Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kirkas valo nukahtamishetkellä  (Luettu 11646 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Piia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« : 03.11.2005 19:47:54 »

Valoja......
Tämä nyt ei varsinaisesti itse uneen (ehkä)liity, mutta, varmaan vuoden ajan olen juuri nukahtamishetkellä säpsähtänyt  tunteeseen,että joku laittaa kirkkaat valot päälle.Oikein silmiä häikäsee. MUTTA,kun avaan silmäni, huone on pilkkopimeä,eikä ketään näy!!
Olen jo ehtinyt miettiä kaikki mahdolliset neurologiset häiriöt läpi,josko selitys löytyisi.
Löytyykö muilta vastaavanlaisia kokemuksia tai ehkä selityksiä?
Ja pari yötä sitten heräsin siihen että joku piti kädestäni kiinni. Säikähdin ja avasin silmäni,enkä taaskaan nähnyt ketään. Toinen käsi oli kuin lyijyä,eikä liikkunut ollenkaan vaikkei ollut missään puristuksissa vaan vatsan päällä...
Oliskohan aihetta oikeasti puhua tohtorin kanssa  uglystupid2
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #1 : 03.11.2005 19:51:20 »

Antoisampaa voisi olla puhua sille, jonka käden tunsit, sillä hänhän on sen Valosi alas maan päälle tuoja.  Smiley angel
tallennettu
Piia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #2 : 03.11.2005 20:00:51 »

Antoisampaa voisi olla puhua sille, jonka käden tunsit, sillä hänhän on sen Valosi alas maan päälle tuoja.  Smiley angel

Kiitos vastauksestasi,
mutta kuinka pääsisin yhteyteen? Aika jännää, mutta kun nyt kirjoitan tätä niin lämpö tuntuu
käsivarsissa...lähellä on mutta yhteys puuttuu... angel
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #3 : 03.11.2005 20:10:37 »

Yksinkertaisin sanoin sen voit tehdä, sillä Hänhän on se Jumaluutesi, jonka lämmön käsivarsiasi pitkin tunsit tuovan sitä omaa Rakkauttaan sydämeesi.
Aloita vaikkapa sanoilla: Olen Valosi puhdas kanava ja sen jälkeen sitä vain ole. Sillä sitähän olet oikeastikin.  smitten
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #4 : 04.11.2005 23:13:03 »

Hei Piika,
todellakin, olen viime aikoina illalla nukkumaan mennessä säpsähtänyt monesti siihen, että sänkyni päädyssä, ikään kuin pääni päällä olisi valtavan kirkas valkoinen valo. Erittäin hämmentävää.

Tai sitten muuten vain huone tosiaan tuntuu jotenkin kirkkaalta, vaikka valot ovat pois päältä ja on pimeää.

Myös epämääräinen kosketuksen tunne, olkapäillä tai käsivarsissa on tuttu.

Tässä yhtenä iltana olin kävelemässä kaupungilla, yhtäkkiä tuntui kuin joku olisi vetänyt takaa repustani. Aivan kummallinen tunne. Mutta tuo nyt menee vain "muut oudot kokemukset" kategoriaan.

Anteeksi, eksyin aiheesta.  Huh

Alzbeta  smitten
tallennettu
Black_Orchid
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #5 : 22.11.2005 10:35:31 »

Kerran näin unessa kirkkaan sinisen energiapallon.  Smiley

Se piti rätisevää ääntä. ääni oli niin kova, että heräsin siihen.

Mistäköhän tämä johtuu? Kukaan osaisi kertoa järkevää tai jonkinlaista syytä....
tallennettu

Voi ihmiset, miksi pelkäätte susia.... rakastakaa niitä, kuten minäkin.
Olivia X
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45



Profiili
« Vastaus #6 : 23.11.2005 14:48:44 »

Tunnen silloin tällöin kirkkaan valon paistavan, vaikka olisi kui hämärää.

Lainaus: Alzbeta
Myös epämääräinen kosketuksen tunne, olkapäillä tai käsivarsissa on tuttu.

Tuttu tunne, ei voi muuta sanoa   :Smiley
Kerran oikein murheellisena hetkenä on käsi laskeutunut olkapäälle. Käsi kädessä ollaan oltu myös monesti. Ihan hereillä kylläkin.
tallennettu
ntidada
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #7 : 03.12.2005 21:46:30 »

Kerran näin unessa kirkkaan sinisen energiapallon.  Smiley

Se piti rätisevää ääntä. ääni oli niin kova, että heräsin siihen.

Mistäköhän tämä johtuu? Kukaan osaisi kertoa järkevää tai jonkinlaista syytä....

Itselläkin tuollainen näky ollut unissa muutamaan kertaan. Ensimmäisen kerran n. vuosi sitten, yksi/kaksi yötä kissamme lopettamisen jälkeen. Unessa kissaneiti oli jossain pimeän ympäröimänä ylhäällä, aivan kuin jossain kaapin päällä. Seuraavassa hetkessä sininen "kipinä" välähti, räsähteli ja tunsin sähköä kehossani (johon tuntemukseen heräsinkin). Ko. kissan kanssa olimme todella läheisiä, kenenkään eläimen kanssa ei ole ennen ollut minulla ilo kommunikoida niin "syvällisesti" kuin tuon edesmenneen neidin.

Toinen uni jossa tuollainen sininen "sähkö" on esiintynyt, oli nyt syksyllä, n. vko ukkini hautauksen jälkeen. Mummoni istui minun ja ukkini (unessa hän oli tavallaan puolittain elossa, muttei varsinaisesti läsnä) välissä, sanoi että en voi koskettaa ukkia (olisin tahtonut) mutta että hän voisi koskettaa minun puolestani. Samalla kun mummoni piti ukkiani kädestä, laskin pääni mummon syliin ja lävitseni kulki taas tuollainen sähköntunne, sininen kipinä näkyi ja rätisi.

Olen toisinaan miettinyt tuon "sähkön" osuutta ja merkitystä em. unissani, välillä tullut vain siihen tulokseen, että ehkä mieleni on ottanut jostain tuon symboloimaan siirtymää. Toisinaan olen miettinyt noiden unien ajoittumista tietyn verran kuoleman jälkeen, kissaneidin tapauksessa pähkäilin hetken ettei aamuyöstä unennäköhetkellä ole voinut alkaa neidin tuhkaus (oli vkonlopun jälkeen arkea vasten yöllä muistaakseni), ja toisaalta uni ukistani oli joitakin päiviä (kolme päivää?)  jälkeen hautauksen...
tallennettu
Nukke
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #8 : 03.12.2005 22:10:10 »

Undecided
Monesti kun olen lähellä aviomiestäni nukkumaan mennessä näen kirkkaan välähdyksen kiinni olevissa silmissäni. Aluksi pelaästyin sitä mutta nyt se ei tunnu mitenkään erikoislta- Voisiko sanoa, että siihen on tottunut. Olemme olleet naimisissa jo yli 20v ja nämä välähdykset ovat tulleet kuvioon vasta viimeisen vuoden aikana (olisiko enne=viimeinen yhteinen vuosi)
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Profiili
« Vastaus #9 : 03.12.2005 22:43:43 »

Monesti kun olen lähellä aviomiestäni nukkumaan mennessä näen kirkkaan välähdyksen kiinni olevissa silmissäni. Aluksi pelaästyin sitä mutta nyt se ei tunnu mitenkään erikoislta- Voisiko sanoa, että siihen on tottunut. Olemme olleet naimisissa jo yli 20v ja nämä välähdykset ovat tulleet kuvioon vasta viimeisen vuoden aikana (olisiko enne=viimeinen yhteinen vuosi)

Hmm...

Tämä nyt on hieman epäromanttista, mutta tuollaiset välähdykset silmissä liittyvät usein joko siihen että on liian väsynyt TAI (huonompi vaihtoehto) silmien etenevään rappeutumaan, jossa muistaakseni verkkokalvo on irtoamassa (näin minua valisti appeni, jolle silmälääkäri oli asian kertonut). Kannattaisi ehkä käydä tarkastuttamassa silmät..?

Itselläni on näitä samoja välähdyksiä silloin tällöin, uskoakseni ja toivoakseni ne johtuvat väsymyksestä!  Tongue
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: