Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hellou  (Luettu 8650 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Minttu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« : 23.05.2015 07:04:43 »

Oon 23-vuotias mm. astrologiasta, taroteista, auroista ja chakroista kiinnostunut ja itseoppinut oinasnainen pohjanmaalta . oinas Olen täällä foorumilla ollut monesti aiemminkin eri nimimerkeillä hiljaisena seuraajana, mutta nyt sitten viimein päätin vähän jotakin itsestäni kirjoittaakin.  :Smiley Jooga ja meditaatio on lähellä sydäntä  smitten Lisäksi taideharrastukset ovat olleet aina mukana säännöllisen epäsäännöllisesti (inspiraatio ei harmi vain ole pysyvä tila Wink ) IRL minulla ei juurikaan ole näistä asioista (siis "hörhöilystä"  idiot2 ) kiinnostuneita ystäviä ja samanhenkisen porukan perässä täällä pyörin  smitten
tallennettu

Rohkea se, joka uskaltaa olla totta itselleen. Vahva se, joka uskaltaa tuntea. Peloton se, joka ymmärtää nöyrtyä. Suuri se, jolle totuus on rakkaus.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1 : 26.05.2015 08:12:58 »

Tervetuloa! Kiva kun tulee nuorta porukkaa tänne! Itsellä sama homma, en tunne irl ketään mun ikäluokkaa ketä kiinnostaisi pintaa enemmän nää asiat. Mäkin oon myös jokseenkin itseoppinut käyttää näitä työkaluja (astrologia jne) itsensä kehittämiseen. Ihanaa alkavaa kesää sulle!  smitten
tallennettu
Minttu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #2 : 26.05.2015 09:08:09 »

Kiitos ja ihanaa kesänalkua sulle myös!   smitten
tallennettu

Rohkea se, joka uskaltaa olla totta itselleen. Vahva se, joka uskaltaa tuntea. Peloton se, joka ymmärtää nöyrtyä. Suuri se, jolle totuus on rakkaus.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: