Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Bioresonanssihoitoa homeoireisiin  (Luettu 6859 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« : 24.07.2015 22:07:24 »

Haluan kertoa miten tämä hoito on auttanut minua nyt tässä tilanteessa kun olen taas altistunut homeelle täällä vanhempieni talossa.
Tullessani tänne kk sitten kärsin oman kämppäni aiheuttamista homeoireista ja tänne tuleminen laukaisi uuden homeoireen: poskiontelotulehduksen.
Onneksi minulla oli aika resonanssiterapeutille joka antoi tipat homemyrkkyjen poistamiseen ja ostin häneltä myös zapperin
Poskiontelotulehdus lähti pois zapperoinnilla alle vuorokaudessa.

Nukun piharannuksessa saunatiloissa ja täällä sisällä olessa olen avoimen ikkunan äärellä mahd paljon. Vanhempani väittävät ettei täällä mitään hometta ole mutta minun herkkä kehoni kyllä vaistoaa heti jos sisäilmassa on häiriö

Homeongelmat ovat todella yleisiä ja netistä löytää niin monta surullista tarinaa miten homeelle altistuminen on johtanut työkyvyn menettämiseen, monikemikaaliyliherkkyyteen ja jopa erakoitumiseen.

Kehon puhdistus resonanssihoidolla auttaisi monia näiden miltei invalidisoivien oireiden kiusaamia ihmisiä.

Olen täällä aiemmin jo kertonut miten ensimmäinen paha homealtistus teki inhottavan silmäongelman kun sarveiskalvo paksuni todella kivuliaasti eikä silmälääkäri pitkän tutkimuskäynnin jälkeen osannut muuta kuin kirjoittaa kolmea eri silmätippaa lääkkeeksi. Oireet jatkuivat kunnes löysin resonanssihoidon ja silmät paranivat todella nopeasti. Olen niiin kiitollinen.
Luulisi että juuri silmät reagoisivat nyt täällä ollessani jotenki edes tähän sisäilmaan mutta ei. Ei tosiaankaan mitään silmäoireita.

Homeelle altistuminen voi aiheuttaa järkyttävän oloja jotka voivat jatkua pitkään altististumisen jälkeenkin. Suosittelen lämmöllä resonanssihoitoa näihin vaivoihin.
Otan hölmön riskin oleskelemalla taas homeessa mutta voin ok koska mulla on ne bioresotipat + zapperi. En tiedä pystynkö olee täällä vielä 2 kk jos alkaakin tulee jotain mutta tällä hetkellä tyytyväinen tilanteeseen.

Julistelen tätä bioresonanssisanomaa koska niin toivon että ihmiset löytäisivät avun ja uusia hoitajia tulisi paljon lisää  Smiley Tämä hoitomuoto ansitsisi sille kuuluvan
arvon.
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #1 : 25.07.2015 10:14:26 »

Kiitos Pikkari uusista vinkeistä. Tuosta zapperista olen kuullut hyvää, bioresonanssihoitoa en tunne, mutta täytyy tutustua. Ei mulla homealtistusta ole, mutta monenlaista muuta.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #2 : 27.09.2016 08:09:01 »

Mä en usko tämmösee hömppää tippaakaan.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: