Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vaikea valinta  (Luettu 11087 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« : 27.05.2006 17:49:42 »

Hei minulla on tosi vaikea valinta edessä voisiko joku auttaa.Olen siivousfirmalla töissä,mutta olen hakennut koko ajan keittiö alan töitä.Perjantaina minulle annettiin hyvät mahdollisuudet päästä henkilöstöruokalaan kesä töihin.Minulla on vaan kahdenviikon irtisanominen ja jos lähden ilman sitä voivat ne pidättää kahden viikon irtisanomispalkan.Tämä keittiö työ alkaisi jo keskiviikkona.Olisi sykyllä ehkä mahdollista oäästä vielä jatkoon toiseen ruokalaan.Mitä minun tähteni sanoo otanko riskin ja lähden tähän keittiö hommaan vai jäänkö siivoamaan.Syntymätietoni 10.08.1963 klo.8.25 jyväskylä.Olkaa kilttejä joku varmaan näkee tämän tilanteen.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #1 : 27.05.2006 17:55:21 »

Yritä neuvotella nykyisessä duunissasi niin että pääset lähtemään aiemmin. Mikäli ei onnistu niin yritä saada keittiöalan paikka niin että voisit aloittaa hiukan myöhemmin.

Toivottavasti sinua onnistaa haluamasi duunipaikan kanssa  Smiley
tallennettu
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #2 : 27.05.2006 18:36:13 »

Ei taida onnistua kumpikaan ,tai jos tähdet suosii niin keittiöalan ihmiset odottaa minua ne kaksi viikkoa,vaikka ne tarvii ihmisen jo keskiviikkona.Ja jos lähden ilman irtisanomista niin kahden viikon palkka jää sisään.Onkohan tällä keittiöalan työllä tulevaisuutta minulle.
tallennettu
Maukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #3 : 27.05.2006 18:44:01 »

Hei,
eikö sinulla ole yhtään pitämättömiä vapaapäiviä, jotka voisit pitää irtisanomisaikana ja samalla työskennellä jo uudessa paikassa?
tallennettu

– Nousin mäelle ja levitin käteni tuulen tulla.
Puhalla minusta viimeinenkin seitti,
että olen avoin uusille. – M.A.
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #4 : 27.05.2006 19:21:43 »

Kaikki tuli niin äkkiä,en olisi arvanut että he mieltyivät minuun.Kun koko vuoden olen etsinytja nyt kun tärppäsi niin olisi enään kaksi päivää aikaa.Maanantaina tapahtuu päätös.Onhan minulla kahdeksan lomapäivää,mutta taitaa mennä monimutkaiseksi.
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #5 : 28.05.2006 09:45:17 »

Hei, aunala!

Jos tunnet itse, että tämä keittiötyö kiinnostaa enemmän kuin nykyinen työsi, niin suosittelen tekemään kaikkesi, että saisit sovittua vaihdon kaikille osapuolille sopivaksi.. Kyllä usein työnantajat suostuvat neuvottelemaan, mutta on vaan rohkeasti kysyttävä ja anettava oma ehdotuksensa.
Uusi työ.. vanha työ...   (http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/d035.gif)..uusi työ!?
Onnea, valintoihisi!  (http://www.cosgan.de/images/smilie/nahrung/e020.gif)  Oikku67
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #6 : 28.05.2006 09:51:49 »

Tuleeko sinulle kovat taloudelliset vaikeudet, jos lähdet ilman sitä irtisanomisaikaa?
En osaa katsoa tulevaisuuteen, mutta kannattaa miettiä...
tallennettu
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #7 : 28.05.2006 12:53:56 »

Hei vaikeaa on tämä pähkäily.Mietin taas syksyä ,että mitäs sitten jäänkö työttömäksi jos en pääse takasin iss:lle.Kun ei ole varma siitä jatkosta uskollanko heittäytyä mieluiseen paikkaan vai jäädäkö luuttuamaan lattioita.Olisi semmonen oraakkeli joka neuvoisi.Nuo ennustajatkin ovat aika kalliita.Vai onko teillä sellaista hyvää näkijää joka tietäisi näin pikaisen ratkaisun.
tallennettu
Maukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #8 : 28.05.2006 21:10:19 »

Luota siihen, mitä sisimpäsi sanoo, se on yleensä se oikea vaihtoehto.
tallennettu

– Nousin mäelle ja levitin käteni tuulen tulla.
Puhalla minusta viimeinenkin seitti,
että olen avoin uusille. – M.A.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #9 : 28.05.2006 21:17:23 »

En halua yllyttää mihinkään liian radikaaliin, mutta huomautan, että joskus voi elämässä ottaa myös riskejä. Itse otin loparit vakityöstä alkuvuodesta(ihan ok-duuni periaatteessa), ja ainakin kesän vielä relaan. Syksyksi yritän päästä minua kiinnostavalle kurssille ja jos en pääse, sitten etsin jotain muuta.
En vielä ole katunut pätkääkään, päinvastoin, tuntuu, että olen oikealla tiellä.
Moni guru on sanonut, että ihmsen pitäisi tehdä sitä mistä nauttii.
Valmista vastausta sinulle ei kai kukaan voi antaa, mutta kuuntele sydäntäsi!!!
Jos et jokatapauksessa halua olla nykyisessä työssäsi lopunikääsi, niin mitä menetät, vaikka et pääsisikään takaisin iss:lle?
Mieti, mitä tekisit asiassa, jos tietäisit kuolevasi vaikka vuoden päästä?
Itse mietin siltä kantilta ja se johti omaan ratkaisuuni.
Mutta tilanteet ovat jokaisella omansa ja erilaiset, joten sama ratkaisu ei aina ole oikea toisen kohdalla.
tallennettu
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #10 : 31.05.2006 20:20:59 »

Ok se meni siinä,mitäs tähdet nytten minulle sanoo.
Minulla on aurinko leijonassa ja nouseva merkki neitsyt.
En kerinnyt valittujen joukkoon. idiot2
tallennettu
Indigo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #11 : 01.06.2006 00:09:57 »

Ok se meni siinä,mitäs tähdet nytten minulle sanoo.
Minulla on aurinko leijonassa ja nouseva merkki neitsyt.
En kerinnyt valittujen joukkoon. idiot2

Jotain outoa. Tai siis tietty outous on omassa päässäni, mutta puheesi ja karttasi näyttävät ihan eriluontoisilta.
Oletkos muuten huomannut, että aurinkomerkkisi on leijona ja nousevasi on neitsyt ja sinulla on mahdollisuudet johonkin ihan muuhunkin kuin siivoustyöhön tai keittiölle? Mikä estää? Karttasi mukaan olisin veikannut jotain tutkijaa tai lääkäriä tai ehkäpä taiteilijaa. Kirjailija? Neptunus parissa T-ristissä ehkä pistää asiat huolestuttamaan alvariinsa, mutta hyvä ihme, eihän elämässä koskaan mitään takuutodistusta saa!
Jos jää työttömäksi niin silläkin on aina jokin tarkoituksensa, ei maailma siihen kaadu eikä aurinko lakkaa pyörimästä pienen ihmisen ympärillä. Vai miten se meni.

Kaikesta aina selviää lopulta.

Kunnes keksii uusia vaikeuksia, mutta siinähän me olemme eteviä ja aina siinä välissä saa aikaan kaikkea kivaakin. Tärkeintä olisi antaa aina vähän välillä surista päässä ja miettiä jotta mikähän se onkaan se minun elämän tärkeä juttuni. Onko se se, että hoidan kaikkien muiden asiat kuntoon vai jotain ihan päinvastaista?

No ok, sinulla on ollut hitonmoisen voimakkaita ohituksia viime vuonna kartallasi, ei se ihme vaikka laittaa hiukan huojuttamaan, vähemmästäkin. Mutta nyt ei enää juuri pitäisi tuulla. Tai siis, hm, miten sen nyt ottaa. Sinun pitäisi nyt vakaasti ottaa kauha omaan käteesi ja määrittää niin ihmissuhteesi kuin elämäsi tärkeä suuntakin sellaiseksi miksi haluat sen muodostuvan. Aikaa on noin vuosi sekotella ja sen jälkeen syöt mitä olet keittänyt. Koska olet Leijona niin luulisi, että sinulle ei kelpaa mikään kaupan hernesoppa lämmitettynä? Jospas riskeeraisit ja tilaisit ihan oikean astrologisen tähtikartan ja soturin kartan, niissä on hiukan pureskeltavaa vähäksi aikaa. Ihan vain sen vuoksi, että huomaisit millainen ihminen oletkaan. Mielenkiintoisen näköinen minusta, noin kartan perusteella katsoen. Sitten et enää huokaile kun syyskuussa Saturnus tekee sekstiiliä Keskitaivaallesi. Se jatkaa sitä vielä ensivuonnakin. Se tarkoittanee, että tähdet ovat silloin hyvin urasi ja ammattisi suhteen. 
Heinakuussa jo on pientä aloitusta kartan mukaan.

Äläkä nyt sitten teilaa minua jos mikään ei pidä paikkansa, sanoin vain mitä olin näkevinäni tähtikartaltasi. Ennustamistahan se.

Indigo

ps. itselläni Uranus tekee oppositiota ainavaan Keskitaivaalleni ja kolmiota vähän kaikelle muulle niin, että olen ihan melkein helisemässä ja kohta kai pätkähdän pyllylleni ja huomaan olevani ilman vakituista ja turvallista työtä. Vaikka sain kyllä juuri uuden,  työsopimuksen ja paremman palkan. Mutta kun on tässä pari muutakin projektia meneillään yhtaikaa niin mikään ei ole varmempaa kuin epävarmuus.


 



   
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #12 : 01.06.2006 10:40:05 »

Hyvä aunala, katsoin karttaasi ja täytyy hieman ihmetellä samaa entä eräs toinenkin kirjoittelija. Oletko harkinnut jotain luovaa työtä? Kun noita  vaaka- ja  leijona-merkkejä näkyy tuohon malliin niin on jotenkin hankala kuvitella työksi jotain jossa ei saa toteuttaa itseään. Tai ehkä se minusta vaakana vain tuntuu omituiselta, sinulla nyt kuitenkin on sama kuumerkki ja nouseva merkki kuin minulla, sekä meillä molemmilla on neitsyttä ja vaakaa kartalla. Keskitaivas tosin eri merkeissä, voisin kuvitella että MC-kaksoset haluaisi jotain kommunikointiin/kirjoittamiseen liittyvää?

Nämä ihan omia ajatuksia karttasi perusteella, sinä itse tietysti teet omat ratkaisusi sen mukaan mikä tuntuu parhaalta. Toivon kuitenkin että harkitset tulevina aikoina ammattia uudemman kerran. Smiley
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #13 : 01.06.2006 18:12:40 »

Heips minulla on jo tuo sisäinensoturi ja luonneanalyysi olen lukenneut ne monta kertaa läpi ja yrittänyt niitä valmiuksia katsella ja muita aspekteja.Minulla  olisi kyllä tuommonen kassa tarjoilijan työ mielessä siinä saisi olla ihmisten kanssa tekemisessä ja puuhastella myös keittiön puolella.Minulle tuo neitsyt heittää kapulaa rattaisiin ja tuo vähän hermustuneisuutta ja tuota itsekseen olemista.Täytyisi varmaan tilata se astrologinen kartta täälle vuodelle.
Kiitoksia teille vihjeistä ,hyvintiesitte tuon alkuvuoden nin on tuullut hyvä kun on pystyssä pysynny,mutta onneksi kohta helpottaa toivon niin.
tallennettu
Indigo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #14 : 01.06.2006 20:22:11 »

Niin.
Lopultahan on niin, että astrologisia karttoja ja tähtiin tuijottelua ei tarvita. Kaikki tulee aikanaan, tulevaisuutta ei tarvitse tietää ja itsestäkin voi opetella hyvin yksinkertaisia asioita. Kuten esimerkiksi kunnioituksen itseä ja muiden erilaisuutta kohtaan. Joka tarkoittaa, että itseään ei saa antaa kohdella väärin ja muiden pitää saada ajatella ja toimia omien näkemystensä mukaisesti. Johon myös kuuluu, että tulisi pyrkiä tekemään elämässään mahdollisimman paljon juuri sellaisia asioita joista nauttii ja jotka jaksavat innostaa - ja vältellä niitä asioita, jotka ahdistavat ja saavat olon kurjaksi. Lukuunottamatta tilanteita joissa joutuu olemaan rohkea saadakseen muutettua asiat niin, että ahdistus loppuu.
Minusta kaikkien aspektien ja transiittien selitys on lopulta tiivistettynä tämä, Sepon tulkintojen mukaan.

Vaan onhan se hauskaa ja mielenkiintoista. Eikä sitä heti usko. Pitää harjoitella vuosikymmeniä  -  ja juuri kun on oppinut jotain... niin käy kuin mustalaisen hevoselle.

Aunala, höpötän hirveästi, mutta suonet anteeksi. Minulla sattuu olemaan Neptunus sekstiilissä Merkuriukseen vähän pidemmän aikaa.

On kai minun uskottava puhettasi koska niin itse sanot. Astrologiaan en taida sitten enää uskoa.


Indigo
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: