useampia ja aina ne on toteutunu.. mikähän ihme noita mä oon, mutta joo.. tulipas tekstiä. Muita Dejavu-unien näkijöitä ?
tallennettu

aurinko oinas, kiinalainen kukko.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: