Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yhdessä tässä elämässä  (Luettu 3572 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tulilohikaarme
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 10.07.2015 07:59:42 »

Olin 6 vuotta sitten raskaana vaikeassa elämäntilanteessa. Raskaus oli vahinko. Minua painostettiin aborttiin, ja minulla oli jo kotona vauva. Tajusin järjellä, että raskaudenkeskeytys olisi viisasta. Mutta jokin sanoi minulle, että tämä lapsi on  tarkoitettu minulle, se on suunnaton onni. Ja vastoin lähimpien odotuksia pidin lapsen. Se säteili kohdussa minuun voimaa, jotta jaksoin taistella paremman elämän puolesta. Kun se syntyi, se oli täysin tuttu, se ei ollut puhdas paperi kuten vauvat yleensä vaan minä tiesin, että tämä lapsi ja minä olemme olleet yhdessä toisessa elämässä ja tulemme aina olemaan yhdessä tavalla tai toisella. Se ei ollut hormonihuuruja eikä äidinrakkautta - niistä molemmista minulla oli jo kokemusta, olinhan jo ennestään äiti. Se oli sitä kun katsoin tämän lapsen silmiin, näin ikiaikaisen ystävän.

Vuodet ovat kuluneet ja tämä lapsi kasvaa, henkinen yhteys voimistuu. Lapsi lukee ajatuksiani, tuntuu joskus että hän on henkisesti minun edelläni, viisaampi.

Minulla on myös toinen ihminen, joka on ollut elämässäni ennenkin. Hänet näytettiin minulle unessa vuosia sitten. Suhde häneen ei ole harmoninen vaan vaikea (jatkuva keskinäinen kilpailu, joka ei koskaan pääty, koska olemme täysin samanlaiset). Kun tämä lapsi kohtasi hänet, hän juoksi tämän luokse, halasi ja kutsui häntä "isiksi". Se oli täysin sopimatonta ja toruin häntä, mutta hän teki näin uudestaan ja uudestaan. Koskaan kenenkään muuun kohdalla mitään vastaavaa ei ole tapahtunut. Tuntui oudolta katsoa noita kahta ihmistä jotka ovat ennenkin olleet kanssani samassa elämässä. Ainakin lapsi tunnisti hänet heti. Aikuinen hymyili suljettua hymyä sanomatta mitään. Ja miksi olisikaan sanonut, koska välimme ovat räjähdysalttiit.

Nyt olemme siinä tilanteessa, että lapsi oli yötä pois kotoa ensimmäisen kerran niin, etten minä ollut mukana. Yöllä heräsin siihen, että joku liikkui huoneessani. Minua ensin pelotti, mutta sitten tajusin, että se oli oma lapseni. Hän tuli sängylle luokseni ja silitti käsivarttani, halasimme  ja hän sanoi, että voimme aina tällä tavalla antaa hyvänyönhalit vaikka toinen olisi muualla ja voisin huoletta nukkua.

Näin jälkeenpäin tuo tuntuu vähän pelottavalta ja muistan yöllä lapsella olleen kiharat hiukset vaikka ei oikeasti ole. Hän oli kuitenkin täysin varmasti oma lapseni ja kohtaaminen yöllä oli lohdullinen.

Mietityttää kuitenkin nämä asiat kovasti, en osaa pukea näitä kysymyksiksi mutta jos joku osaisi sanoa jotakin tästä. Miten näiden aiemmista elämistä tuttujen ihmisten kanssa pärjää tässä maailmassa. Miten tuo lapsi, miten osaan tukea häntä ettei hän kadottaisi tätä henkistä voimaa minkä on saanut? Mikä minun merkitykseni tässä kaikessa on, kun en ole näitä asioita etsinyt elämääni ja nämä lähinnä pelottavat?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 11.07.2015 18:21:11 »

Minulla on 5-vuotias poika, jonka kanssa olen niin läheinen kuin äiti ja poika nyt ylipäänsä voivat olla. Noin kuukausi sitten poika puhui jotakin sellaista, mikä kuulosti entisen elämän muistoilta:

"Äiti, sinä olit äsken (=aiemmin/ennen) poika. Me olimme silloin kaksoset. Iskä on ollut ennenkin kaksonen (hänellä on nyt kaksoissisko). Eikö sinusta pitänyt tulla jotakin (erikoista/ei osaa määritellä)?"

Miten minä sitten suhtaudun? Kirjoitan muistiin näitä juttuja niin kauan, kuin ne ovat vielä hänen ulottuvillaan. Vanhempana ne voivat unohtua.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kati
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #2 : 11.07.2015 22:12:16 »

Olin Juhannuksena vanhemmillani lomailemassa ja sain luettavakseni kirjan, jossa kerrottiin tämän ajan lapsista. En kerinnyt kirjassa kovin pitkälle , kun jouduin valitettavasti jättämään sen kesken ja palaamaan kotiin odotettua aikaisemmin.  Cry  En nyt myöskään muista kirjan nimeä. Kirjassa kuitenkin kerrottiin ADHD- ja muista diagnosoiduista lapsista ja heidän lahjakkuuksistaan ja kyvyistään. Sekä siitä, että monella lapsella olisi kyky keskustella telepaattisesti. Kirjan sisältää varmasti arvokasta tietoa sinulle. Toivottavasti se ohjautuisi käsiisi.

Olen iloinen, että olet kuunnellut sisintäsi ja saanut sen seurauksena hienon lahjan.  smitten

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #3 : 15.07.2015 22:13:51 »

Se kirja on tod näk Indigolapset: uuden ajan lapset ovat täällä. Kirj Lee Carrol & Jan Tober
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: