Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uuden käyttäjän ihmettelyä  (Luettu 12833 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
niiskuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 17.06.2015 08:52:32 »

Hei vaan kaikille!
Pakko avautua tästä kaikesta ihmeellisestä, joka alkoi eilen, kun tilasin elämäni ensimmäisen astrologisen katsaukseni.
Alustan asiaa, että en ole IKINÄ uskonut horoskooppeihin, vaikka niitä joskus olen lueskellut.
Likipitäen aina olen ollut sitä mieltä, etten voi millään ilveellä olla oikeasti horoskooppimerkiltäni kauris, koska en täytä juuri mitään ns. yleisiä kriteereitä. Astrologiaa olen aina pitänyt hyvin vaikeana tajuta ja jotenkin vähän sellasena huuhaa-hommana. Nooh..mutta eilen, en ymmärrä itsekkään missä mielenhäiriössä, minä jokatapauksessa otin ja tilasin. Ja arvaatkaas?! Minä en voinut uskoa silmiäni! Minusta tuntui, kuin joku tirkistelijä olisi katsonut sieluuni ja tykittänyt kaikki eetteriin!! Itkin ja luin...välillä en vaan voinut jatkaa..olin aivan hämmentynyt. Ihan, kuin ne asiat jotka olen kyllä itsekin aina tiennyt, mutta en ollut käsittänyt mistä nämä asiat kumpuaa, saatikka että olisin osannut niitä sanoiksi puhua oli siinä silmieni edessä. Puhtaana paperilla. Voi luoja! Olen vieläkin hieman sekaisin. Aatelkaa, että oon käyttänyt rahaa ja aikaani selvänäkijöihin ja vaikka mihinkä  Shocked Shocked -tyyppeihin, enkä niistä mistään ole saanut edes puoltakaan siitä "avusta" tai ymmärryksestä, jonka koin eilen itselleni avautuvan. Sori, tämä aulis vuodatus, mutta olen niin ihmeissäni. Käsitykseni muuttui kyllä aika radikaalisti. Ja anteeksi, jos tämä tuli jonnekin "väärään" osioon.
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #1 : 17.06.2015 13:02:49 »

Tervetuloa palstalle ja tuohon on hienoa Smiley itse uskon, että tietoa tulee luo kun sen on valmis vastaanottamaa.
tallennettu
niiskuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #2 : 17.06.2015 21:50:26 »

Kiitos ja kumarrus.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3 : 18.06.2015 12:39:29 »

Hei vaan kaikille!
Pakko avautua tästä kaikesta ihmeellisestä, joka alkoi eilen, kun tilasin elämäni ensimmäisen astrologisen katsaukseni.
Alustan asiaa, että en ole IKINÄ uskonut horoskooppeihin, vaikka niitä joskus olen lueskellut.
Likipitäen aina olen ollut sitä mieltä, etten voi millään ilveellä olla oikeasti horoskooppimerkiltäni kauris, koska en täytä juuri mitään ns. yleisiä kriteereitä. Astrologiaa olen aina pitänyt hyvin vaikeana tajuta ja jotenkin vähän sellasena huuhaa-hommana. Nooh..mutta eilen, en ymmärrä itsekkään missä mielenhäiriössä, minä jokatapauksessa otin ja tilasin. Ja arvaatkaas?! Minä en voinut uskoa silmiäni! Minusta tuntui, kuin joku tirkistelijä olisi katsonut sieluuni ja tykittänyt kaikki eetteriin!! Itkin ja luin...välillä en vaan voinut jatkaa..olin aivan hämmentynyt. Ihan, kuin ne asiat jotka olen kyllä itsekin aina tiennyt, mutta en ollut käsittänyt mistä nämä asiat kumpuaa, saatikka että olisin osannut niitä sanoiksi puhua oli siinä silmieni edessä. Puhtaana paperilla. Voi luoja! Olen vieläkin hieman sekaisin. Aatelkaa, että oon käyttänyt rahaa ja aikaani selvänäkijöihin ja vaikka mihinkä  Shocked Shocked -tyyppeihin, enkä niistä mistään ole saanut edes puoltakaan siitä "avusta" tai ymmärryksestä, jonka koin eilen itselleni avautuvan. Sori, tämä aulis vuodatus, mutta olen niin ihmeissäni. Käsitykseni muuttui kyllä aika radikaalisti. Ja anteeksi, jos tämä tuli jonnekin "väärään" osioon.



Käypä tekaisemassa itsellesi sideerinen syntymäkartta tuolla astro.com sivuilla. Laita karttamääritykseksi esim Hindu/Lahiri. Sieltä voi aueta todellinen minäsi silmiesi eteen ja sitten on niiiiiin hyvä olla.
Itse tämän koin, kun en jotenkin pitänyt ajatuksesta olla Venus Kaloissa tyyppi. EI jotenkin rintarustinki tuntunu olevan polvien alle saakkaa pelkkiä tissssssejä, vaikka nuo ihan suurimmat helposti löydettävät liivit täyttävätkin. (Tulkinta kertoo kaikkia auttamaaan itsensä velvoittavasta tyypistä, eli kaikkia rintaruokkivasta emosta, jota Venus kaloissa tulkkaa.)

Luinpa sitten tulkinnat eri planeettojen sinjainneista sideerisen kartan perusteella ja -a'vot- alkoi lyyti kirjottaa. Selostus oli - ja yhä on- niiin minua kuin olla voi.  knuppel2  2funny  smiley6600  police  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 05.08.2015 12:45:38 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
niiskuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #4 : 22.06.2015 19:32:16 »

Uups...yritin etsiä tuota tarkoittamaasi hakua, enkä löytänyt idiot2.
Vähän vaan yksinkertanen taidan olla.
Ja hei! Arvatkaas mitä muuta? Kun mun piti laittaa hätäyksissäni syntymäaikaan aika 12.00, kun en tiennyt tarkkaa aikaa.
Eräs asiasta tietävä sanoi, ettei se TODELLAKAAN ole ihan sama laittaako tarkan ajan vai mutu tuntuman. Nyt sitten kävin kokeilee, kuinka eri ajat vaikuttaa tulkintaan niin joo, ihanpa tuo muuttaa asiaa. Eli ei auta, kun hommata se peevelin aika ja tilata uus...
Kiitti kaikille, joilla ei mee hermo tälläsen alottelijan kans=) smitten
tallennettu
Laura
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #5 : 15.08.2015 21:10:18 »

Moiks astrolaiset mäkin uskalsin tänne pudota jo ajat sit mun en ole viel uskaltanut foorumissa mitään puhua.
Olen 2.6 syntynyt kaksonen ja 15vuotiaana tajusin että tää astrologia auttaa mua elämässä helkutin paljon ja niin se on mennyt kin ylä ja ala mäkeä. Toivottavasti tääl on muitakin jotka olleet aluksi epäluuloisia astrologiaa kohtaan kyl nää auttaa ja tukee johto päätöksissä jos antaa sen opastaa oikee seen suuntaan itsekin aluksi pelästyin että kuin joku tuntematon voi musta niin paljon tietää vaikka ei mua ole ikinä tavannut elämäni aikana sit koitin tätä ja ne pitikin paikkaa.

sit kun lueskelin foorumia huomasin että tääl on muitakin asioita ei vain horoskooppia kuten yliluonnolliset ja sielulliset asiat ja kummitukset
niihin minä olen tutustunut ja itse käytössäni on Conduit Platinium edition jonka saa appstoresta tai googleplay kaupasta 3.16 euroo ladattuna
ja olen sen parissa ollut jo 3 vuotta haluaisin myös uusia ystäviä ja juttu seuraa hyvää viikonloppua kaikille

saa tulla pyytää mua kaveriksi ja tutustumaan  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: