Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Anteeksipyyntö  (Luettu 5004 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« : 19.08.2015 12:49:52 »

Minua on kalvanut se, etten ole vastannut kaikille minulta aikoinaan kortteja kysyneille.

Se vielä on ymmärrettävää, että korttien nostaminen on energioiltaan kohtalaisen työlästä, eikä sitä aina jaksa tai ehdi tehdä, varsinkin jos kysyjiä on paljon. Mutta sille en keksi mitään järkevää selitystä, miksen ole vastannut jonkinlaista pahoitteluviestiä silloin, kun en ole kortteja pystynyt nostamaan. Ehkä olen roikuttanut niitä pitkään ajattellen, että vastaan vielä joskus. Mutta se ei ole mikään syy. Ihmiset voivat kysyä hyvinkin tärkeistä asioista ja herkällä mielellä odottaa vastausta. Nettiaikana on niin helppo käsitellä sähköisiä viestejä kuin pinoja, unohtaen miettiä ihmisiä niiden viestien takaa.

Joten pyydän anteeksi. Olen ollut ajattelematon.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1 : 20.08.2015 14:59:13 »

Älä sinä tuommosta murehdi Smiley
Jos ihmisellä on ollut jokin tärkeä asia kysyttävänään, niin kyllä maailma on väärällään tahoja joiden puoleen voi kääntyä.
Sinulla on aivan kaikki täysi oikeus jättää vastaamatta sen enempiä selittelemättä, ja kysyjillä on itsellään vastuu siitä miltä se heistä tuntuu.
Jotenmkin tuntuu, että otat tämän asian kontollesi aivan liikaa, itseesi ja itsellesi, ja ehkäpä tässä juuri lie osasyy siihen, ettet ole jaksanutkaan vastata?

Kohteliasta tietenkin on ilmoittaa ketjuun vaika pahoittelut siitä että aika ja energia on toistaiseksi varattava muuhun käyttöön, mutta mitään vaatimusta tai pakkoa sellaiseen ei ole.
tallennettu
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« Vastaus #2 : 21.08.2015 12:57:29 »

Niin eihän tuo mikään maailmanloppu ole, ja tuollaista tapahtuu.  Smiley

Puhuin noista mulle sähköpostiin tulleista kyselyistä, joihin olisi huomaavaista vastata edes jotenkin. Olen tässä mietiskellyt kaikenlaista, rakennellut omaa arvomaailmaani ja sen sellaista, ja päätynyt siihen tulokseen, että vaikka sitä kauheasti tuputettaisiinkin, niin minusta ei tunnu oikealta olla välittämättä. En aina pysty huomioimaan kaikkia, mutta en halua olla välittämättä. Se ei ole oikein. On asioilla silti merkitystä, vaikka hyvä tietysti olla itsekin syyllistymättä liikaa.  :Smiley Wink Joku kysyjä voi vain heitellä kysymyksiä ilmaan sinne sun tänne, mutta jollekin toiselle taas juuri se yksittäinen kysymys on voinut olla hyvinkin tärkeä.

Mutta luulen, että tuo on ihan totta, että otan näitä juttuja aika kokonaisvaltaisesti itselleni niin, että on sitten ollut suurempi kynnys vastatakin. Mene ja tiedä.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3 : 21.08.2015 15:26:58 »

Laita sinne jokin lyhyt automaatinen vastaus ja yritä ptää kiinni lyhyin vastauksin lupaamastasi vastausajasta.
Silloin kun en itse jaksa... alkaa eräs hengellinen laulu...
Silloin laita tieto automaativastauksena, että sorry, nyt ei pelitä. Palaa, kun jaksat.

Olethan sinäkin kanssaihminen - eiköstä totta!
 angel
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #4 : 21.08.2015 15:41:34 »

Sinustakin pitää välittää Ave, myös sinusta:)
Ja itselleni toimii se, että mietin miten minä suhtautuisin johonkin ystävääni joka on vastaavassa tilanteessa kuin itse sillä hetkellä...ja joka kerta olen itselleni niin ankara ja vaatelias, että sitä ihan hätkähtää Cheesy Olisin kammottaa ihminen jos suhtautuisin läheisiini samalla tavalla.
Touhulan automaattivastaus kuulostaa oikein hyvältä vaihtoehdolta.
tallennettu
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« Vastaus #5 : 25.08.2015 13:33:30 »

Automaattivastaus onkin hyvä idea, jos noiden korttien pariin vielä jossain vaiheessa palailen ja sellaisen osaan jotenkin tehdä.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: