Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto ei ole persoonallinen planeetta? Silti se tuntuu kolahtavan! Kokemuksia?  (Luettu 11256 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
scarlettk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 12.07.2015 00:54:02 »

Tein tämän aloituksen, kun pluto ketju oli niin vanhentunut.   angel

Minulla on pluto 1. Huoneessa, kuten varmaan monella ikäiselläni myös. Nousumerkkini on skorpioni, jota myös hallitsee pluto. Olen ulkoiselta olemukseltani kunnon kameleontti!  Grin Ensivaikutelmani ei oikeasti kerro paljonkaaan. Tyyliltäni voin olla klassinen, luonnonlapsi, dramaattinen, melkein mitä vain huvittaa. Voin olla duunari, joka tykkää keskiluokkaisista harrasteista. Varautunut tai avoin. En halua olla saman näköinen päivästä toiseen. Nykyään kun on suosittua tuntea itsensä, niin tuntuu vaikealta kategorioida itseään. Helpompi olisi vain todeta ymmärtävänsä monia asioita ja luoda nahkansa säännöllisesti  2funny

On mulla tosin myös kuu 1. huoneessa, kai välittömät reaktiot näkyvät sit päälle päin. Mut onko teillä tämmöistä plutomaista nahan luomista jollain alueella?  Smiley
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #1 : 12.07.2015 01:49:21 »

Tein tämän aloituksen, kun pluto ketju oli niin vanhentunut.   angel

Minulla on pluto 1. Huoneessa, kuten varmaan monella ikäiselläni myös. Nousumerkkini on skorpioni, jota myös hallitsee pluto. Olen ulkoiselta olemukseltani kunnon kameleontti!  Grin Ensivaikutelmani ei oikeasti kerro paljonkaaan. Tyyliltäni voin olla klassinen, luonnonlapsi, dramaattinen, melkein mitä vain huvittaa. Voin olla duunari, joka tykkää keskiluokkaisista harrasteista. Varautunut tai avoin. En halua olla saman näköinen päivästä toiseen. Nykyään kun on suosittua tuntea itsensä, niin tuntuu vaikealta kategorioida itseään. Helpompi olisi vain todeta ymmärtävänsä monia asioita ja luoda nahkansa säännöllisesti  2funny

On mulla tosin myös kuu 1. huoneessa, kai välittömät reaktiot näkyvät sit päälle päin. Mut onko teillä tämmöistä plutomaista nahan luomista jollain alueella?  Smiley

Pluto askendentilla vai 1. huoneessa?

Pluto korostaa skorpioni teemoja, eli ulospäin muille saatat vaikuttaa mysteeriseltä ja hyvin syväluotaavalta muita kohtaan.
osaat lukea ihmisiä rivien välistä. Voimakas persoona. Ehkäpä se kuu näkyy myös muillekkin, että ulospäin anti on omiin tunteisiinvetoavaa ilmaisua, ja hyvin syvällistä ilmaisua. Varautunut, skorpionin mukaisesti, että ehkä tuot julki sellaisia piirteitä itsestäsi mitä haluat, muut jää sitten piiloon.

Pluto nousulla, niin voi olla pahimmillaan tietyissä tilanteissa hyvinkin dynaaminen muita kohtaan, jyräävä jne. mutta parhaimmillaan ymmärtää muidenkin ihmisten syvyydet ja että ei kaikkien olemuksessa ole ehkä mitään salattavaa tai rivien välistä luettavaa asiaa. Pluto nousulla voisi olla semmoinen intensiivinen ensivaikutelma muille, "in your face" -tyylisesti. Mutta ehkä hautovan tyylisesti, toisin kuin mars.
 

Ulkoasuun/ilmaisuun liittyen, niin ehkäpä semmoinen nahanluonti on skorpparin juttu, että vaihtaa tyyliä, niin että sitä ei muut osaa odottaa. Tai joku tietty asia laukaiseen jonkun muutoshalun, Shokeeraavaa, ääripäästä ääripäähän! Ehkäpä se skorpioni siellä ei halua, että muut on jäljillä, tai että mikään mitä muut odottaa sinulta, onkin sellaista, että käännät suuntaasi. Tai intuitiosi avulla vaihdat suuntaa tarvittaessa. Nahan luontia. Jos tulee käännekohta elämässä, niin saattaa se ulkomuotokin muuttua radikaalisti. Transformaatio tapahtuu ulkoasuun/itse ilmentämiseen liittyen, joka tuo itselle sisäistä turvallisuutta (kuu?).
Miten haluat ilmentää itseäsi muille. (miten ajattelet että muut näkee sut)

Kameleontin yhdistäisin enemmänkin kaloihin ja muuttuviin elementteihin. how about feenikslintu?  angel
Kannattaa katsella muita aspekteja kartallasi, mikäli siellä on jotain nousumerkkiisi liittyen. Smiley
Kiinteenä merkkinä, en ihmettele että genret saattaa vaihdella radikaalistikkin, ja lokeroiminen tuntuu hankalalta, mikäli jos on muita aspekteja askendentille. Tai, jos 1. huone osuu selkeästi eri merkkiin, niin, että merkki vaihtuu jousimieheen (muuttuva merkki), plus se kuu siellä... En tiedä, vaikea sanoa, kun ei ole koko karttaa nähtävillä. Smiley
« Viimeksi muokattu: 14.07.2015 04:06:23 kirjoittanut downtempo » tallennettu
mutukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #2 : 13.07.2015 13:42:31 »

Jos oikein osaan lukea niin pluto on 12 astetta ascista. Aika lähellä siis.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #3 : 13.07.2015 23:31:55 »

Tein tämän aloituksen, kun pluto ketju oli niin vanhentunut.   angel

Minulla on pluto 1. Huoneessa, kuten varmaan monella ikäiselläni myös. Nousumerkkini on skorpioni, jota myös hallitsee pluto. Olen ulkoiselta olemukseltani kunnon kameleontti!  Grin Ensivaikutelmani ei oikeasti kerro paljonkaaan. Tyyliltäni voin olla klassinen, luonnonlapsi, dramaattinen, melkein mitä vain huvittaa. Voin olla duunari, joka tykkää keskiluokkaisista harrasteista. Varautunut tai avoin. En halua olla saman näköinen päivästä toiseen. Nykyään kun on suosittua tuntea itsensä, niin tuntuu vaikealta kategorioida itseään. Helpompi olisi vain todeta ymmärtävänsä monia asioita ja luoda nahkansa säännöllisesti  2funny

On mulla tosin myös kuu 1. huoneessa, kai välittömät reaktiot näkyvät sit päälle päin. Mut onko teillä tämmöistä plutomaista nahan luomista jollain alueella?  Smiley

Kun Pluto on 1. huoneessa niin huomaa, että huone ei liity sukupolviasiaan. Askendentti ei liity siis planeetan sukupolviasiaan vaan vuorokausirytmiin joten tästä syystä se ei ole ikäisilläsi samassa huoneessa elleivät he ole käytännössä syntyneet samaan kellonaikaan siis. Tutkaile missä se on syntymähetkellä seuraavasti:
 
klo n.6 auringonnousu/ASC
klo 12/MC
klo n.18 /auringonlasku
klo 24 /IC

Siis kartan alapuoli on yö, yläpuoli päivä. Jotta ymmärrät radixia.

Jos Pluto on parin asteen päässä ASClta niin silloin se tuplaa merkin vahvuuden huoneessa.

Kuu 1h:ssa on päinvastainen oinaan myötä, se kuvaa tässä huoneessa tiukan oloista minää. Hieman erilainen siis mitä kuu yleensä, kuu on alennuksessa skorpionissa.

Skorpioni on hyvin joko tai ihminen joten voisikohan tuossa olla enemmän nyt kalaa tai vesimiestä joka on erikoinen, yllätyksellinen jolloin siis uranus voisi olla niin, että vaikuttaa nousuusi vahvasti.. voi se toki olla niinkin, että elät vielä niiiin tunteella, että vaihdat asua kuun mukaan.. sitä kehottaisin tutkimaan niin voit huomata jotain tulevan sieltäkin Smiley 

Mun piti vielä jotain kirjoittaa mutta silmät alkaa pilkkiä joten menenkin nukkumaan Wink
tallennettu
mutukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #4 : 14.07.2015 23:04:46 »

No voi kökkö, oon sit tällä palstalla kaksilla eri tunnuksilla  idiot2 olen siis ap. Tuota en muuten tiennytkään, että pluto "personoituu" 1. huoneessa!
Laitanpa ihan oman karttani tähän, jos jotakuta kiinnostaa, että mitä tää tyyppi oikein yrittää selittää  laugh
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #5 : 15.07.2015 02:58:24 »

 neptunus aspect_sex askendentti
no sieltä se kameleontti tulleeepi  Tongue

siihen vielä  saturnus aspect_sex askendentti
olisko tää sitä duunaria? "kauris-piirteitä"

Onpas jännä yhdistelmä, neptunusta, saturnusta ja siihen päälle pluto, mikä on tosiaan melko tarkassa yhtymässä .. Smiley



tallennettu
mutukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #6 : 15.07.2015 18:28:37 »

Ok, no sitten tähän taitaa vaikuttaa myös muutkin elementit  Smiley Mut kiinnostais kuulla muidenkin kokemuksia, jos jotain aiheeseen liittyviä tulee mieleen! Kiitos kommenteista  smitten
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8220


Profiili
« Vastaus #7 : 26.07.2015 23:02:48 »


Suomen kaikinpuolinen, mutta varsinkin ehkä taloudellinen alamäki - jolle ei loppua ole näkyvissä - taisi alkaa
2010 paikkeilla tai jo vähän aiemmin. Suomen tr  pluto taisi olla eka kerran  aspect_opp -ssa
Suomen rx  pluto-n  suhteen 2010 alussa?

 Huh
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #8 : 26.07.2015 23:32:49 »

Saturnus kauriissa tuo ylitäsmällisyyttä ja liiallisesta itsekurista johtuvaa kärsivällisyyden, pitkäjänteisyyden ja "tunnekylmyyden" koulua eli merkki siis kuvaa elämänpituista laiskanläksyä karman osalta mistä aina aika ajoin muistutetaan coolsmiley

Ehkä tunnistatkin kyseisten asioiden haastavuuden, Saturnus on yleensä silloin asteentarkkana kun oikein vaikea hetki..
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1327



Profiili
« Vastaus #9 : 28.07.2015 11:21:23 »

Tunnen monia  pluto   aspect_con  askendentti tai  pluto 7h:ssa. Ne tutut, joilla tuo epäsentrinen planetoidi (onkokohan oikea termi pikkuplaneetalle) on yhtymässä nousuun tai yleensä 1h:ssa, ovat hyvin omaehtoisia, mutta jotenkin ressukoita. Sulkevat siis itsensä omaan maailmaansa.
Myös näillä tuntemillani persoonilla, joista tässä ketjussa kirjoitan, on syntymään liittyväää dramatiikkaa. Siis lapsuuden aikainen vakava sairaus tai muu elämään terveyden kautta vaikuttava tila, esim. epämuodostumaa kehossa.
Tämä on aika helppo ymmärtää  pluto n teemoista käsin.

Mutta mitä merkitseee teidän asiaan enemmän perehtyneitten mielestä  pluto 7h:ssa.

Omassa tuttavapiirissäni olevia tällaisen kartan omaavia kohtaa toistuvasti muitten taholta päällepäsmäröinti. He joutuvat puolustautumaan tuon tuostakin asiattomia painostustapahtumia tehtaileviin persooniin nähden.

Voisiko tällainen painostuksen ilmaantuminen olla seurausta  pluto 7 h:sta?
« Viimeksi muokattu: 31.07.2015 14:12:48 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163


Profiili
« Vastaus #10 : 14.08.2015 18:49:09 »

Mielenkiintoinen ketju. Mä liippaan varmaan pahasti aiheen vierestä, mut unes joku kysy, että "onko mulla karttaa"? "Jos rakastat minua, sanot sen minulle heti." Ja jotain yleistä rakkauden planeetasta, plutostahan löytyi se sydänkuvio. Tai jotain. Liittyy taas kolmeen aurinkoon jotka näky eilen heijastuksena ja käskettiin "sinisten" kokoontua tänne. Mulla toi pluto liittyy jotenkin sydänchakraan ja jotain järjestelyä sinne. Astrologiasta tiedot nolla. Yritän koota jotain palapeliä/purkaa sitä, tai potentiaalia varmaan. Kumminpäin vain on parempi. Jotain tähän ketjuun kumminkin. Sori aikamatkailu. Kiitos.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: